BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

05 lutego 2014

Srocza Gwiazda

 

Autor grafiki: zeno0313

OGÓLNE
SROCZA GWIAZDA
*Poprzednie imiona: Sroka > Srocza Łapa > Sroczy Lot
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Lider

- - - -

Właściciel: prpregusek@gmail.com

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Z niepozornego kocięcia, Srocza Gwiazda wyrosła na zastraszająco wysoką, szczupłą kotkę, o androgynicznej urodzie. Jej smukłe ciało pokrywa krótka, przylegająca do ciała biała sierść, ozdobiona czarnymi łatami, znajdującymi się na jej mordce, grzbiecie i ogonie. Wyraz pyska wojowniczki jest niemal zawsze chłodny, a para intensywnie zielonych oczu spogląda na świat z wyższością, skierowaną do wszystkich poza jej bliskimi.
Cechy szczególne - czarna tylna stopa, wyraźnie zarysowane kości policzkowe
Kolor sierści - czarny arlekin
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER
Niegdyś nerwowe, opryskliwe kocię, wyrosło na prawdziwą liderkę Klanu Nocy, godną swojej rangi. Przeważnie spokojna i chłodna, przez większość czasu na jej pysku widnieje nieodgadniony wyraz, który znika tylko w towarzystwie jej bliskich. Stara się nie popełniać błędów młodości i nie podejmować pochopnych działań, które mogłyby doprowadzić do utraty szacunku wśród współklanowiczów, dlatego zawsze przed bezpośrednią konfrontacją, utrzymuje bezpieczny dystans, pozwalający jej na lepsze przyjrzenie się sytuacji.
Nie da się zaprzeczyć, że pomimo wielu pozytywnych cech, kotka nadal jest córką Łasiczego Kła. Wbite przez matkę zasady zna na pamięć, równie dobrze co kodeks wojownika. Jest lepsza i świetnie zdaje sobie z tego sprawę - przynajmniej na pierwszy rzut oka. W głębi czuje nieustającą potrzebę udowadniania sobie swojej wartości, a spokoju zazna dopiero, kiedy spełni życzenia swojej rodzicielki. Do władzy ciągnie ją jak pszczoły do kwiatów. Świetnie się odnajduje będąc na samym szczycie hierarchii, mając możliwość zarządzać wszystkimi, którzy znajdują się niżej. Jest niezaprzeczalnie dobrym strategiem i bez większego problemu udało jej się owinąć cały Klan Nocy wokół pazura. Mało co jest w stanie jej umknąć jej uwadze, a oczy i uszy ma rozsiane po całym klanie.

MORALNOŚĆ

Nigdy nie miała problemu z robieniem innym krzywdy, co pozostało niezmienione. Jest chłodnym realistą i strategiem, którego głównym zadaniem jest ochrona klanu i swoich dzieci, dlatego nie może sobie pozwolić na najmniejszy błąd. Nienawidzi czekoladowych kotów, wobec których wykazuje się nieukrywanym rasizmem. Odnosi się wobec nich z wyższością, jednak w momentach, kiedy te znają swoje miejsce traktuje je bardziej ulgowo.

CIEKAWOSTKI

– Kocha wszelkie błyskotki i świecidełka, tak jak na prawdziwą srokę przystało
– Ma problemy z odczytywaniem własnych emocji i uczuć, często samej je bagatelizując i oddalając na dalszy plan.
– Przez Łasiczy Kieł uważa czarno-białe koty za lepsze od wszystkich innych, natomiast nie przepada za czekoladowymi, których dyskryminuje i traktuje z wyższością. Swoją niechęć wobec kotów o tym kolorze futra zasiewa również wśród innych nocniaków, między innymi wpoiła to własnym córkom i uczniom.
– Każdy, kto chociażby pomyśli o zrobieniu krzywdy jej córkom czy wnuczkom, może liczyć na prędkie pożegnanie się ze wzrokiem, bądź gorszą krzywdę
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V (wcześniej VI)
Słabe strony: odwieczna słabość do kociąt, którym nie jest w stanie wyrządzić krzywdy (nawet czekoladowym), może mieć problem przy walce z cięższymi i większymi kotami od siebie
Mocne strony: sprawność fizyczna, radzenie sobie nawet w ciężkich i niesprzyjających warunkach, bystrość
RELACJE

RODZINA

Ojciec -  Kabanosik [ojciec kotki, całkowicie wyparła jego istnienie]
Matka - Arielka [dla Sroki - wzór do naśladowania, postać niemal święta]
Rodzeństwo - Błotnista Plama [*] [siostra, którą Sroka najnaturalniej w świecie gardzi przez jej kolor futra. Zawiodła ją w każdy możliwy sposób], bezimienne kocięta z poprzednich miotów Arielki i Kabanosika [*]
Partner - Zajęcza Troska(*)
Potomstwo - adoptowane Spieniony Nurt [pomimo odmiennego koloru sierści, kocha ją. Uważa jednak, że kotka jest momentami aż przesadnie miła, co może sprowadzić na nią zgubę], Kotewkowy Powiew [ukochana córka, a jednocześnie była uczennica Sroczej Gwiazdy], Wirująca Lotka [*][najpodobniejsza z wyglądu ze wszystkich córek do Sroczej Gwiazdy. Kocha ją], Tuptająca Gęś [kocha ją i pokłada w niej wiele nadziei]
INNE

Bliscy - Zajęcza Troska [*] [była najbliższą osobą w jej życiu, z którą dużo przeżyła. Tylko przed nią była w stanie się tak otworzyć, a jej towarzystwo nigdy jej nie nudziło], Pchli Nos [jej pierwszy uczeń, jednocześnie będący uratowanym przez Srokę w młodości kociakiem. Ceni go jako przyjaciela, zupełnie nie odczytując wysyłanych jej przez kocura znaków], Cedrowa Rozwaga [*] [jedna z koleżanek z ich grupki], Kawcze Serce, Pszczela Duma [ukochana Makowego Pola, podobnie jak Cedrowa Rozwaga należy do ich grupy znajomych]
Wrogowie -  Zbożowa Gwiazda(*) i Jesionowa Gwiazda(*) [żadnego z tych kotów Sroka nie znała osobiście, aczkolwiek z opowieści jej rodziców wynika, że jak najbardziej zasługują na bycie znienawidzonymi], Nastroszone Futro [*] [idiota poznany w dzieciństwie. Srocza Gwiazda cieszy się, że zniknął z klanu]

SZKOLENIE

Mentor - Daliowy Pąk(*)
Uczniowie obecni -
HISTORIA

Kotka pierwsze 4 księżyce swojego krótkiego życia spędziła w ukryciu przed dwunożnymi. Kiedy razem z siostrą były już na tyle duże, żeby samodzielnie jeść, zostały porzucone przez ojca blisko terenów Klanu Nocy, gdzie odnalazł je patrol. Od tamtego czasu zdążyła nabrać ogrom doświadczenia, przeżywając wojnę i rządy wielu liderów. W międzyczasie uratowała czwórkę kociąt, które uznała za własne córki. Wszystko to doprowadziło ją do zajęcia drugiej najważniejszej roli w klanie – zastępczyni, a wkrótce potem stała się liderką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz