BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 14 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

DALIOWY PĄK



Autor grafiki: Dayox#6647[Discord]
OGÓLNE
DALIOWY PĄK
*Poprzednie imiona: Dalia>Daliowa Łapa>Daliowy Potok
Płeć: Kotka
Orientacja:  Heteroseksualna, biromantyczna
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (Autor:Bałwanek#5200/dayox)
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny -  Wysoka i szczupła kotka o pięknej szylkretowej sierści. Szybko ją rozpoznasz. Chodzi jak prawdziwa dama, prawie nigdy się nie brudzi. Staranie ułożone futro to jej znak rozpoznawczy. Perfekcyjna dykcja i wysoko uniesiony łeb. Na głównie burą sierść wkrada się gdzieniegdzie rudy. 
Cechy szczególne - brak 
Kolor sierści -  bury szylkret calico pręgowany tygrysio z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu -  pomarańczowe

CHARAKTER

Duma i pycha - po tym rozpoznasz Dalię. Szylkretka wychodzi z założenia, że przez życie trzeba iść i brać, a nie pierdolić się w tańcu. Kotka pomimo że przeżyła wiele, nie użala się nad sobą. Idzie przez życie z wysoko uniesionym łbem i twardym, choć pełnym gracji, krokiem. Ego ma wysokie do sufitu, trzepie nim na wszystkie kąty, pokazuje kto tu rządzi. Sprawia wrażenie miłej dla tych, którzy widzą ją po raz pierwszy. Poda pomocną dłoń, powie coś wspierającego ale potem? Potem znajdzie sobie kogoś lepszego - nie zamierza trwać przy tych, którzy nie mogą jej niczego zaoferować. Jest obrotna. Co z tego, że ktoś się przywiązał, kiedy razem się bawili, rozmawiali. Trzeba wymieniać na lepsze i korzystniejsze jednostki. Takie, które poprowadzą ją na szczyt. Lubuje się w kłamstwie, jak i manipulacjach. Pogrywa niewinnymi kotami, doprowadza do kłótni najlepszych przyjaciół. Najlepsza rozrywka jaką odnalazła w rodzimym Klanie Nocy. Od małego celuje wysoko i uparcie do tego dąży. Czeka na odpowiedni dzień i wtedy dawny ład runie. A wśród tego chaosu wyłoni się nowa królowa - Daliowa Gwiazda. 


MORALNOŚĆ

Byłaby w stanie doprowadzić do czyjejś krzywdy dla własnych celów, ale nie posunęłaby się do zabójstwa. Przynajmniej niewłasnymi łapami. 

CIEKAWOSTKI

W Klanie Burzy nazwali ją Daliowym Potokiem. Po powrocie do rodzinnego klanu poprosiła o zmianę drugiego członu, aby łatwiej jej było zapomnieć o traumatycznej przeszłości.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: --
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Przez zbyt wielkie zafascynowanie samą sobą, nie zawsze skupia się na tym, co ważne i łatwo się rozprasza. Do tego nie jest zbyt szybka
Mocne strony: Potrafi wykorzystać swoje zalety, aby uzyskać to, co chce. Zawsze patrzy pod łapy i porusza się z gracją, ma dobrą równowagę

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Filar - nie poznała, ale już nie lubi, bo na pewno nie był tak wspaniały jak ona
Matka - Brokułowa Łodyga(*) - może być, skoro daje jej jedzenie, nie zważa na nią w ciągu dnia
Rodzeństwo - Orzechowe Serce i Tojadzi Kieł(*) - marne istoty, niegodne jej osoby. 
Partner - Chce kogoś kto będzie do tego idealny
Potomstwo - Pchli Nos, Strzyżykowy Promyk, Skrzeczący Pysk, Turkuciowa Łapa - jej ukochane kocięta i rzekomo ich "cudownego lidera". 

INNE

Wrogowie - brak
SZKOLENIE

Mentor - Cisowy Gąszcz,
Uczniowie obecni - Pylista Łapa
Uczniowie dawni -Turzycowe Kłącze, Sroczy Lot
HISTORIA
Urodzona w Klanie Nocy. W czasie wojny trafiła pod niewolę do Klanu Burzy, gdzie przez wzgląd na rudawe futro była traktowana normalnie i ukończyła tam trening. Dzięki zaangażowaniu swojego wujka, niegdyś zwanego Pędzącym Wiatrem, udało jej się wrócić do domu, gdzie żyje teraz dalej. Przeżyła rządy Kruczej Gwiazdy, przeżyła niewole, przeżyła wielką wyprawę. Jej historia dopiero się zaczyna. Będzie jeszcze wiele księżyców na pyskach Nocniaków. Historia o tym jak zaszła na sam szczyt. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz