BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Dla owocniaków nadszedł trudny okres. Wszystko zaczęło się od śmierci wiekowej szamanki Świergot i jej partnerki, zastępczyni Gruszki. Za nią pociągnęły się śmierci liderki, rozpacz i tęsknota, które pociągnęła za sobą najmłodszą medyczkę, by skończyć na wybuchu epidemii zielonego kaszlu. Zmarło wiele kotów, jeszcze więcej wciąż walczy z chorobą, a pora nagich drzew tylko potęguje kryzys. Jeden z patroli miał niesamowite szczęście – natrafił na grupę wędrownych uzdrowicieli. Natychmiast wyraziła ona chęć pomocy. Derwisz, Jaskier i Jeżogłówka zostali tymczasowo przyjęci w progi Owocowego Lasu. Zamieszkują Upadłą Gwiazdę i dzielą się z tubylcami ziołami, pomocą, jak i również ciekawą wiedzą.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Klifu!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot u samotników?!
(trzy wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 7 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 grudnia 2014

STRZĘPEK

Autor grafiki: xxx
OGÓLNE
STRZĘPEK
Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Aseksualny
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel:
artem.reed.0310@gmail.com, red.artem (dc)

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Strzępek to obecnie ruchliwa kulka futra, choć już w tak młodym wieku widać, że wyrośnie na dość wysokiego i szczupłego kocura, a i może nieco umięśnionego, jak zadba o siebie w tym aspekcie. Jako point obecnie jego sierść jest dość jasna z lekkim zarysem cętek na ciele oraz nieco ciemniejszymi elementami w porównaniu do tułowia, wskazujące na jego rzadko spotykane umaszczenie. Ta do tego już teraz jest postrzępiona w najbardziej newralgicznych miejscach jak policzki, wnętrza uszu, klatka piersiowa czy ogon.
Jego morskie oczy często są odzwierciedleniem jego duszy, nawet jeśli on tego nie chce. Spostrzegawczy kot może w nich dostrzec często skrywane emocje przed światłem dziennym, by te nie zaburzyły jego wykreowanego wizerunku siebie, który stara się tworzyć.
Na ciele posiada fragmenty, które są okryte nieskazitelną bielą, głównie na łapach, kawałku szyi, pyszczku i od nasady nosa aż do czoła, zwężająca się ku górze. Dla wprawionego oka szybko dostrzeże się, że jest to połączenie rozłożenia bieli obu rodziców.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach, biel
Kolor sierści - niebieski point tonkijski pręgowany cętkowanie z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - morskie
Problemy zdrowotne - brak

CHARAKTER

Strzępek pod wieloma względami jest połączeniem obu rodziców, nie tylko pod kątem wyglądu, ale także charakteru. Po Źródlanej Łunie na pewno odziedziczył pewność siebie i brak lęku przed konfrontacją z innymi, kiedy trzeba, postawi na swoim, niezależnie od prób przekonywania go do zmiany zdania, podejścia. Do tego lubuje się w byciu w centrum uwagi, uważając, że dzięki temu będzie lubiany przez wszystkich i nikt nie odważy się choćby szeptać po kątach złego słowa o nim. By to osiągnąć, często dopasowuje się do kotów w danym otoczeniu, przybierając odpowiednie maski, lecz mimo to zawsze będzie stawiać na pierwszym miejscu dobro rodziny, niezależnie od późniejszych konsekwencji, którymi będzie się zamartwiać w swoim czasie. Od strony matki też są widoczne u niego cechy, takie jak perfekcjonizm, determinacja czy szczerość wobec bliskich kotów.
Natomiast po Szałwiowym Serce jest pomocnym kocurem, niemającym raczej problemów z nawiązywaniem nowych znajomości, choć bywa nieco emocjonalny, impulsywny, co może się kłócić z wizerunkiem, który próbuje kreować na wzór matki. Jeśli trzeba, to pyszczek mu się nie zamyka, starając się podtrzymać rozmowę, choć także wie, kiedy ma być cicho lub dany kot woli spokojniejsze towarzystwo. Mimo wad, które bywają widoczne, stara się godnie prezentować, jak na wnuka przywódcy przystało — nawet jeśli ten i reszta klanu nie przepada za nim i jego siostrą.
Point jest dość ciekawą mieszanką swoich rodziców, lecz posiada swoje własne, oryginalne cechy, jak fascynacja ziołami, roślinami, chorobami, przodkami i ogólnie całą wiedzą, która jest głównie przeznaczona dla wąskiego kręgu medyków. Możliwe, że w przyszłości będzie chciał w ten sposób pomagać klanu, lecz dopóki Judaszowcowa Gwiazda jest liderem Klanu Klifu, to ta droga jest dla Strzępka niemożliwa.


MORALNOŚĆ

Wierzy w Klan Gwiazdy oraz to, że przodkowie wskazują każdemu drogę, którą ma podążać. Brzydzi się bezcelowego cierpienia, lecz jeśli kot na nie zasłużył, to uważa to za pokutę od Gwiezdnych. Jest w stanie pomóc innym spoza klanu, jednak jest bardzo podejrzliwy do obcych, nie chcąc być najzwyczajniej w świecie wykorzystywanym przez innych. W jego moralnym słowniku istnieje pojęcie drugiej szansy, jednak o kolejnych już nie ma mowy.

CIEKAWOSTKI

— Imię nawiązuje do jego półdługiej sierści, która zawsze wygląda na postrzępioną.
— Biel na jego sierści jest połączeniem obu rodziców, czyli że od jednego i drugiego ułożenie koloru pokrywa się.
— Pomimo chęci bycia w centrum uwagi to są koty, o których uwagę nie zabiega.
— Posiada niesforną grzywkę, która zawsze przysłania jego lewą część pyska.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
– Emocjonalność i impulsywność (miewa momenty, że da się ponieść chwilowym, silnym emocjom, doprowadzając do sytuacji, gdzie później będzie żałować swoich słów i czynów),
– Lęk wysokości (nie przepada za znajdowaniem się bardzo wysoko nad ziemią, szczególnie na gałęziach drzew, mając wrażenie, że ta może się złamać pod nim w każdej chwili),
– Samoocena (jest to dość mocno zależne od opinii innych, biorąc do siebie większość słów kotów, z którymi obcuje, choć stara się nad tym pracować),
– Perfekcjonizm (stawia sobie ambitne cele i wysokie oczekiwania, dlatego też kiedy coś mu zbytnio nie idzie bywa, że czuje wewnętrzną frustrację).
Mocne strony:
– Pamięć (niemal pod każdym względem, na długo pamięta dany zapach, dźwięk, wydarzenia, potrafiąc nagle przytoczyć jakąś sytuację, mającą miejsce wiele księżyców temu),
– Ciekawość (uwielbia poszerzać swoją wiedzę w danych dziedzinach, szczególnie w tych, które go interesują),
– Determinacja (jeśli coś postanowi, wyznaczy za cel to dąży do tego często nie przejmując się możliwymi konsekwencjami),
– Lojalność (rodzina i Klan Klifu zawsze będą u niego na pierwszym miejscu).

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Szałwiowe Serce — ojciec, którego nie dane było mu poznać. Królicza Prawda — przybrany; ma do niego mieszane odczucia.
Matka - Źródlana Łuna — kochana matka, będąca wzorem do naśladowania (głównie w kwestii woli walki, siły i niezłomności).
Rodzeństwo - Szron — ukochana siostra, z którą uwielbia spędzać wspólnie czas. Przed nią nie udaje kogoś kim nie jest, czując, że już zawsze będą nawzajem się wspierać.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Judaszowcowa Gwiazda — dziadek od strony matki, który w pamięci kocura został zapamiętany jako ten, który nie był zadowolony z ich istnienia (podobnie jak większość Klanu Klifu).
Mirtowe Lśnienie — wujek od strony matki, ma do kocura raczej neutralne podejście.

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w miocie Szałwiowego Serca i Źródlanej Łuny za panowania Judaszowcowej Gwiazdy w Klanie Klifu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz