BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu i Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 30 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

Strzyżykowy Promyk

 
Autor grafiki: Barwinek👑#1138
OGÓLNE
STRZYŻYKOWY PROMYK
*Poprzednie imiona: Strzyżyk >>> Strzyżykowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Medyk

- - - -

Właściciel: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kształtna, zgrabna sylwetka ciała i pyska, o ostrych rysach. Kotka jest smukła i w przyszłości będzie najpewniej wysoka. Futro gęsto okala jej szyję i ogon, oraz brzegi głowy. Z pewnością jest to urodziwa kotka, która przez swój nieco zwodniczy wygląd u niejednego kocura powoduje uśmiech na pysku. Pręgowana dziko z akcentami, z odrobiną bieli, która otacza jej szyję.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - rudy pręgowany dziko z akcentami z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieski

CHARAKTER

Przede wszystkim, to otwarta, przyjazna i wrażliwa kotka. Robi wszystko dla dobra bliskich; wychodzi z założenia, że jej obowiązkiem jest pomagać matce, w końcu jest córką i powinna traktować ją z szacunkiem i być jej posłuszna. Mimo to, ceni sobie wolność i prawdopodobnie nie będzie się słuchać poleceń innych, jeśli sama będzie mieć inne zdanie. Powiesz jej, żeby nie wściubywała nosa do ciasnej dziupli? I tak to zrobi, ale nie będzie żałować, a zakoduje sobie w głowie, by następnym razem tego nie robić. Bardzo dobrze uczy się na błędach; lepiej niż przez słowa nauka idzie jej przez doświadczenia. Kotka, chociaż ogólnie jest dość przyjacielska i chętna do wszelkich rozmów i kontaktów z rówieśnikami i nie tylko, to nie da sobie w kaszę dmuchać. Jeśli ją obrażasz, bądź zniechęcisz ją do siebie w jakikolwiek sposób, zamiast reagować na zaczepki, zignoruje je, nie chcąc zniżać się do poziomu głupich jej zdaniem kotów. Mimo to, nie oszczędzi sobie oschłego czy ostrzejszego tonu, gdyby ktoś naprawdę nie dawał jej spokoju. Wyznaje zasadę traktuj innych tak, jak oni traktują ciebie. Plujesz na nią jadem? Nie będzie miała do ciebie  za grosz szacunku. Rozmawiasz z nią, traktujesz ją z szacunkiem? Ona także będzie mieć do ciebie pozytywne nastawienie.
Nie da się jej nazwać powierzchownym kotem. Jest mocno wnikliwa i jak już się za coś zabierze, to chce doprowadzić to do perfekcji. Nic nie może się ukryć przed jej ciekawskim wzrokiem.
Podsumowując, Strzyżyk jest po prostu odważnym miksem różnych cech; raz potrafi być wulkanem emocji, a raz oazą spokoju. Tak naprawdę jej postępowania nie da się jasno przewidzieć, a wszystko zależy od bodźców, jakie dostarcza jej otoczenie oraz ich okoliczności.


MORALNOŚĆ

Jest dość zachwiana. Z jednej strony jest to dobrze ułożona, grzeczna i kulturalna kotka - nikomu by się nie zdawało, że te urocze, przyjazne oczęta mogłyby wyrządzić komuś krzywdę. Kotka sama nie jest chętna do robienia rzeczy, które uważa za złe. Z drugiej strony, mogłaby nawet skrzywdzić kogoś ze szczególnym okrucieństwem odpowiednio sprowokowana, lub gdyby tego oczekiwała od niej rodzina (głównie matka). Kotka jest uczulona na oczekiwania innych, więc w pogoni za poparciem byłaby zdolna do popełnienia skrajnych czynów. Zrobiłaby to jednak raczej tylko w ostateczności, lub gdyby złość całkowicie opanowała jej ciało. Bywa też tak, że nie zgadza się ze wszystkimi normami, które są uznawane za moralne czy niemoralne. Robi to, co uważa za słuszne, brzydzi się natomiast tym, co uważa za złe.

CIEKAWOSTKI

- Uwielbia deszcz, mogłaby księżycami stać na nim i go podziwiać. Uważa za przyjemne uczucie, gdy kropelki wody spadają na kocie futro.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: VI
Poziom wojownika: ///
Słabe strony:
- Zdecydowanie impulsywność. Bardzo mocno odbiera krytykę bliskich osób (tylko bliskich), co w skrajnych przypadkach może doprowadzić u niej nawet do zaburzenia samooceny czy ataków złości
- Zbyt zawyżone oczekiwania wobec siebie, powodujące u niej nierzadko sporo stresu
- Bodźce otoczenia ją przytłaczają. Nie potrafi skupić się na wielu rzeczach na raz, co potrafi być sporym utrudnieniem w codziennej pracy czy treningach. Jedno zadanie wykona dopinając do ostatniego guzika, ale zrobienie wielu zadań na raz prawdopodobnie wyjdzie jej beznadziejnie lub przeciętnie
Mocne strony:
- charyzma; potrafi dobrze i zręcznie prowadzić rozmowy
- umie zachować chłodny spokój w kryzysowych sytuacjach, wziąć się w garść i zignorować niepokój i lęki, gdy ktoś narażony jest na krzywdę
- dobra pamięć
- cierpliwość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Samuraj [nie wie o jego istnieniu], przybrany: Rudzikowy Śpiew(*) (podziwia)
Matka -Daliowy Pąk(*) (szanuje mamę, stara się nie zawodzić jej oczekiwań i jest dla niej dobrze ułożoną córką, która chętnie pomoże swojej matce w każdej sprawie)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Muchomorzy Jad(*)
Uczniowie obecni - Różana Łapa, Zimorodkowa Łapa
Uczniowie dawni - Topikowa Głębina
HISTORIA

Zrodzona z niezdrowej relacji Samuraja z Dalią, w której to ten pierwszy został wykorzystany do stworzenia potomstwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz