BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 stycznia 2014

ZAWODZĄCE ECHO

   

Autor grafiki: Kierdel

OGÓLNE
ZAWODZĄCE ECHO
*Poprzednie imiona: Echo, Zawodząca Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: ///
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor i opiekun: Rachel)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Echo, nie można zaprzeczyć, strasznie wyrósł. Długie, smukłe, królicze łapy podtrzymują na sobie smukłą sylwetkę obdarzoną krótkim ogonkiem oraz gęstą "grzywą" w które to powtykane są krucze pióra. Jego czarną, dymną sierść z prześwitującymi "pręgami" zdobi biel, która osiadła na łapach, brzuchu i brodzie. Całość kończą niebieskie ślepia, które nabrały ostrego kształtu, przez większość czasu emanując spokojem. Przechodzień jednak, który by Echa nie znał, mógłby powiedzieć, że jest to z wyglądu demon, nie kot, który czyha na dusze innych.
Cechy szczególne - Krótki ogon
Kolor sierści - Czarny dymny z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Niebieskie
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Echo może wyglądać na małego demonka przez swoje ubarwienie i intensywne spojrzenie, jednak jest to jedynie zewnętrzna część kocurka. Bowiem osobnik ten, jest jak cebula - ma warstwy! I nie mowa tu tylko o grubym futrze. Kocię od małego nie wyróżnia się niczym szczególnym od przeciętnego malca, jest skory do zabaw, szybko pochłania wiedzę i pragnie uwagi rodziców, starając się ich naśladować we wszystkim co robią. Już od samego początku wiedział, że będzie lojalnym wojownikiem klanu, dbającym o jego dobro oraz dobro jego członków. W końcu o to chodzi we wspaniałych społecznościach! Zna swoje obowiązki które stara się wypełniać, by uniknąć zawodu rodziców oraz swojego późniejszego poczucia winy. Bardzo lubi też udawać dorosłego, młodego dżentelmena i chwalić się swoją wiedzą oraz umiejętnościami dobrego wychowania. Nie lubi się też narzucać, chociaż uwielbia się trzymać w grupie, lgnąc do innych kotów w podobnym wieku i całkiem dobrze się pomiędzy nimi odnajdując. Nie zrobisz z nim jednak nic szczególnie szalonego, należy do tych rozsądnych, które znają swoje miejsce w wielkim kręgu życia... czy coś w podobie. Wraz z wiekiem zrobił się troszkę mało przyjemny w obyciu dla swoich rówieśników, szczególnie gdy chce błysnąć w oczach innych. 

MORALNOŚĆ

Kocur to przykład tego, że za ucznia się wyszalał a teraz przestrzega kodeksu jakby był to jego wyznacznik życia. Przykładny obywatel można by rzec, który przenosi staruszki przez ulicę, pomaga w zbiórkach charytatywnych i co niedzielę chodzi do kościoła. Czy jednak ma jakieś hamulce w walce, gdy broni swego? Niezbyt. I może dałoby się go kiedyś do czegoś przekonać... do czegoś mniej legalnego, ale kto wie! Niezbadane są umysły kocie.

CIEKAWOSTKI

- Czasem wygląda, jakby chciał cię zjeść i rozszarpać od środka, szczególnie, gdy potkniesz się o niego w nocy a ten zacznie się na ciebie intensywnie wgapiać. Jest to jedynie spowodowane problemem z opanowaniem swojej ekspresji niezbyt związanej z realnymi odczuciami. Sam kocur jednak zaczął mieć wywalone na swoją ekspresję. Po prostu przeprasza i idzie dalej, to nie tak, że świat się zawalił, prawda?
- Szczególnie przerażającą mimikę może mieć w stresie i skupieniu. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Nie jest szczególnie zwinny i lubi wpadać na drzewa. 
Mocne strony: Panowanie nad emocjami, siła i szybkość.

RELACJE

RODZINA

Rodzeństwo - Kruczek
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Cała ruda część rodziny - Słyszał o niej i może patrzy z zainteresowaniem i z daleka, nie chce również traktować ich jakoś źle, jednak jest ostrożny przy kontaktach z nimi, w końcu mama tak mówi. 

Pierwomrówcza Gracja - Pierwotnie samozwańcza liderka grupy rozrabiających uczniów, potem zdrajczyni która pozbawiła jego ojca jednego z żyć. Straszny był to dla niego zawód i szok, aż końcowo złość. Przysiągł sobie, że jak ją kiedyś zobaczy, to pozostawi jej ładną ranę na pysku. 

Opadający Rumianek - Z początku trzymał się z daleka, jednak po rozpadnięciu grupy chętnie z kocurem rozmawia. Ciężko mu jednak czasem zrozumieć zachowanie szylkreta i po pewnym czasie w ogóle przestał próbować. 

Rozkwitająca Szanta - Jak kiedyś skłamała, że się w nim zauroczyła, to mu na chwilę serce stanęło. Nikt nie wie, czy z dobrego powodu, czy ze złego. Od tamtej pory jednak, chociaż nie okazywał tego i zachowywał się jak zawsze, ciągle o tym myślał. Doszedł po pewnym czasie do wniosku, że w sumie to nie wie i co będzie to będzie, jest zbyt wiele skomplikowanych uczuć, których nie jest w stanie nazwać. 

Dryfujący Fluoryt - Sprowadza kotkę z powrotem na ziemię, jeśli za bardzo odpłynie. To jak ten kolega co cię budzi na zajęciach i przypomina o klasówce, o tym co mieliście zrobić, oraz, że na następny dzień trzeba przynieść papier techniczny i farbki. Lubi jej towarzystwo, jest komfortowe. Poza tym, lubi ją motywować do działania. 

Ruda Lisówka - Kolega. Jako jedyny z nielicznych kocurów w jego wieku z którym aktualnie chce się zadawać. Lubi jego obecność, jednak znów, niezbyt często zgadza się z jego poglądami, a czasem wręcz irytują. ,,Jeśli tak bardzo przeszkadza ci pojęcie lojalności wobec klanu, to po co tu jeszcze siedzisz?". Ma wrażenie, że pewnego dnia wpakuje w kłopoty nie tylko siebie, ale też innych. 


SZKOLENIE

Mentor - Margaretkowy Zmierzch
Uczniowie obecni - Dziwaczkowa Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w miocie Margaretkowego Zmierzchu i Króliczego Nosa wraz z Kruczkiem za czasów panowania Obserwującej Gwiazdy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz