BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

20 grudnia 2014

KARASIOWA ŁAPA

Autor grafiki: Moth
OGÓLNE
KARASIOWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Karaś
Płeć: kotka
Orientacja: nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: 
dc: Isil_Isiek
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Karaś to czarna szylkretka calico o wielkich zielonych oczach, w puchatości nieustępująca niczym innym kociakom. Jest odrobinę większa od swojego rodzeństwa, jednak jeszcze nie zdecydowała jak się z tym czuje.
Cechy szczególne - ruda plamka na prawej tylnej łapce
Kolor sierści - czarna szylkretka calico (bicolor)
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Karaś to dusza towarzystwa, zagadująca wszystko co się rusza. Lubi głośno wyrażać swoje opinie, niekoniecznie przejmując się tym czy przypadną komuś do gustu. Jest nonkonformistką i podkreśla to gdy tylko zarzuci jej się dziwne zachowania. Jako prawdziwa córeczka tatusia próbuje naśladować Krzyczącą Makrelę we wszystkim, łącznie z niepotrzebnym podnoszeniem głosu. Nie rozumie jeszcze wielu rzeczy, i czasem zapomina że rozmowa nie polega na jednostronnym monologu. Ma tendencję do wyolbrzymiania. Kocha odkrywać świat, a jeszcze bardziej opowiadać potem wszystkim wkoło o najmniejszym swoim odkryciu i postępie. Jest trochę uparta, jednak jednocześnie szybko traci cierpliwość jeśli coś jej nie interesuje. Podsumowując cokolwiek się dzieje, winno się dziać tak jak ona tego chce. A jeżeli nie, to to świat jest do bani. I należy to albo zmienić, albo głośno skomentować, odwrócić się ogonem i strzelić focha.


MORALNOŚĆ

Jest zbyt młoda by dokładnie pojmować co jest dobre, a co złe. Na razie nauczyła się, że jeżeli rozkaże młodszemu rodzeństwu coś dla niej zrobić to jest duża szansa, że uzyska sukces, choćby dlatego że ich zamęczy swoją gadaniną. 

CIEKAWOSTKI

Czasem można napotkać ją w trakcie bardzo dziwnych czynności, na przykład próbie wytłumaczenia kamieniowi jak bardzo świat jej nienawidzi i jakie to okropne, że gdy akurat chciała, żeby wyszło słońce zaczęło padać.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: jest zwinna, dobrze się wspina na drzewa i nieźle pływa
Mocne strony: Jest słabsza niż inne koty z klanu i nauka technik walki zajmuje jej więcej czasu. Możliwe, że byłaby w stanie zagadać wroga tak, że straciłby ochotę na jakąkolwiek walkę


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Krzycząca Makrela - bardzo podziwia kocura i stara się go we wszystkim naśladować
Matka - Ryjówkowy Urok - czasem zdarza im się sprzeczać, szczególnie gdy Karaś wybrzydza przy jedzeniu, jednak mimo wszystko kocha swoją matkę i stara się zrobić wszystko, by była z niej dumna
Rodzeństwo - Skrzelikowa Łapa - lubi wykorzystywać brata do załatwiania mniej ważnych spraw, uważa że jest raczej dość nudny; Krabowa Łapa - są do siebie bardzo podobne i na początku innym kotom zdarzało się je mylić, co wywoływało w Karaś dużą ilość frustracji. Relację kotek ciężko jednoznacznie określić, jednego dnia świetnie się razem bawią, by następnego kłócić i nienawidzić.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w klanie podczas panowania Sroczej gwiazdy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz