BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Klifu!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 16 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 stycznia 2014

CHABROWA BRYZA

 CHABROWA BRYZA
Poprzednie imiona: Chaber > Chabrowa Łapa > Chabrowa Bryza > Chabrowa Gwiazda
Wiek: 105 księżyców
Płeć: Kotka
Klan: Klan Burzy
Ranga: Lider
Poziom medyczny: -

Charakter:  Lekko złośliwa i bezpośrednia wojowniczka, tak właśnie widzi ją większość kotów. Na pierwszy rzut oka można byłoby stwierdzić, że Chaber nie zmieniła się za bardzo przez te wszystkie księżyce. Nadal potrafi paplać bez przerwy i nawijać o wszystkim i niczym, męcząc jedynie współklanowiczy. Czasem można byłoby odnieść wrażenie, że pysk się jej wcale nie zamyka. Fascynacja dość obrzydliwymi rzeczami też niestety nie przeszła kotce ku rozpaczy koleżanek z legowiska. Rozjechane żaby, czy jelita i inne organy zwierząt są równie intrygujące co za kocięcych lat. Często wolny czas spędza, szukając coraz to nowszych okazów. Po porannych patrolach znika pod pretekstem polowania na długie przechadzki. Właśnie podczas nich czuje, że w końcu może się być sobą. Po upewnieniu się, że nikt jej nie widzi porzuca maskę rozgadanej oraz wesołej Chaber.  Wszystkim smutkom i żalom, wcześniej skrywanym, daje upust. W końcu pozwala sobie na łzy i żałosne łkanie. Na roztrząsanie śmierci mamy oraz tej całej straszliwej podróży i przeprowadzki. Bo tak naprawdę Chaber nadal potrzebuje ciepła i miłości, których niestety już nie dostaje. 

Wygląd:
Ogólny opis - Z wiekiem kotka poszybowała w górę. Niegdyś krótkie kocięce łapki wyciągnęły się i teraz nie jeden wojownik może jej ich pozazdrościć. Długi grzbiet kotki pokrywa ciągnąca się od łba do ogona niebieska plama. Biel wkrada się gdzieniegdzie na ogon i tułowie kotki, lecz zdecydowanie najwięcej jej ma na brzuchu oraz przednich i tylnych łapach. Jasne przejaśnienie także zdobi mordkę Chaber oraz prawe ucho. 
Kolor sierści - niebieski bicolor
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:
Ojciec - Hiacynt (*) - nigdy nie poznała ojca, czego niezwykle żałuje. 
Matka - Błękitna Cętka (*) - ukochana mama, która zmarła nim ta zdążyła zostać wojownikiem. Bardzo za nią tęskni, każdego dnia wspomina ich wspólne chwile. 
Rodzeństwo -  Hiacyntowa Cętka (*), Narcyzowy Pył - dwójka braci, zazdrości im więzi pomiędzy nimi. Często patrząc jak ci ciągle trzymają się razem, czuje się wykluczona. 
Partner - Lamparci Krok (*)
Potomstwo - Baranie Ucho (*), Kozi Skok, Krowi Ogon, Bycza Szarża

Mentor: Cienista Łza (*)
Uczniowie:
*dawni - Srebrna Łapa, Śpiewający Wiesiołek (*), Szeleszczący Zagajnik
*obecny - ///

Historia: 
Urodzona w Klanie Burzy. Skończyła szkolenie, dobre wykonywała swoje obowiązki jako wojowniczka by następnie przez wiele księżyców sprawować się jako zastępca Mokrej Gwiazdy. Po śmierci kocura miała zostać liderką, jednak przed podróżą do Księżycowego Kamienia, jej zastępczyni - Piaskowa Ścieżka, że lepiej będzie, jeśli zrezygnuje i wstąpi do starszyzny. 

Punkty umiejętności:
siła - 27
szybkość - 34
zwinność - 16
skok - 23

Właściciel:
Postać NPC

* * *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz