Autor grafiki: Moth
*Poprzednie imiona: Karaś>Karasiowa Łapa
Płeć: kotka
Orientacja: nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik
- - - -
Właściciel: dc: Isil_Isiek
OGÓLNEKARASIOWA ŁAWICA
*Poprzednie imiona: Karaś>Karasiowa Łapa
Płeć: kotka
Orientacja: nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik
- - - -
Właściciel: dc: Isil_Isiek
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Opis ogólny - Karaś to czarna szylkretka calico o wielkich zielonych oczach, w puchatości nieustępująca niczym innym kotom. Jest odrobinę większa od swojego rodzeństwa, jednak jeszcze nie zdecydowała jak się z tym czuje.
Cechy szczególne - ruda plamka na prawej tylnej łapce
Kolor sierści - czarna szylkretka calico (bicolor)
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - ///
CHARAKTER
Karaś to dusza towarzystwa, zagadująca wszystko co się rusza. Lubi głośno wyrażać swoje opinie, niekoniecznie przejmując się tym czy przypadną komuś do gustu. Jest nonkonformistką i podkreśla to gdy tylko zarzuci jej się dziwne zachowania. Jako prawdziwa córeczka tatusia próbuje naśladować Krzyczącą Makrelę we wszystkim, łącznie z niepotrzebnym podnoszeniem głosu. Nie rozumie jeszcze wielu rzeczy, i czasem zapomina że rozmowa nie polega na jednostronnym monologu. Ma tendencję do wyolbrzymiania. Kocha odkrywać świat, a jeszcze bardziej opowiadać potem wszystkim wkoło o najmniejszym swoim odkryciu i postępie. Jest trochę uparta, jednak jednocześnie szybko traci cierpliwość jeśli coś jej nie interesuje. Podsumowując cokolwiek się dzieje, winno się dziać tak jak ona tego chce. A jeżeli nie, to to świat jest do bani. I należy to albo zmienić, albo głośno skomentować, odwrócić się ogonem i strzelić focha.
MORALNOŚĆ
Jest zbyt młoda by dokładnie pojmować co jest dobre, a co złe. Na razie nauczyła się, że jeżeli rozkaże młodszemu rodzeństwu coś dla niej zrobić to jest duża szansa, że uzyska sukces, choćby dlatego że ich zamęczy swoją gadaniną.
CIEKAWOSTKI
Czasem można napotkać ją w trakcie bardzo dziwnych czynności, na przykład próbie wytłumaczenia kamieniowi jak bardzo świat jej nienawidzi i jakie to okropne, że gdy akurat chciała, żeby wyszło słońce zaczęło padać.
UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: jest zwinna, dobrze się wspina na drzewa i nieźle pływa
Mocne strony: Jest słabsza niż inne koty z klanu i nauka technik walki zajmuje jej więcej czasu. Możliwe, że byłaby w stanie zagadać wroga tak, że straciłby ochotę na jakąkolwiek walkę
RELACJE
RODZINA
Ojciec - Krzycząca Makrela - bardzo podziwia kocura i stara się go we wszystkim naśladować
Matka - Ryjówkowy Urok - czasem zdarza im się sprzeczać, szczególnie gdy Karaś wybrzydza przy jedzeniu, jednak mimo wszystko kocha swoją matkę i stara się zrobić wszystko, by była z niej dumna
Rodzeństwo - Skrzelowy Szept - lubi wykorzystywać brata do załatwiania mniej ważnych spraw, uważa że jest raczej dość nudny; Krabowe Paluszki - są do siebie bardzo podobne i na początku innym kotom zdarzało się je mylić, co wywoływało w Karaś dużą ilość frustracji. Relację kotek ciężko jednoznacznie określić, jednego dnia świetnie się razem bawią, by następnego kłócić i nienawidzić.
Partner - ///
Potomstwo - ///
INNE
SZKOLENIE
Mentor - Piórolotkowy Trzepot
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Dryfująca Bulwa
HISTORIA
Urodzona w klanie podczas panowania Sroczej Gwiazdy
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz