BLOGOWE WIE艢CI

BLOGOWE WIE艢CI





W Klanie Burzy

Klan Burzy zn贸w straci艂 lidera przez nieszcz臋艣liwy wypadek, zabieraj膮c ze sob膮 dodatkow膮 dw贸jk臋 kot贸w podczas ataku lis贸w. Przyw贸dztwo obj膮艂 Kr贸liczy Nos, kt贸remu Piaszczysta Zamie膰 odda艂 swoje 贸wczesne stanowisko, na zast臋pc臋 klanu wybrana natomiast zosta艂a Przepi贸rczy Puch. Wiele kot贸w przyj臋艂o informacj臋 w trudny spos贸b, szczeg贸lnie P艂omienny Ryk, kt贸ry tamtego feralnego dnia straci艂 kotk臋, kt贸r膮 uwa偶a艂 za matk臋

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo up艂ywu czasu wci膮偶 si臋 rozprzestrzeniaj膮. Srokoszowa Gwiazda straci艂 zaufanie cz臋艣ci swoich wojownik贸w, kt贸rzy oskar偶aj膮 go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodk贸w. Z艂o艣膰 i strach podsycane s膮 przez Judaszowcowy Poca艂unek, g艂osz膮cego s艂owo Gwiezdnych, i Czere艣niow膮 Ga艂膮zk臋, kt贸ra jako pierwsza uzna艂a przyw贸dc臋 za pow贸d wszystkich spotykaj膮cych Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - by膰 mo偶e ze strachu przed doj艣ciem Judaszowca do w艂adzy - zakaza艂 wybierania nowych radnych, skupiaj膮c ca艂膮 w艂adz臋 w swoich 艂apach. Dodatkowo w okolicy Z艂otych K艂os贸w pojawili si臋 buduj膮cy co艣 Dwuno偶ni, kt贸rzy swoimi ha艂asami odstraszaj膮 zwierzyn臋.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrog膮 grup膮 w艂贸cz臋g贸w, wszyscy wojownicy 艣wi臋tuj膮. Klan Nocy zyska艂 nowy, atrakcyjny kawa艂ek terenu, a tak偶e wzi膮艂 na je艅c贸w dwie kotki - W臋偶yn臋, kt贸ra nied艂ugo p贸藕niej urodzi艂a pi膮tk臋 koci膮t, Zorz臋, a tak偶e 艢witeziankow膮 艁ap臋 - domnieman膮 ofiar臋 samotnik贸w.
W czasie, gdy W臋偶yna i jej pi膮tka szkrab贸w pustoszy 偶艂obek, a Zorza czeka na sw贸j wyrok uwi臋ziona na jednej z ma艂ych wysepek, Spieniona Gwiazda zarz膮dza rozpocz臋cie eksplorowania nowo podbitych teren贸w, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgro藕niejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej 艣mierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej 呕mii, na przyw贸dc臋 wybrany zosta艂 Nik艂y Brzask, wyznaczony 艂ap膮 samych przodk贸w. Wprowadzi艂 zasad臋 na mocy kt贸rej mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu wa偶nych klanowych decyzji, a tak偶e ukara艂 dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Pr臋dko okaza艂o si臋, 偶e wilczaki napotka艂 jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuch艂a epidemia 艂zawego kaszlu, poci膮gaj膮ca do grobu wszystkich jego lokator贸w oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczk臋, kt贸ra w ramach kary si臋 nimi zajmowa艂a. Now膮 kap艂ank膮 w kulcie po awansie Makowego Nowiu zosta艂a Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrol贸w odnalaz艂 zaginion膮 G艂upi膮 艁ap臋, niedosz艂膮 ofiar臋 zmar艂ej liderki i 呕mii, co jednak dla wi臋kszo艣ci klanu pozostaje tajemnic膮. Do czasu podj臋cia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Spo艂eczno艣ci膮 wstrz膮sn臋艂a nag艂a i drastyczna 艣mier膰 Morelki. Jak donosi Figa – 艣wiadek wypadku, 艣wie偶o mianowanemu zwiadowcy odebra艂y 偶ycie ogromne, metalowe szcz臋ki. W zwi膮zku z tragedi膮 S贸wka zaleci艂a szczeg贸ln膮 ostro偶no艣膰 na terenie ca艂ego klanu i zg艂aszanie ka偶dej ze 艣mierciono艣nych szcz臋ki do niej.
Nied艂ugo p贸藕niej patrol sk艂adaj膮cy si臋 z Rokitnika, Ska艂ki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natkn膮艂 si臋 na mro偶膮cy krew w 偶y艂ach widok. Cia艂o Kamyczka le偶a艂o tu偶 przy Drodze Grzmotu, jednak to g艂贸wnie jego stan zwraca艂 na siebie najwi臋ksz膮 uwag臋. Zmar艂y zosta艂 pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzie艂o najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono 艣lad贸w szarpaniny, dostrze偶ono natomiast stru偶k臋 wymiocin sp艂ywaj膮c膮 po pysku kocura. Co jednak najbardziej przera偶aj膮ce – sprawca zdarzenia w drastyczny spos贸b upodobni艂 wygl膮d truch艂a do mr贸wki. Szok i niedowierzanie jedynie pog艂臋bi艂 fakt, 偶e nieboszczyk pachnia艂… niedawno zmar艂膮 Traszk膮. S贸wka nakaza艂a dok艂adne przeszukanie miejsca poch贸wku starszej, aby zbada膰 spraw臋. Wprowadzi艂a tak偶e nowe procedury bezpiecze艅stwa: od teraz wychodzenie poza ob贸z dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczni贸w i r贸l niewalcz膮cych – we troje. Zalecana jest r贸wnie偶 wzmo偶ona ostro偶no艣膰 przy terenach samotniczych. Zachowanie przyw贸dczyni na pierwszy rzut oka nie uleg艂o zmianie, jednak spostrzegawczy mog膮 zauwa偶y膰, 偶e jej znany u艣miech zacz膮艂 ostatnio wygl膮da膰 bardzo niewyra藕nie.

W Betonowym 艢wiecie

nast膮pi艂a niespodziewana zmiana starego porz膮dku. Bia艂oz贸r dopi膮艂 swego, porywaj膮c Jafara i tym samym doprowadzaj膮c sw贸j plan odwetu do skutku. Wie艣ci o uwi臋zionym arystokracie szybko rozesz艂y si臋 po mie艣cie i wzbudzi艂y ogromne zainteresowanie, powoduj膮c, 偶e ka偶dego dnia u st贸p Ko艂owrotu zbieraj膮 si臋 t艂umy, pragn膮c zmierzy膰 si臋 na arenie z miejsk膮 legend膮 lub odp艂aci膰 za dawno wyrz膮dzone szkody. Bia艂oz贸r zdo艂a艂 przekona膰 samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym staj膮c si臋 jego nowym wasalem. Ci, kt贸rzy niegdy艣 stali na czele, teraz s膮 艣cigani – za g艂owy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli cz艂onkowie gangu Jafara rozpierzchli si臋 po ca艂ym mie艣cie, bezradni bez swojego przyw贸dcy. Dawna pot臋ga podzieli艂a si臋 na grupy opowiadaj膮ce si臋 po r贸偶nych stronach konfliktu. Teraz nie mo偶na ufa膰 nawet dawnym przyjacio艂om.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku ju偶 23 czerwca, pami臋tajcie, 偶eby wyleczy膰 swoje kotki!

18 lutego 2014

Strzy偶ykowy Promyk

 
Autor grafiki: Barwinek馃憫#1138
OG脫LNE
STRZY呕YKOWY PROMYK
*Poprzednie imiona: Strzy偶yk >>> Strzy偶ykowa 艁apa
P艂e膰: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynale偶no艣膰: Klan Nocy
Ranga: Medyk

- - - -

W艂a艣ciciel: Posta膰 NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis og贸lny - Kszta艂tna, zgrabna sylwetka cia艂a i pyska, o ostrych rysach. Kotka jest smuk艂a i w przysz艂o艣ci b臋dzie najpewniej wysoka. Futro g臋sto okala jej szyj臋 i ogon, oraz brzegi g艂owy. Z pewno艣ci膮 jest to urodziwa kotka, kt贸ra przez sw贸j nieco zwodniczy wygl膮d u niejednego kocura powoduje u艣miech na pysku. Pr臋gowana dziko z akcentami, z odrobin膮 bieli, kt贸ra otacza jej szyj臋.
Cechy szczeg贸lne - ///
Kolor sier艣ci - rudy pr臋gowany dziko z akcentami z biel膮
D艂ugo艣膰 sier艣ci - p贸艂d艂uga
Kolor oczu - niebieski

CHARAKTER

Przede wszystkim, to otwarta, przyjazna i wra偶liwa kotka. Robi wszystko dla dobra bliskich; wychodzi z za艂o偶enia, 偶e jej obowi膮zkiem jest pomaga膰 matce, w ko艅cu jest c贸rk膮 i powinna traktowa膰 j膮 z szacunkiem i by膰 jej pos艂uszna. Mimo to, ceni sobie wolno艣膰 i prawdopodobnie nie b臋dzie si臋 s艂ucha膰 polece艅 innych, je艣li sama b臋dzie mie膰 inne zdanie. Powiesz jej, 偶eby nie w艣ciubywa艂a nosa do ciasnej dziupli? I tak to zrobi, ale nie b臋dzie 偶a艂owa膰, a zakoduje sobie w g艂owie, by nast臋pnym razem tego nie robi膰. Bardzo dobrze uczy si臋 na b艂臋dach; lepiej ni偶 przez s艂owa nauka idzie jej przez do艣wiadczenia. Kotka, chocia偶 og贸lnie jest do艣膰 przyjacielska i ch臋tna do wszelkich rozm贸w i kontakt贸w z r贸wie艣nikami i nie tylko, to nie da sobie w kasz臋 dmucha膰. Je艣li j膮 obra偶asz, b膮d藕 zniech臋cisz j膮 do siebie w jakikolwiek spos贸b, zamiast reagowa膰 na zaczepki, zignoruje je, nie chc膮c zni偶a膰 si臋 do poziomu g艂upich jej zdaniem kot贸w. Mimo to, nie oszcz臋dzi sobie osch艂ego czy ostrzejszego tonu, gdyby kto艣 naprawd臋 nie dawa艂 jej spokoju. Wyznaje zasad臋 traktuj innych tak, jak oni traktuj膮 ciebie. Plujesz na ni膮 jadem? Nie b臋dzie mia艂a do ciebie  za grosz szacunku. Rozmawiasz z ni膮, traktujesz j膮 z szacunkiem? Ona tak偶e b臋dzie mie膰 do ciebie pozytywne nastawienie.
Nie da si臋 jej nazwa膰 powierzchownym kotem. Jest mocno wnikliwa i jak ju偶 si臋 za co艣 zabierze, to chce doprowadzi膰 to do perfekcji. Nic nie mo偶e si臋 ukry膰 przed jej ciekawskim wzrokiem.
Podsumowuj膮c, Strzy偶yk jest po prostu odwa偶nym miksem r贸偶nych cech; raz potrafi by膰 wulkanem emocji, a raz oaz膮 spokoju. Tak naprawd臋 jej post臋powania nie da si臋 jasno przewidzie膰, a wszystko zale偶y od bod藕c贸w, jakie dostarcza jej otoczenie oraz ich okoliczno艣ci.


MORALNO艢膯

Jest do艣膰 zachwiana. Z jednej strony jest to dobrze u艂o偶ona, grzeczna i kulturalna kotka - nikomu by si臋 nie zdawa艂o, 偶e te urocze, przyjazne ocz臋ta mog艂yby wyrz膮dzi膰 komu艣 krzywd臋. Kotka sama nie jest ch臋tna do robienia rzeczy, kt贸re uwa偶a za z艂e. Z drugiej strony, mog艂aby nawet skrzywdzi膰 kogo艣 ze szczeg贸lnym okrucie艅stwem odpowiednio sprowokowana, lub gdyby tego oczekiwa艂a od niej rodzina (g艂贸wnie matka). Kotka jest uczulona na oczekiwania innych, wi臋c w pogoni za poparciem by艂aby zdolna do pope艂nienia skrajnych czyn贸w. Zrobi艂aby to jednak raczej tylko w ostateczno艣ci, lub gdyby z艂o艣膰 ca艂kowicie opanowa艂a jej cia艂o. Bywa te偶 tak, 偶e nie zgadza si臋 ze wszystkimi normami, kt贸re s膮 uznawane za moralne czy niemoralne. Robi to, co uwa偶a za s艂uszne, brzydzi si臋 natomiast tym, co uwa偶a za z艂e.

CIEKAWOSTKI

- Uwielbia deszcz, mog艂aby ksi臋偶ycami sta膰 na nim i go podziwia膰. Uwa偶a za przyjemne uczucie, gdy kropelki wody spadaj膮 na kocie futro.

UMIEJ臉TNO艢CI

Poziom medyczny: VI
Poziom wojownika: ///
S艂abe strony:
- Zdecydowanie impulsywno艣膰. Bardzo mocno odbiera krytyk臋 bliskich os贸b (tylko bliskich), co w skrajnych przypadkach mo偶e doprowadzi膰 u niej nawet do zaburzenia samooceny czy atak贸w z艂o艣ci
- Zbyt zawy偶one oczekiwania wobec siebie, powoduj膮ce u niej nierzadko sporo stresu
- Bod藕ce otoczenia j膮 przyt艂aczaj膮. Nie potrafi skupi膰 si臋 na wielu rzeczach na raz, co potrafi by膰 sporym utrudnieniem w codziennej pracy czy treningach. Jedno zadanie wykona dopinaj膮c do ostatniego guzika, ale zrobienie wielu zada艅 na raz prawdopodobnie wyjdzie jej beznadziejnie lub przeci臋tnie
Mocne strony:
- charyzma; potrafi dobrze i zr臋cznie prowadzi膰 rozmowy
- umie zachowa膰 ch艂odny spok贸j w kryzysowych sytuacjach, wzi膮膰 si臋 w gar艣膰 i zignorowa膰 niepok贸j i l臋ki, gdy kto艣 nara偶ony jest na krzywd臋
- dobra pami臋膰
- cierpliwo艣膰

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Samuraj [nie wie o jego istnieniu], przybrany: Rudzikowy 艢piew(*) (podziwia)
Matka -Daliowy P膮k(*) (szanuje mam臋, stara si臋 nie zawodzi膰 jej oczekiwa艅 i jest dla niej dobrze u艂o偶on膮 c贸rk膮, kt贸ra ch臋tnie pomo偶e swojej matce w ka偶dej sprawie)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Muchomorzy Jad(*)
Uczniowie dawni - Topikowa G艂臋bina
HISTORIA

Zrodzona z niezdrowej relacji Samuraja z Dali膮, w kt贸rej to ten pierwszy zosta艂 wykorzystany do stworzenia potomstwa.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz