BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 stycznia 2014

KUKUŁKA

 KUKUŁKA
Poprzednie imiona: Krwawa Dama
Wiek: 94 księżyce
Płeć: Kotka
Klan: Samotniczka
Ranga: Samotniczka
Poziom medyczny: -

Charakter: 
Kukułkę znają wszyscy na ulicy, charakteryzuje się tym, iż lubi krwawy sport. Oglądanie walk na arenie to coś, co rozbudza w niej ukrytą przed światem sadystyczną stronę. Zapach i smak czerwonej posoki jest tym, czego najbardziej pragnie. Na drugim miejscu jest poderwanie najsilniejszego kocura, jakiego kiedykolwiek ma szansę spotkać. Ta dama ma bowiem na koncie już wiele złamanych serc, ponieważ lubi skakać z kwiatka na kwiatek, nie angażując się w coś takiego jak związek. Cieszy się, krzywdząc tak innych, wręcz odczuwa chorą satysfakcję, widząc, jak adoratorzy rzucają się dla niej pod koła potworów. Ceni sobie wolność i niezależność. Nie dla niej matkowanie, kiedy tyle przygód przed nią! Uwielbia odkrywać świat, mimo tego, że nie wychodzi łapą poza siedlisko Dwunożnych. Jest przebojowa, pełna dziwnych pomysłów. Nagięcie Wyprostowanego do swojej woli? Proste! Podrapanie szczeniaka? Na jeden pazur! Impreza do białego rana z kocimiętką? Oczywiście! Ceni sobie opinię, jaką zdobyła na przestrzeni księżyców i nie ma zamiaru jej tracić. Ma o sobie wysokie mniemanie, które podsycają udane manipulacje. Zawsze jest uśmiechnięta i skora do "pomocy", niestety nic za darmo. Dlatego też interesy z nią są zabójcze. Jednak tym co nadało jej sławe jest to, że koty, które jej podpadają znikają w niewyjaśnionych okolicznościach. Dlatego też nie należy z nią zadzierać. Jej wzrok sięga daleko. Lubi oberwować obcych i oceniać ich szansę na przeżycie, zaganiając świeżaków na arenę, aby popatrzeć na ich klęskę. Jednym słowem... Kukułka to psychopatka.

Wygląd: 
Ogólny opis - Kukuła jest dobrze odżywiona, pomimo samotniczego trybu życia. Ma niebieską sierść pręgowaną w tygrysie pręgi, która jest na głowie, dwie plamy na grzbiecie, łapach i ogonie. Reszta ciała tonie w bieli. Dodatkowo posiada kilka blizn, dwie na prawym policzku, jedną na grzbiecie, dwie na dolnym grzbiecie, przedniej lewej łapie i ogonie. Jej oczy są koloru zielonego
Kolor sierści - niebieski bicolor pręgowany tygrysio
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

Rodzina: 
Ojciec - Beton [*] ojciec był i się zmył w raz z zakończeniem Pory Nowych Liści. Przez swoje nadmierne amory, za bardzo się zapędził i wpadł pod potwora. Wcześniej jednak uczył swoje kociaki zasad, które żądzą ulicą, a co za tym idzie był i mentorem, który z chęcią podzielił się z córką umiejętnością wykorzystywania innych ku swojej uciesze)
Matka - Cegła (Matka od zawsze budziła w niej szacunek. Chciała być kiedyś tak silna jak ona, w końcu nie na darmo nosiła takie imię. Łamanie grzbietów obcym, to to czym się parała. Jednak Kukułka nie miała zamiaru dać się zdradzać i pilnować swojego partnera, jak to czyniła rodzicielka. Czasami nie rozumiała, dlaczego matka jeszcze nie wykopała ojca z ich jamy. Dlatego woli żyć bez stałego związku)
Rodzeństwo - Kość [*] (siostrzyczka, która tak jak i ona, kochała przygody i mniej wyrafinowane zadawanie cierpień. Niestety pewnego dnia, została zagryziona przez psa), Żwir [*] (brat, który wolał używać rozsądnej części mózgu i po ukończeniu wieku samodzielnego, odszedł do Wyprostowanych. Kukułka go odwiedzała i zachęcała do powrotu, ten jednak odmawiał, aż pewnego dnia poważnie zachorował. Do tej pory nie wrócił od Obicnacza) Przyrodnie: Pewnie by się znalazła ich garstka, jednak o żadnym nie ma pojęcia
Partner - Każdy silny kocur, który pobije się do krwi na arenie i wygra
Potomstwo - Kłak, Zgnilizna (*),  Zła (*) 

Mentor: Beton (tata nauczył ją polowania), Cegła (matka — walki)
Uczniowie: 
*dawni - ///
*obecny - ///

Historia: 
Urodziła się w mieście ze związku Betona z Cegłą. Jej imię zostało nadane po tym, jak po urodzeniu zakukała kukułka. Od najmłodszych lat było jej ciężko. Ojciec zdradzał mamę ucząc, że należy kochać wszystkich, a mama że siła jest najważniejsza, aby przetrwać. Pod ich naukami wyrosła na czarującą damę, która nie omieszkała się mocno przylać. Wraz z nią, żywot dzieliła siostra Kość, z którą prowadziły własny terror. Znęcanie się nad sierotami, czy zadawanie się z podejrzanymi typami z gangów, to było to, czego chciały. Niestety jej brat Żwir, nie podzielał zapędów sióstr odchodząc do Dwunożnych. Ta zdrada dotknęła Kukułkę i nachodziła go, próbując przekonać do zmiany zdania. Niestety wszystko na nic. Kilka księżyców później Kość została zagryziona przez psa, a ona została sama. Zniknęła na trochę, aby poukładać swoje życie na nowo. Kiedy wróciła, postanowiła o sobie przypomnieć. Przez swoje czyny podpadła jednemu gangowi, który chciał ją zniszczyć. Jednak dzięki swojej charyzmie, Kukułka zrzeszyła pod sobą kilkoro samotników, którym obiecała władze i bogactwo w pokarm.
Większość z nich omotała tak wokół łapy, że byli gotowi oddać za nią życie, co oczywiście wykorzystała podczas ostatecznej walki z gangiem. Kiedy dobiła ostatnią wronią strawę, a świadkowie rozeszli się, szepcząc pod nosem, została ochrzczona Krwawą Damą. To tylko bardziej zachęciło ją do flirtów i unoszenia się ponad innych. Rozkochiwała i łamała serca brutali, ciesząc się ich cierpieniem. Założyła własny gang, szerząc swoje rządy w dzielnicy, przez co większość terenu znalazła się pod jej łapą. Wtedy też dowiedziała się o śmierci brata, który został według piszczoszków zawieziony do obcinacza i niestety nie wrócił. Kukułka postanowiła w końcu zrozumieć te dziwne istoty, z którymi żył jej brat i uczyła się ich zachowań. Dzięki temu z łatwością przyszło jej omotać kilku starszych Wyprostowanych, którzy dokarmiali ją w porzę nagich drzew. Ona jednak nie dawała nic im w zamian, no chyba że kilka krwistych śladów, gdy próbowali się do niej zbliżyć, czy złapać. Jednak nadal jej było mało. Zorganizowała arene, która bardzo podpasowała samotnikom, a większość wychodzących pieszczoszków została jej tajnymi agentami, dzięki czemu nic ani nikt, nie przemknie niezauważenie po ulicy

Punkty umiejętności: 
siła -  20
szybkość - 15
zwinność -  20
skok -  25

Upomnienia: Postać NPC 
Opiekun: Avokado/AlisNike
Gdzie można spotkać: północno-wschodnia i zachodnia część miasta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz