BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 marca 2014

Różana Woń

Autor grafiki: piankacz

OGÓLNE
RÓŻANA WOŃ
*Poprzednie imiona: Róża >> Różana Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Aseksualna, Panromantyczna
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Medyk (Księżniczka)

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Opiekun: Kurcig 
Autor: nikt.1811.t@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Róża jest smukłą i elegancką kotką. Byłaby całkowicie czarna, gdyby nie białe futro na brzuchu i szyi. Ma szczupłe, długie nogi, które sprawiają, że kocica jest jednym z wyższych członków klanu. Jej oczy mają kolor zieleni, który podobny jest do oczu samej Sroczej Gwiazdy. Końcówki jej czarnych uszu zdobią pędzelki.
Cechy charakterystyczne - Pędzelki na uszach
Kolor futra - Czarna jednolita z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone
Stałe skutki chorób - ///


CHARAKTER

Różaną Woń można porównać do starszyzny, mimo, że kocica ma niewiele księżyców na karku. Zawsze znajdzie temat do narzekania, nawet jeśli wszystko będzie iść po jej myśli. Uważa się za najmądrzejszą w swej dziedzinie, co skutkuje tym, że często poprawia koty nawet w najmniejszych rzeczach. Poprawianie jej wiąże się z krzykiem, bo kotka uważa, że nigdy się nie myli, a przynajmniej nigdy się do tego nie przyznaje. Jej magazynek na zioła musi być poukładany tak jak ona chce, a jeśli ktoś zmieni najmniejszą rzecz, to ta już podnosi głos. Stroni od przemocy, uważa, że atak słowami jest zawsze lepszy. Ktokolwiek przebywał w okolicy czarnej kocicy, może śmiało powiedzieć, że kocica kocha się kłócić oraz plotkować. Nie uważa, że jest to coś złego. Gdy ktoś wejdzie jej za skórę, to może się spodziewać, że Róża będzie mu to wypominać do śmierci. Jest strasznie pamiętliwa i nie wierzy, że ktokolwiek może przejść przemianę. Gdy wyrobi sobie o kimś zdanie, to trudno je później zmienić. Inną wadą medyczki jest lenistwo, które towarzyszyło jej od początku życia. Każde możliwe luki w kodeksie wykorzystuje na swoją korzyść i gdy nikt jej przy tym nie przyłapie, to będzie wykorzystywać je najdłużej, jak to jest możliwe. Woli żyć w małej grupce przyjaciół niż przyjaźnić się z każdym kotem z klanu. Gdy w jej okolicy pojawia się jej matka lub babka, to automatycznie stara się ukazać przy nich najlepiej. Obawia się odrzucenia przez nie.

MORALNOŚĆ

Medyczka poszła moralnością za matką, jednak nie w drastyczny sposób jak zastępczyni. Uważa czekoladowe koty za gorszą część społeczeństwa i priorytezuje inne koty nad nimi, jednak nie jest przekonana, że ich eliminacja coś zmieni. Zawsze znajdzie się przecież ktoś w ich miejsce. Wierzy w Klan Gwiazdy, a ich kodeksu przestrzega, chociaż luki w nim z chęcią wykorzystuje. Od swej mentorki przejęła niechęć pomagania kotom, które nie należą do jej klanu. 

CIEKAWOSTKI

- Róża jest nieco zauroczona w Kruczym Szponie, jednak kocica nie odwzajemnia jej uczuć
- Często ze stresu gryzie swoją sierść lub dowolne, zwykle twarde rzeczy
- Ma wyjątkowo dobrą pamięć
- Nie lubi kociaków i przebywania w ich okolicy
- Chciałaby złapać lepszy kontakt ze swoimi kuzynkami. Potrafi nafukać na Zimorodkową Łapę, kiedy ta kwestionuje jej decyzje, jednak nadal ma nadzieję, że gdy kotka wydorośleje to staną się sobie bliższe. Podobne podejście ma do Algowej Strugi, za którą nie przepada jej matka. Mimo błędów przeszłości wierzy, że wojowniczka się zmieniła i uda się im zaprzyjaźnić, tak jakby chciała tego babcia.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: V
Poziom wojownika: ///
Słabe punkty: Lenistwo, przesadna pewność siebie, pamiętliwość, zwinność
Mocne strony: Szybko uczy się nowych rzeczy, biegi długodystansowe, pływanie


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Wieczorna Gwiazda - Trans kotka, z którą nie ma świetnego kontaktu. Ma o niej obojętne zdanie
Matka Tuptająca Gęś - Wzór Róży, a jednocześnie jej matka. Kocha ją, jednak trochę się jej boi
Rodzeństwo - Łabędź [*], Muszlowa Łapa - Z siostrą nie trzyma większego kontaktu. Chociaż stara się utrzymywać z nią pozytywne relacje, to wychodzi jej to coraz gorzej
Partner - ///
Potomstwo - Eww, nigdy

INNE

Przyjaciele: 
Srocza Gwiazda - Jej babcia i przykład do naśladowania. Uwielbia spędzać z nią czas.
Okraszona Polana [*] - Powoli zapomina o kocicy, która kiedyś ją odwiedzała, jednak wspomina ją pozytywnie.
Nimfie Zwierciadło - Traktuje jak młodszą siostrę, mimo iż nie są spokrewnione.
Kolcolistne Kwiecie [NPC] - Kocur przybrał rolę ojca w jej życiu i tak również traktuje go Róża.
Biedronkowe Pole [NPC] - Była uczennica mamy, z którą złapała dobry kontakt. Kocha z nią plotkować.
Krabowe Paluszki [NPC] - Jej najlepsza przyjaciółka.
Kruczy Szpon [NPC] - Miłość jej życia, a przynajmniej tak myśli kocica.
Wrogowie: 
Skrzelowy Szept - Ewww, czekoladowy kocur.
Baśniowa Stokrotka - Nie lubi kocicy i nie może znaleźć powodu dlaczego.


SZKOLENIE

Mentor - Strzyżykowy Promyk [*]
Uczniowie obecni - Zimorodkowa Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Róża narodziła się z miotu sojuszniczego Tuptającej Gęsi z Klanu Nocy i Wieczornej Mary z Klanu Wilka, za panowania Sroczej Gwiazdy.

2 komentarze:

  1. Jako iż nie dostałem się do miotu Cierń (której dziecko chciałem dać na medyka) chcę spełnić marzenie o posiadaniu postaci medycznej czy mógłbym zaadoptować Różaną Woń? (witajbaranie.wbaraninie@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, jeśli jesteś zainteresowany adopcją Różanej Woni, zgłoś się na mojego maila (prpregusek@gmail.com) i wyślij krótkie (ok. 250-400 słów) opowiadanie. Na jego podstawie ocenię czy otrzymujesz zgodę na jej adopcję!

      Usuń