BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 stycznia 2014

SARNI TUPOT

 
 Autor Grafiki: Wierzba#9005 
OGÓLNE
SARNI TUPOT
*Poprzednie imiona: Sarenka > Sarnia Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Spory, ciężki kocur o niebieskim futrze na którym malują się ciemniejsze pręgi i gdzieniegdzie biel. Posiada zielone oczy i nieduży, czarny nosek. Wysoki i umięśniony, aczkolwiek jego sylwetka zdaje się szczupła. 
Cechy szczególne - Brak
Kolor sierści - niebieski pręgowany klasycznie z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Sarna to chodzący kleszcz na tyłku. Jak tylko zobaczy, że robisz coś, co mu się nie podoba - przyczepi się i nie odpuści, aż nie dostanie tego czego chce. A żeby się przyczepił nie potrzeba wiele. Sarna to marudny, przemądrzały krytyk, któremu ciężko znaleźć cokolwiek, co by go zadowoliło. A to listek spadł nie tak, a to gałązka krzywo pękła, czy ktoś zasłania mu promienie słoneczne. Wszystko źle! Jest perfekcjonistą z nawykami podchodzącymi pod pedantyzm, więc ciężko sprostać jego wymaganiom. Ponadto stara się sprawiać wrażenie takiego, którego działania są przemyślane. Nie pozwala sobie na błędy, a kiedy już jakiś popełni, złości się nie na siebie, a na cały świat. Zwala wina na każdego, byleby tylko on pozostał niewinny i czysty. Dorastanie nic a nic nie pomogło, potrafi obrazić się z błahego powodu, a potem uparcie będzie zwracał na siebie uwagę, że wciąż ma focha i należy go przeprosić. 

MORALNOŚĆ

Dla Sarny życie to ciągłe wybory, gdzie nieraz jedyne opcje to dobro i zło. Gdyby trzeba było, poświęciłby czyjeś życie dla wyższych celów. Swego nigdy. Uważa, że każdy powinien pilnować swojego interesu. 

CIEKAWOSTKI
Boi się burz i zawsze stara się być bliżej innych. Ma nadzieję, że piorun ominie go i trafi w tych brudniejszych.
Gdyby tylko mógł, zabrałby się za remont całego obozu i stanął na straży porządku, aby nikt więcej nie syfił na jego warcie.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Wbrew pozorom nie jest zbyt silny, choć jego masywna postura sugerowałaby co innego. W dodatku nie może się również popisać szybkością i zwinnością.
Mocne strony: Niezwykle spostrzegawczy, szczególnie, gdy trzeba znaleźć brud w legowisku. Do tego pływa nienajgorzej, chociaż nie jest rodzonym Nocniakiem.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Falująca Tafla
Matka - Obłoczna Myśl (*)
Partner - brak
Potomstwo - Kolcolistek i Sumik - jego życiowa wpadka

INNE

Bliscy - Nikt nie jest mu specjalnie bliski
Wrogowie - Bałaganiarze
SZKOLENIE

Mentor - Malinowy Pląs(*)
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Mrówkowy Kopiec
HISTORIA

Urodzony w miocie Falującej Tafli i Obłocznej Myśli jako jedno z dwóch nie-rudych kociąt w miocie. Oprócz jego nie-rudego brata urodziła się jeszcze jedna kotka - całkowicie ruda. Falująca Tafla za namową Rozżarzonego Płomienia miał zabić wszystkie nie-rude kocieta jeśli jakieś by się urodziły, jednak usłyszawszy błagania partnerki poszedł z nią na kompromis, przekazując Żarowi, że zabił nie-rudą dwójkę. Prawda była inna - wyniósł dwójkę kociaków za tereny klanu burzy. Jeden trafił pod granicę z klanem Klifu, drugi pod granicę z Klanem Nocy. Jak można się domyśleć, on skończył wśród rybojadów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz