BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot Samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 30 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 stycznia 2014

ZAWODZĄCA ŁAPA

   

Autor grafiki: Kierdel

OGÓLNE
ZAWODZĄCA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Echo
Płeć: Kocur
Orientacja: ///
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor i opiekun: Rachel)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Echo jak na razie jest puchatą kulką z krótkim, króliczym ogonkiem. Już teraz można dostrzec tą lwią, gęstą grzywę która zaczyna się kształtować. Całe jego futro jest czarne z przejaśnieniami na brzuchu, ogonie i pysku, z prześwitującymi tygrysimi pręgami. Posiada również biel na brodzie, dolnej części brzucha i palcach u łap. Jego oczy, wąskie, wciąż z kocięcym zarysem, patrzą na świat niebieskimi tęczówkami.
Cechy szczególne - Krótki ogon
Kolor sierści - Czarny dymny z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Niebieskie
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Echo może wyglądać na małego demonka przez swoje ubarwienie i intensywne spojrzenie, jednak jest to jedynie zewnętrzna część kocurka. Bowiem osobnik ten, jest jak cebula - ma warstwy! I nie mowa tu tylko o grubym futrze. Kocię od małego nie wyróżnia się niczym szczególnym od przeciętnego malca, jest skory do zabaw, szybko pochłania wiedzę i pragnie uwagi rodziców, starając się ich naśladować we wszystkim co robią. Już od samego początku wiedział, że będzie lojalnym wojownikiem klanu, dbającym o jego dobro oraz dobro jego członków. W końcu o to chodzi we wspaniałych społecznościach! Zna swoje obowiązki które stara się wypełniać, by uniknąć zawodu rodziców oraz swojego późniejszego poczucia winy. Bardzo lubi też udawać dorosłego, młodego dżentelmena i chwalić się swoją wiedzą oraz umiejętnościami dobrego wychowania. Nie lubi się też narzucać, chociaż uwielbia się trzymać w grupie, lgnąc do innych kotów w podobnym wieku i całkiem dobrze się pomiędzy nimi odnajdując. Nie zrobisz z nim jednak nic szczególnie szalonego, należy do tych rozsądnych, które znają swoje miejsce w wielkim kręgu życia... czy coś w podobie. Wraz z wiekiem zrobił się troszkę mało przyjemny w obyciu dla swoich rówieśników, szczególnie gdy chce błysnąć w oczach innych. 

MORALNOŚĆ

Dziecko z mamy i taty stworzone, moralności nie ma jeszcze wyrobionej, jednak to, co powiedzą rodzice na pewno musi być prawdą!

CIEKAWOSTKI

- Czasem wygląda, jakby chciał cię zjeść i rozszarpać od środka, szczególnie, gdy potkniesz się o niego w nocy a ten zacznie się na ciebie intensywnie wgapiać. Jest to jedynie spowodowane problemem z opanowaniem swojej ekspresji niezbyt związanej z realnymi odczuciami, a sam kocur najpewniej ma w głowie wtedy rozkminę, jak najgrzeczniej przeprosić, że stał na drodze i ktoś się przez niego potknął. 
- Jak było wspomniane wcześniej, dziecko nie umie w ekspresje na pysku, czasem skacząc ze skrajności w skrajność. Szczególnie przerażający może być, kiedy w stresie nie wie, jak zareagować na sytuację i zaczyna intensywnie myśleć co zrobić by ktoś poczuł się lepiej.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Nie jest szczególnie zwinny i lubi wpadać na drzewa. 
Mocne strony: Panowanie nad emocjami, siła i szybkość.

RELACJE

RODZINA

Rodzeństwo - Kruczek
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Cała ruda część rodziny - Słyszał o niej i może patrzy z zainteresowaniem i z daleka, nie chce również traktować ich jakoś źle, jednak jest ostrożny przy kontaktach z nimi, w końcu mama tak mówi. 

SZKOLENIE

Mentor - Margaretkowy Zmierzch
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w miocie Margaretkowego Zmierzchu i Króliczego Nosa wraz z Kruczkiem za czasów panowania Obserwującej Gwiazdy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz