BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

02 marca 2014

ZAJĄCZEK

Autor grafiki: baroksi (discord)
OGÓLNE
ZAJĄCZEK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: baroksi (discord)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Zajączek to jasny, chudy kocurek z długimi łapami, pomiędzy którymi wita trochę puchu. Dzięki nim jest nieco wyższy od przeciętnego kota. Jego sierść jest półdługa, kręci się w okolicach brody oraz uszu. Posiada pręgi w stylu klasycznym, oczęta malucha są nienamiętnie zielone. Biel wita po jego lewym boku pyszczka, zaczynając się tuż pod uchem, kończąc na połowie brody. Potem ciągnie się przez pierś nie dotykając grzbietu, a rozpływa dopiero na całym odcinku brzucha. Zauważyć można też jego śnieżnobiałe łapki. Ogon mruczka jest krótki, przypominający trochę ten zajęczy.
Cechy szczególne - Kręcone wąsy, krótki ogon.
Kolor sierści - Kremowa pręgowana klasycznie bicolor
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone
Problemy zdrowotne - Brak
CHARAKTER

Mało co jest w stanie przestraszyć Zajączka. Nie oznacza to jednak, że nie bałby się nagłego ataku na Klan czy obcego samotnika grożącego jego rodzinie, że ich wszystkich zamorduje. Najzwyczajniej w świecie dawkuje sobie stres, by się nie przemęczać nadto. Nie lubi rozmyślać nad rzeczami zbyt długo, bo powoduje to u niego straszne nerwy, których nie umie wyładować w mało szkodliwy sposób. Jest on kociakiem pełnym ciekawości względem świata, jednak nie ma w sobie na tyle energii, by go zwiedzić w takiej ilości, jaka by go cieszyła. Powoduje to częste niedoinformowanie, bo nawet gdy ma okazje, to zapomina dopytywać o nurtujące go wątki. Wyjątkowo spokojny młodziak, nielubiący się we wdawaniu się we wszelkiego rodzaju sprzeczki. Gdy tylko takowa ma miejsce, stara się z niej wycofać jak tylko może, nie tracąc przy tym za wiele godności. Chyba że musi wybierać między godnością a życiem, wtedy wybór jest dla niego oczywisty. Woli, gdy ktoś krzyczy na niego, niż jakby to on miał komuś zepsuć dzień swoim donośniejszym tonem. Zazwyczaj to on jest tym, który obrywa, a nie tym, który kogoś karze.

MORALNOŚĆ

Zajączek nigdy nie zamordowałby kocięcia, nawet jeśli byłaby to latorośl jego największego wroga, jaki stąpał po tej ziemi. Podczas epidemii byłby w stanie zjeść Klanowicza tylko wtedy, kiedy nie poznaliby się za dobrze, znali jedynie z widzenia. Wtedy też byłoby to dla niego ciężkie, ale nie jak np. zjedzenie własnej matki. Kocurek traktuje wiarę ze spokojem, raczej jest "neutralny" - nie mówi otwarcie, że nie wierzy, ale nie mówi też, że wierzy. Raczej unika tematu wiary, bo wie, że może być częstym powodem do kłótni. Przy wierzących zachowuje się tak, by nie urazić ich wiary. Można nawet pokusić się, że dla nich udaje, że wierzy bardziej, niż w rzeczywistości. Przy niewierzących nie mówi niczego odnośnie zmarłych przodków. Trzyma się kodeksu wojownika, a wszelkie złamanie go ze strony najbliższych traktuje jako coś przykrego, jednak nie wypomina im tego. Czuje jedynie zawiedzenie.

CIEKAWOSTKI

⪼ Kiedy się denerwuje, liczy oddechy, by się opanować. Nie działa często, ale za każdym razem sięga po ten sposób w razie potrzeby.
⪼ Uwielbia słuchać opowieści starszych od siebie. Ma wrażenie, że wiedzą, o czym mówią; nie stara się nawet podważać ich słów czy poddawać wątpliwości.
⪼ Czasami śnią mu się rzeczy, o które nie zapytał.
⪼ Woli nie wiedzieć, niż się martwić.
⪼ Chociaż nie bierze udziału w kłótniach, uwielbia analizować dynamikę między bliskimi.
⪼ Momentami szeptem zwraca się do przodków, gdy jest sam, ale nigdy nie przyznałby się do tego publicznie - nawet nie jest pewien, czy ktoś go słucha, ale sprawia mu to pewną ulgę. Naśladuje to, co zaobserwował już od najmłodszych lat. Czuje też lekką presję, że musi w nich wierzyć, choć nie wychodzi mu to za dobrze.
⪼ Wyobraża sobie różne scenariusze zagrożeń, by być gotowym, choć jednocześnie te myśli go paraliżują.
⪼ Przywiązuje się do miejsc, a nie rzeczy.
⪼ Jest lewołapny.
⪼ Mimowolnie płaszczy uszy. Nie tylko ze złości, smutku czy niepokoju, a z radości czy wzruszenia.
⪼ Uśmiecha się w dość specyficzny sposób. Czasami krzywi pyszczek, co jest dalekie od rozpromienienia, jednak jemu przynosi radość.
⪼ W większych tłumach czuje się niekomfortowo. Zdarza mu się mieć wtedy nawet problemy z oddychaniem, jeśli jest zbyt tłoczno.
⪼ Niekiedy próbuje przeróżnych ziół dla smaku. Ciekawi go czy wszystkie są równie obrzydliwe oraz gorzkie.
⪼ Gdy potrzebuje się szybko przemieścić, zamiast typowego biegu, wybiera ogromne skoki, niemal naśladując ruchy zająca.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: ⪼ Przez to, że tak dużo skacze, jego łapy zazwyczaj się męczą, co prowadzi do ich częstego bólu i wyczerpania.
⪼ Nie jest nadzwyczaj silny. Jeśli chce komuś zrobić większą krzywdę, zazwyczaj wbiega na niego, starając się powalić przeciwnika.
⪼ Brak asertywności - jego niechęć do konfliktów sprawia, że czasem daje się wykorzystywać lub podporządkowuje się innym, nawet jeśli nie zgadza się z ich decyzjami.
⪼ Niska odporność psychiczna - skumulowany stres, którego unika, może nagle wybuchnąć w najmniej odpowiednim momencie, przez co traci panowanie nad sobą.
Mocne strony: ⪼ Wysoko skacze, najczęściej lądując wręcz idealnie.
⪼ Mimo męczliwości łap, potrafi przyciskać siebie aż do granic możliwości, byleby tylko zadowolić mentora i zrobić postęp w nauce.
⪼ Jest niesamowicie szybki, mimo własnego nietypowego sposobu przemieszczania się.
⪼ Jest gibki, a jego refleks jest nienaganny.
⪼ Jego wzrok i słuch są świetne - niekiedy potrafi dostrzec lub usłyszeć zagrożenie nieco szybciej niż reszta.
⪼ Dzięki niesamowitej szybkości i zdolności do skoków jest mistrzem w wymykaniu się przeciwnikom.
⪼ Jak już mu na czymś zacznie zależeć, to nie poddaje się łatwo.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Błahostka
Matka - Siewczy Letarg
Przybrana matka - Pikująca Jaskółka
Rodzeństwo - Króliczek
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w klanie podczas panowania Liściastej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz