BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

29 stycznia 2014

Lisi Ogon


Autor grafiki: tsumeri_
OGÓLNE
LISI OGON
*Poprzednie imiona: Lisek > Lisia Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: niezdecydowana
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: cienistyblask@gmail.com || Właściciel: pasiastykotek11@gmail.com
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Lis to ruda kotka o długiej, puszystej sierści. Jest umięśniona, wygląda na masywną, jednak pod spodem ma dość patykowate nogi. Futro jej ogona luźno zwisa w dół, tworząc swego rodzaju kitę, przypominającą te wiewiórki. Jej tułów jest nieco jaśniejszy niż pyszczek, łapki i ogon, który jest zakończony bielą. Córka Heńka posiada także długie skarpetki, kończące się przy jej stawach łokciowych, zarówno z przodu jak i z tyłu. Kotka odziedziczyła zielone oczy po matce (jednak te należące do niej są w kolorze bardziej pistacjowym, niż tym, jaki ma Fretka) długą sierść po ojcu. Lis posiada także małą, charakterystyczną plamkę pod brodą. Jej wąsy są długie i czarne.
Cechy szczególne - posiada biały ogon i wysokie skarpetki, charakterystyczną plamka pod brodą, czarne wąsy
Kolor sierści - ruda pręgowana klasycznie lynx point syjamski z białym
Długość sierści - długa
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Lis to odważna i zadziorna kotka. Na wszystko musi sobie wyrobić własne zdanie, wszystkiego musi spróbować, wszystko zrobić sama. To perfekcjonistka, nawet najmniejsze potknięcie sprawia, iż jej chęci do zrobienia tego czegoś dobrze rosną trzykrotnie. Córka Fretki pragnie zostać najlepszą wojowniczką Klanu Burzy, zawalczyć w wielu bitwach, przegonić tysiące samotników z terenów jej ukochanego klanu, a może nawet stać się przywódczynią. Będzie ona na pewno lojalną wojowniczką. Uwielbia słuchać historii o wielkich burzakach. Pod powłoką dumnej kotki kryję się jednak osoba dość wrażliwa na docinki o jej lojalności czy też odwadze. Chce udowodnić, że jest świetna, już teraz zaraz. Jakby mogła, to chop siup już by pilnowała granicy. Rzucisz jej wyzwanie, żeby pobiła kota, który zdaje się niewierny klanowi? Ona szybko je przyjmie, i uprzykrzy tej osobie mocno życie. Jako córka dwóch rudych kotów, szczyci się swoim futrem, bo to kolejny argument za tym, że jest super. Ale mimo to nie jest rasistką i chętnie by się zaprzyjaźniła z innym kotem, nawet, gdyby ten był nie rudy. Kotka, podobnie jak prawdziwy lis, ma coś ze sprytu. Jest całkiem niezła w wymyślaniu sposobu na dorwanie wroga lub ofiary, potrafi czekać na takiego bez ruchu, gdyż w tym przypadku, kiedy chce osiągnąć swój cel, potrafi być bardzo cierpliwa i uparta. Och, i jeszcze jedno. Lis jest kotką, która będzie bronić przyjaciół i rodziny do ostatniej kropelki swej posoki. Koty, do których jest przywiązana, to jedyna rzecz, jaką przedkłada ponad Klan, choć raczej nie powie tego głośno.

MORALNOŚĆ

Kotka tak trochę wierzy trochę nie, trudno jest to stwierdzić. Sądzi, że byłaby w stanie zabić dla Klanu, ale nie jestem osobiście pewna, czy jest to prawdą.

CIEKAWOSTKI

Marzy o zawalczeniu ze swym imiennikiem, aby pokazać wszystkim, jaka silna jest.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: - (chce się nauczyć podstaw, by móc się sama wyleczyć bez pomocy medyków, i zgrywać niezniszczalną oraz niezwyciężoną)
Poziom wojownika: IV (będzie pracować i wkładać dużo serca w treningi, chcąc być jak najlepszą wojowniczką, gdy już zostanie mianowana. A nawet po mianowaniu na pełnoprawną członkinię Klanu Burzy, będzie trenować co jakiś czas, aby przypadkiem się nie rozleniwić i nie stracić formy.)
Słabe strony: wrażliwość na obelgi, wręcz pedantyczny perfekcjonizm
Mocne strony: kotka jest silna, i potrafi przez długi czas stać bez ruchu, co może przydać się w walce, skrytym ataku lub w ukryciu się przed niebezpieczeństwem, jest także dobra w znajdowaniu kryjówek, posiada mocne, ostre kły oraz długie pazury

RELACJE

RODZINA

Ojciec - przybrany: Indyczy Jazgot (wrzeszczy jak nie wiem, ale go lubi i czasem krzyczy razem z nim, tak o, dla towarzystwa), Heniek (nie wie, iż jest on jej prawdziwym ojcem, nigdy o nim nie słyszała)
Matka - Fretkowa Łapa(nawet ją lubi, fajnie się po niej wspinać i gryźć jej ogon)
Partner - brak
Potomstwo - brak

INNE

Bliscy - brak
Wrogowie - brak
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - Tajemnicza Łapa
Uczniowie dawni - Kurza Pogoń,  Zwiędły Hiacynt
HISTORIA

Fretkowy Bieg już od dawna wzdychała do samotnika imieniem Heniek. Cały czas wypatrywała go na spacerach czy polowaniach z nadzieją, że któregoś dnia go znajdzie. I tak, podczas pewnego spaceru znalazła. Gdy tylko się spotkali, Fretka uknuła chytry plan - miała zamiar przekonać Heńka do dołączenia do Klanu Burzy. Jak? Zaproponowała mu miłą, niezobowiązującą noc w krzakach niedaleko, po czym na następnym spotkaniu wyciągnęła kartę "ciąża". Heniek jednak nie przejął się stanem kotki i bez słowa zostawił, na co Fretka załamała się. Miała zostać z kociakami bez ojca? Szybko postanowiła uwieść Indyka, który już wcześniej się za nią oglądał, jednak nie powiedziała mu o ciąży z samotnikiem. I tak oto na świat przyszła Lisek, córka samotnika Heńka, oraz zakochanej w nim po uszy wojowniczki Klanu Burzy, która uwiodła jeszcze jednego kocura, przez co Lis ma jeszcze przyrodnie rodzeństwo i nie wie o swoim prawdziwym pochodzeniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz