BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 stycznia 2014

Tygrysia Gwiazda

autor grafiki: Wierzba9005 [Discord]
OGÓLNE
TYGRYSIA GWIAZDA
*Poprzednie imiona: Tygrysek>>>Tygrysia Łapa>>>Tygrysia Smuga
Płeć: Kotka
Orientacja: Panseksualna
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Lider (9 żyć)

- - - -

Autor:
witto59@gmail.com [gmail] belissab [Discord]
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Tygrys skończyła jako średniej wysokości kotka o niezwykle puszystym futrze. W głównej mierze srebrno ruda, biel jedynie pokrywa jej przednią, prawą łapę oraz kawałek na klatce piersiowej. Oczy ma ciemnoniebieskie.  
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - ruda srebrna pręgowana dziko z akcentami z bielą
Długość sierści - długa
Kolor oczu - niebieskie 
CHARAKTER

Tygrys przeszła sporą przemianę, która wydawała się ciągnąć przez wiele księżyców. Choć w niej tkwi wspomnienie delikatnej kotki, obecnie emanuje spokojem i serdecznym podejściem do świata. Brzydzi się podziałami i kategoryzowaniem istot ze względu na rasę, gardząc zarówno dyskryminacją rudych wobec nierudych, jak i odwrotnie. Szacunek dla innych jest dla niej jak tlen - niezbędny, a na braki w tej dziedzinie potrafi odpowiedzieć agresją słowną, choć z zewnątrz zachowuje spokój.
Kiedyś widoczny markotny wyraz na pysku ustąpił miejsca delikatnym uśmiechom i rozbawionym spojrzeniom, ukazując drzemiące w niej bogactwo uczuć. Po tym, jak zasmakowała prawdziwej miłości, sama rozkwitła, ujawniając skrytą dotąd pod grubą warstwą futra troskliwą naturę. Wybiera uczciwość, ale potrafi także sięgnąć po drobne kłamstwo w imię większego dobra, nie zadręczając się wyrzutami sumienia.
Jest obrończynią wartości, gotową walczyć o sprawiedliwość na świecie. Gdy dostrzeże smutek u kogoś, stanowi jedną pierwszych osób, która ofiaruje pomocną łapę. Jej upartość jest niezłomna, gdy raz postanowi zapytać, nie odpuszcza, dopóki nie uzyska odpowiedzi, której szuka.
Uznaje ukazywanie słabości za naturalne i akceptowane, wierząc, że wrażliwość jest siłą, a nie słabością. Jako przyjaciółka, okazuje się być naprawdę cennym wsparciem, nigdy nie opuszczając nikogo w potrzebie. Gotowa zawsze wysłuchać i wesprzeć, czasem nawet samym ciepłym słowem.
Przez rolę liderki, przeżytą wojnę i niewolę, zrobiła się dosyć nieufna.


MORALNOŚĆ

Tygrys to ta miła duszyczka. Unika konfliktów i choć wie, że świat bez nich byłby niemożliwy, tak marzy jej się żyć bez wojen, morderstw i przemocy. Nie zaatakowałaby kogoś bez powodu. Jedynie zabić byłaby zdolna w samoobronie, albo w przypadku ochrony cudzego życia.

CIEKAWOSTKI

Brak
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Przez to, że nie lubi przemocy, w walce stara się jak najbardziej unikać zadawania przeciwnikowi krzywdy, przez co jej ataki bywają nieodczuwalne. Nie ma krzepy w łapach, a co za tym idzie - nie jest zbyt szybka.
Mocne strony: By przetrwać w walkach nauczyła się unikać ataków, a jednocześnie potrafi przy tym zawzięcie dyskutować, byleby udowodnić przeciwnikowi, że bicie się jest bez sensu.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Dziki Gon [*]
Matka - Perliczy Grzebień [*]
Rodzeństwo - Klonowa Drzazga [*] [nie rozmawiała za wiele z bratem, ale w jakimś sposób tęskni za nim, odkąd umarł], Ryś [siostra z innego klanu, o której dowiedziała się dopiero na jednym ze zgromadzeń. Choć z początku nie wywarła na niej dobrego wrażenia, ostatecznie polubiła ją. Żałuję, że ostatecznie ich znajomość zakończyła się nieprzyjemnie. Tygrys nawet nie wie, czy ta żyje]
Partner - Topaz[*] [chociaż jej związek z samotnikiem był bardzo prywatny i krótki, szczerze go kochała i bardzo przeżyła jego stratę. Na zawsze pozostanie w jej sercu]

INNE

Bliscy - Zwęglony Kamień [*] - [Był dla niej prawdziwym przyjacielem i bardzo dotknęła ją jego strata]
Rozżarzony Płomień  - [Niegdyś nie przepadała za nim, bo sprawiał wrażenie okrutnego rasisty bez serca. Z biegiem czasu poznała go lepiej i zmieniła o nim zdanie. To dziwne, ale również uznaje go za swojego przyjaciela]
Różana Przełęcz - [Wzięła ją na stanowisko zastępcy, bo wydawała jej się mądra i rozgarnięta. Dopiero potem poznała ją lepiej i na ten moment to właśnie jej ufa najbardziej]
Wrogowie - Nie lubi żyć w nienawiści, a mimo to ma w sobie pogardę do tych, którzy nie szanują innych przez wzgląd na kolor futra. Z pewnością największą urazę trzyma też do Klanu Wilka.

SZKOLENIE

Mentor - Borówkowa Mordka [*]
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Poczęta dla sojuszu między Klanem Burzy a Klanem Klifu. Miała "szczęście" trafić do tych pierwszych, gdzie koty o jej barwie futra miały o wiele łatwiejsze życie z uwagi, że ówczesna liderka uważała rudych za lepszych.
Jej młodość polegała na nieustannej obserwacji walk między podzielonym klanem. Tymi, którzy popierali rasizm i tymi, którzy mu się stawiali. Ona jedyne czego chciała, to spokoju. 
Była świadkiem wielu zmian i masy przykładów okrucieństwa.  Gdy sprawy w klanie zdawały się uspokoić, ona została zastępcą. Na granicach klanu poznała pewnego samotnika, któremu w pełni oddała swoje serce. Zaszła w ciążę, ale gdy zamierzała poinformować o tym partnera, znalazła go martwego. 
Wychowywała dwójkę dzieci sama. Pomimo problemów nie było źle do czasu, aż jej syn nie zaginął. 
Gdy odkryto, że jest on przetrzymywany w Klanie Wilka, wybuchła wojna. Tygrys była wtedy liderką i niestety, Klan Burzy przegrał, kończąc w niewoli. Odzyskała swojego syna, ale ten był zdziczały, przez tortury, jakie przeszedł po porwaniu.
Ostatecznie klan odzyskał wolność, a ona powoli stara się odzyskać swojego syna, który z dnia na dzień coraz bardziej ją poznaje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz