BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

21 grudnia 2014

PŁOTKA nie(księżniczka)

 


Autor grafiki: prega

OGÓLNE
PŁOTKOWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Płotka
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: PIKI
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kocię, jak kocię. Małe i nieporadne przez pierwsze księżyce, zależne od matki. Uszy, ogon i przednia prawa część pyszczka Płotki są w kolorze dymnego brązu; w podobnym odcieniu również będzie miała oboje oczu, niech tylko je otworzy i niech się wybarwią. Półdługa sierść charakterystycznie się kręci, nadając koteczce uroku.
Cechy szczególne - falowana sierść (jak u La'Perma) 
Kolor sierści - czekoladowa dymna van
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - brązowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Dopiero co zaczęła stawiać kroki w grze zwanej życie, tak też charakter kotki jest płynny i będzie w ciągu księżyców się bardziej kształtować. Na razie w końcu jest z niej tylko mały kociak, który za wiele nie rozumie, tak naprawdę nic nie rozumie. Liczy się to, że ma kochającą rodzinkę (mamę i tatę), którzy pilnują, aby małej Płotce niczego nie brakowało – tak też na mordce ich latorośli często można zobaczyć uśmiech. Kotka zapowiada się na spokojne, bezproblemowe kocię, lubiące słuchać opowieści i kołysanek matki oraz na ogromną przylepe. Będzie miała wielką pasję do zagłębiania historii wszystkich czterech klanów oraz innych społeczności, a przede wszystkim poznawania ich zwyczajów oraz wierzeń.

MORALNOŚĆ

Kształtuje się.

CIEKAWOSTKI

— Pomimo "pokrewieństwa" z liderką, która jest jej "babcią", nie należy do królewskiej rodziny przez wzgląd na barwę swojego futerka, który w Klanie Nocy uważany jest za gorszy od reszty kolorów futra
— Od Kawczego Serca otrzyma piórko, które jak mama, ciocia i kuzynki będzie nosiła z dumą w swej sierści 
— Voice Claim [klik]

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: /// [będzie chciała zostać Wiedźminem, to znaczy wojownikiem]
Słabe strony: niezbyt skoczna, ma problem w skakaniu przez różne przeszkody (płotka nie umie przeskoczyć płotka)
Mocne strony: brak lęku wysokości, ogólnie Płotka będzie lubiła przesiadywać na wysokościach, będzie to bardziej lubiła od nauki pływania

RELACJE

RODZINA

Ojciec - biologiczny: Dzwonek – samotnik i podróżnik, był i się zmył po wywiązaniu się z umowy. Płotka nie zdaje sobie sprawy z jego istnienia.; przybrany: Sumowa Płetwa – super tatuś, Płotka kocha go całym serduszkiem, uważa go za biologicznego ojca, nawet jeśli w żadnym stopniu go nie przypomina. Sumikowi również ten fakt, że Płotka nie jest jego biologiczna córka nie przeszkadza, kocha małą i pilnuje, aby nic złego jej się nie przytrafiło 
Matka - Wirująca Lotka – wspaniała mamusia broniąca niczym lwica swojej córeczki, która niestety nie spełnia kanonów piękna w Klanie Nocy
Rodzeństwo - siostry Zimorodek, Mandarynka, Alga
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Srocza Gwiazda – ???
Tuptająca Gęś – boi się kotki, nie lubi, gdy ta zagląda do kociarni i lustruje ją chłodnym spojrzeniem
Kotewkowy Powiew – piastunka, nie lubi jej opowieści o tym, że czekoladowe koty są gorsze. W końcu z opowieści mamy jasno wynika, że one również są ważne i potrzebne.
Spieniony Nurt – ciocia, wydaje się być przyjaźnie nastawiona do Płotki, a poza tym ma taki sam kolor futerka jak Zimorodek!
Kawcze Serce – troskliwa ciocia, która pilnuje, aby na małym pyszczku Płotki przez cały czas widniał uśmiech. Otrzymała od starszej kotki piórko, które z tego co czarna kocica mówiła podobno ma ją chronić.
Cyrankowa Łapa – obojętny wyraz pyska złotej wskazuje na to, że nie ma nic przeciwko małej czekoladowej vance, jednak mała Płotka dostrzega niechęć w oczach starszej kotki, kiedy spędzają dłuższy czas w swoim towarzystwie 
Kazarkowa Łapa – druga kuzyneczka, bardziej nastawiona przyjaźnie do Płotki niż Cyrankowa Łapa. Vanka lubi jej towarzystwo, a przede wszystkim uwielbia podziwiać kwiaty, które szylkretka wplata sobie w futro 
Nenufarowa Łapa – ?
Różana Łapa – ?
Muszlowa Łapa – zdaje sobie sprawę, że są kuzynkami, jednak jak na razie nie miała okazji jej spotkać z powodu tego, że niebieska w ramach sojuszniczego miotu została oddana do Klanu Wilka
Mgliste Spojrzenie – ?
Cytrus – ?
Nimfa – ?

SZKOLENIE

Mentor - Spieniony Nurt
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Urodziła się w Klanie Nocy, jako córka Wirującej Lotki i Sumowej Płetwy (tak naprawdę Dzwonka, jednak to Sumik jest uznawany oficjalnie za biologicznego ojca) kociąt, w miocie liczącym sobie cztery urocze koteczki. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz