BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Znajdki w Klanie Klifu!
(trzy wolne miejsca!)

Miot w Klanie Nocy!
(trzy wolne miejsca!)

Na blogu zawitał nowy event wielkanocny! || Zmiana pory roku już 20 kwietnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

02 marca 2014

KRÓLICZEK

Autor grafiki: kruliik. (dc)
OGÓLNE
KRÓLICZEK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: POSTAĆ NPC (opiekun/autor: kruliik. (dc))
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Króliczek jest bardzo wysoki. Ma długie, patykowate łapy, na których zdecydowanie nie rysują się mięśnie. Nie jest typem siłacza, wyglądem przypomina raczej zwinnego węża. Jest wiotki. Ma półdługie, gęste i całkiem miękkie futerko o piaskowym kolorze, znacznie dłuższe na policzkach. Jest on pręgowany klasycznie, posiada także białe plamy na swoim ciele. Pysk ma trójkątny, ma też całkiem duże uszy i okrągłe, pomarańczowe oczyska. Jego ogon od urodzenia jest bardzo krótki. Jego kolor skóry to różowy.
Cechy szczególne - Duże uszy, szczupła sylwetka, krótki ogon
Kolor sierści - Kremowy pręgowany klasycznie bicolor
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowy
Problemy zdrowotne - Posiada on odwrócenie trzewi, które jednak nie wypływa na jego wygląd zewnętrzny. Ma także astmę i zwyrodnienie torbielowate nerek/wielotorbielowatość nerek
CHARAKTER

O Króliczku można powiedzieć wiele rzeczy, gdyż jego charakter różni się w zależności od tego, z kim właśnie rozmawia. Przed obcymi będzie chciał pokazać się jako ten odważny i ambitny, przywódca grupy. Będzie gadatliwy i bardzo ciekawski, wpychający nos w sprawy, które go nie dotyczą. Jest wrażliwy na różne kłótnie i spory, przez co za wszelką cenę będzie próbował udawać mediatora. Czasami jego obecność może wydawać się wręcz przytłaczająca, ale kocur nie do końca przyjmuje uwagi od innych na temat swojego charakteru. Według niego stara się być tylko najlepszą wersją siebie i nie rozumie, dlaczego inni mieliby go za to nienawidzić. Jest skłonny do poświęceń, czasami nawet bezsensownych i niekoniecznych. Lubi zgrywać bohatera, rycerza na białym koniu. W rzeczywistości łatwo się przywiązuje do innych kotów, ale nie tylko. Jest też bardzo oddany i lojalny swojej własnej przynależności. Nie lubi nagłych zmian i ciężko mu się przystosować do nowych rzeczy. Stara się być jednak tolerancyjny, chociaż czasami w środku może mieć dosyć mieszane opinie na różne tematy.

MORALNOŚĆ

Moralność Króliczka jak na razie się kształtuje. Kremowy kocur brzydzi się jednak wizją skrzywdzenia innego kota. Poza tym wierzy w Klan Gwiazdy, choć na razie nie do końca go pojmuje.

CIEKAWOSTKI

- Jest lustrzanym odbiciem swojego brata – Zajączka. Nie tylko z wyglądu, bowiem Króliczek posiada odwrócenie trzewi, co sprawia, że jego narządy są w “lustrzanym odbiciu”,
- Króliczek ma delikatny zapach, który można określić jako świeży. Zazwyczaj pachnie tak, jak pachniałaby skoszona trawa,
- Oprócz jedzenia myszy i ptaków, Króliczek lubi także pożywiać się różnymi owocami i warzywami. Nie ma też problemu z przełknięciem ziół, które dla większości kociaków mogą wydawać się gorzkie i ohydne,
- Pomimo tego, że zawsze stara się zgrywać twardziela i ważniaka, panicznie boi się większych ptaków takich jak np. sowy, orły, jastrzębie czy sokoły,
- Świetnie zapamiętuje wygląd, zachowanie oraz imię kota, z którym ma okazję rozmawiać. W przyszłości chyba nie będzie w Klanie Klifu kota, którego imienia Króliczek by nie kojarzył!
- Ma swoje ulubione miejsca, w których bardzo lubi przesiadywać,
- Ciekawią go różne opowieści, a szczególnie te o dwunożnych. Bardzo chciałby kiedyś zobaczyć te istoty na żywo,
- Króliczek posiada emetofobię, czyli strach przed wymiotowaniem,
- Jest ekstrawertykiem. Nie lubi przebywać w samotności, siedzenie bezczynnie właściwie go męczy,
- Największa obelgą w jego stronę byłoby nazwanie go gryzoniem. Z niewiadomych powodów Króliczek bardzo nie cierpi tego słowa - W przeciwieństwie do swojego brata – jest prawołapny
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Króliczek nie jest typem, który potrafi powalić innych samym skinieniem palca. Jest raczej chucherkiem, bez żadnej widocznej masy mięśniowej. Nie jest też nadzwyczaj wytrzymały. Łatwo pokonują go trudne warunki, w przyszłości na pewno będzie mieć problem w trakcie bardzo mroźnych lub upalnych dni. Ma też dosyć słaby wzrok, a raczej taki wrażliwy na słońce.
Mocne strony: Czymś musi wyrównać swoją marną siłę i robi to niezwykle dobrą kondycją oraz umiejętnością szybkiego biegania. Jest niczym prawdziwy królik, a może i nawet zając! Potrafi poruszać się prędko i bezszelestnie. Potrafi też wysoko skakać i jest bardzo rozciągnięty, co umożliwia mu wykonywanie całkiem skomplikowanych ruchów. Ma dobry słuch.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Błahostka
Matka (biologiczna) - Siewczy Letarg
Matka (przybrana) - Pikująca Jaskółka
Rodzeństwo - Zajączek
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Tekst tekst tekst

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Króliczek urodził się w miocie wraz ze swoim bratem Zajączkiem. Przyszedł na świat w Klanie Klifu za panowania Liściastej Gwiazdy. Jego ojcem jest Błahostka, biologiczną mamą Siewczy Letarg (ale on uważa ją za ciocię), a przybraną Pikująca Jaskółka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz