BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

05 lutego 2014

Spieniony Nurt

 

Autor grafiki: Lodgie#8376
OGÓLNE
SPIENIONY NURT
*Poprzednie imiona: Pianka > Spieniona Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Opiekun: kurcig
Autor: Lodgie#8376

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny -  Pianka na ten moment nie wydaje się szczególnie zgrabna, szczególnie dzięki długiemu futru, w którym topi się jej ciało. Puszyste futerko opatula szczególnie jej szyję, niczym jedwabny szal. Nadaje jej to pewnego pyzowatego wyglądu, chociaż z każdym kolejnym księżycem staje się coraz smuklejsza. Dodatkowo pomiędzy futro często wplata znalezione kwiaty, jeśli uzna je za szczególnie godne pokazania. Skutecznie wybijają się one na tle jej liliowego futra. Wzdłuż całego jej ciała ciągną się grube pręgi w klasycznym wzorze. Są jednak w dużej części zasłonięte przez białe plamy, które występują w postaci skarpetek oraz na jej szyi, pyszczku, końcu ogona i innych różnych miejscach. Jej pysk zdobi para zielonych oczu oraz różowy nos.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści -  liliowa pręgowana klasycznie z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Jeśli ktoś wyobraziłby sobie cukierka przeobrażonego w kota, to Pianka byłaby do tego wyobrażenia idealnym trafem. Słodzenie innym to jej drugie imię. W dodatku nie ma żadnych skrupułów przed rozmawianiem z zupełnie obcymi kotami, więc jeśli jej rodzeństwo wyśle ją w celu załatwienia czegoś – będzie to załatwione. Nie można jednak powiedzieć, że jedyne co robi to papla. Od tego jej daleko. Czasami woli się wyciszyć i w spokoju zająć się swoimi sprawami. Jest rozmarzona lub po prostu obserwuje swoje rodzeństwo… o ile coś jej za bardzo mocno nie rozemocjonuje. Ładny kwiatek, fajny robaczek, ciekawy kamień. Od koloru do wyboru. Nie zamknie się, dopóki całe jej rodzeństwo się o tym nie dowie, a w najgorszym wypadku również każdy, kto na jego nieszczęście wejdzie wtedy do żłobka. Musiałyby zatrząść się niebo i ziemia, żeby się opanowała. Albo musiałaby akurat wejść do żłobka Sroczy Lot. Słowa mamy działają na nią jak na zaklęcie i jest ona nią dosłownie oczarowana, dlatego nie sprawia jej trudności zapanowanie nad Pianką. To nie znaczy, że ogółem nie jest posłuszna innym kotom, choć nie zachowuje się przy nich jak przy swojej mamie, to prawda. Właściwie to nie można jej nazwać urwisem. A nawet jeśli to zdarzały się przypadki o wiele gorsze w historii Klanu Nocy niż jej osoba. Czasami włoży nos tam, gdzie nie trzeba, jak każdy inny kociak, ale z reguły stroni od niepotrzebnej dawki adrenaliny. 

MORALNOŚĆ

Jest kociakiem, więc jej pojmowanie świata jest na tyle ograniczone, że nie wykształciła jeszcze pełnego kompasu moralnego. Na tym etapie nie potrafi rozróżniać dobra od zła, chociaż daleko jej od chęci wymordowania swojego rodzeństwa czy innych tego typu rzeczy.


CIEKAWOSTKI

 Bardzo lubi kolekcjonować kwiatki i różnego rodzaju ładne znajdki.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: nie jest szczególnie silna
Mocne strony:  jak na kociaka jest dosyć zwinna

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Haszysz – nie pamięta go
Matka - Trusia – jej biologiczna matka, chociaż żyje w przekonaniu, że jest nią Srocza Gwiazda
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
HISTORIA

Pianka wraz z rodzeństwem była wynikiem tragicznej miłości dwóch pieszczochów: Haszysza i Trusi. Niewiele pamięta o swoich korzeniach, ponieważ gdy miała zaledwie parę księżyców, Dwunożni postanowili pozbyć się kociąt i wyrzucić je w worku do rzeki. Na szczęście znalazła je Sroczy Lot z Kawczą Łapą. Pianka jest pewna, że urodziła się w Klanie Nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz