BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

13 lutego 2014

Sumowa Płetwa

 

Autor grafiki: prega
OGÓLNE
SUMOWA PŁETWA
*Poprzednie imiona: Sumik > Sumowa Łapa
Płeć: kocur
Orientacja: niezdecydowany
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: POSTAĆ NPC
Autor: Pręga
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Sumowa Płetwa jest niskim, przeciętnie zbudowanym kocurem. Jego grube, niebieskie futro pokrywają pręgi oraz białe łaty, ciągnące się od jego ogona po pysk, na którym znajduje się para zielonych, łypiących sceptycznie na świat oczu oraz mały, nakrapiany nosek.
Cechy szczególne - zaskakująco długie wąsy i futro w uszach
Kolor sierści - niebieski bicolor pręgowany klasycznie
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Kocur to typowy introwertyk z nieprzerobioną traumą. Nie udziela się póki nie musi, trzyma się na uboczu, a na jego “znajomych” składa się bardzo wąskie grono kotów. Jednak mimo swojego na pierwszy rzut spokojnego, niewadzącego nikomu usposobienia, jest bardzo podatny na zaczepki innych. Kiedy czuje się zagrożony szybko przechodzi w tryb ofensywny, krzycząc i tupiąc w nieporadny sposób, w nadziei odstraszenia napastnika, co wiele kotów postrzega jako bardzo niedojrzałe zachowanie i zniechęca się do niego. Przy bliższym poznaniu nieco się otwiera, ale przez wychowanie Wzburzonej Potok ciężko mu przekazać co czuje i ma znaczący problem ze sformułowaniem swoich myśli, nie uważając ich za istotne i warte wypowiedzenia.


MORALNOŚĆ

Z początku ateista, bliżej krańca swego życia zaczął wierzyć w Klan Gwiazdy.


CIEKAWOSTKI

– Przez zachowanie matki wobec niego czuje się niepewnie w towarzystwie kotek
– Bardzo dba o swoje długie wąsy i jest na nich poniekąd zafiksowany. Często po kłótni można dostrzec jak czyści je w maniakalny sposób.
– Obsesyjnie broni zasuszonej ważki, którą kiedyś znalazł wśród trzcin porastających obóz
– Bardzo zazdrości innym kotom ich rodzin

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: komunikacja z innymi kotami, siła
Mocne strony: Sumik dobrze odnajduje się w wodzie i lubi w niej spędzać czas. Oprócz tego jest dość spostrzegawczy i szybki.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sarni Tupot (*) 
Matka - Wzburzony Potok(*) - panicznie się jej bał. Nigdy nie był w stanie zebrać w jej towarzystwie myśli, a ostre słowa dotyczące jego płci i tego jaki jest beznadziejny były codziennością. Po jej śmierci poczuł ulgę.
Rodzeństwo - Kolcolistne Kwiecie - jedyna osoba, której ufa. Jest przekonany, że tylko on rozumie jego uczucia, a myśl, że kiedyś może go zabraknąć, przeraża go bardziej niż rozwścieczona matka.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Tuptająca Gęś (*)
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - Szałwiowa Łapa
Uczniowie dawni - Piórolotkowy Trzepot
HISTORIA

Urodzony w Klanie Nocy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz