BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

06 lutego 2014

Tuptająca Gęś

Autor grafiki: zeno0313
OGÓLNE
TUPTAJĄCA GĘŚ
*Poprzednie imiona: Gąska, Tuptająca Łapa
Płeć: Kocica
Orientacja: Aseksualna, Heteroromantyczna
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Zastępca

- - - -

Właściciel: Kurcig
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Gąska to czarno-biała kocica, która jest mniejsza od przeciętnego ucznia, a później wojownika. Biel rozprzestrzenia się na łapach, brzuchu, szyi oraz na pysku. Posiada ona zielone oczy, które uwielbia. Jej futro jest krótkie, a mimo tego zawsze stara się je zachowywać w ładzie.
Cechy szczególne - Biel na futrze kocicy zajmuje większość jej pyska.
Kolor sierści - Czarny bicolor
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Zielone

CHARAKTER

 Gąska to kocica, która swym zdaniem, wyróżnia się zdecydowanie od reszty. Uważa się za najlepszą i na każdym kroku próbuje to udowodnić. Kocha atencję, a najbardziej, jeśli to właśnie zyskuje ją od Sroczego Lotu. Lubi być na językach innych kotów, nieważne czy mówią o niej dobrze, czy źle, oraz kocha plotki. Używa wszystkiego, co może, aby zgromadzić wokół siebie rzeszę jej fanów. Bardzo dba o swe zdanie w klanie i wygląd. Często udaje miłą i gryzie się w język, aby przekonać tylko kota do siebie. Mimo wielkiej ilości złych cech czarna kocica posiada również dużo dobrych cech. Zawsze dotrzymuje danego słowa. Jeśli jakiś kot zdoła się do niej zbliżyć, to ta będzie dla niego lojalna aż do śmierci. Przy bliskich jej kotach otwiera się i ściąga maskę perfekcyjnej osobistości pozwalając sobie na małe błędy, gdy nikt nie patrzy. Jedynym wyjątkiem w tym jest jej mama, przy której zawsze stara się być najlepsza.

MORALNOŚĆ

 Czarno-biała kocica nie kieruje się zgodnie z kodeksem wojownika, a przynajmniej nie powie tego głośno. W swej głowie ma kilka zasad, które stara się przestrzegać, jednak wszystko co robi jest po to, aby zaimponować matce lub pomóc w sprawie z nią związanej. Z całego serca nie przepada za kotami o czekoladowym umaszczeniu i gdyby tylko mogła, to usunęłaby wszystkie takie osobniki z Klanu Nocy. Uważa, że oni są sprawcami najgorszych rzeczy w klanie. Nie wierzy ona w Klan Gwiazdy, uważając ich tylko za gwiazdki na niebie, którymi można się maskować odnośnie swych decyzji. 

CIEKAWOSTKI

- Mimo iż będzie potrafiła świetnie pływać, to będzie nienawidziła tego robić, przez to, że rozwala to jej dobrze ułożone futro.
- Chciałaby zostać w przyszłości przywódczynią.
- W przyszłości będzie nienawidzić kociaków.
- Kochać będzie piękne widoki natury, a najbardziej zachody słońca.
- Boi się przyznać, ale zauroczyła się w Kolcolistku 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Szybkie rozpraszanie się, wspinaczka na drzewa
Mocne strony: Skradanie się, pływanie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Haszysz  Matka - Trusia - biologiczna, Srocza Gwiazda - Uważa ją za prawdziwą
Partner - ///
Potomstwo - Różana Woń, Muszlowa Łapa, Łabędź [*] 

INNE

Bliscy - Zajęcza Troska [*] - Ciocia, Kawcze Serce - Kuzynka, Kolcolistne Kwiecie - Jej ukochany, Spieniony Nurt - Jedyna z sióstr, z którą może spokojnie porozmawiać
SZKOLENIE

Mentor - Makowe Pole [*]
Uczniowie obecni - ///
HISTORIA

 Urodziła się jako jedno z kociąt Trusi i Haszysza. Na nieszczęście, dwunożni nie byli zadowoleni z przyjścia kociąt na świat i gdy tylko te ukończyły dwa księżyce, to wyrzucili je w worku do rzeki. Mieli, jednak dużo szczęścia, bo znalazła ich Sroczy Lot wraz z Kawczą Łapą i postanowiła ich zaadoptować. Teraz Gąska żyje w przekonaniu, że jej matką jest czarno-biała wojowniczka i że pochodzi ona z Klanu Nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz