BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

13 lutego 2014

RYŚ





Autor grafiki: plamek#9951 (discord)
OGÓLNE
RYŚ
*Poprzednie imiona: Ryś, Rysia Łapa, Rysi Puch, Rysia Pogoń
Płeć: kotka
Orientacja: biseksualna, biromantyczna
Przynależność: brak, wcześniej Klifu i Wilka
Ranga: samotnik

- - - -

Autor: Pianka
Upomnienia: 1/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny -  Z niewielkiego, przeciętnego kociaka wyrosła umięśniona, wysoka kotka. We wczesnej młodości o wiele chudsza, jednak obecnie po ciąży przybrało jej się na wadze. Wciąż nie ma jednak normalnej, a co dopiero zbyt wysokiej masy. Futro kotki jest łaciate, w większości białe - w niektórych miejscach bardzo jasne, kremowe, pokryte ciemniejszymi cętkami. Na bladej skórze można znaleźć coraz to różniejsze zadrapania po treningach i toczonych walkach. Jest sporo nietrwałych, ale również jedna, która pozostanie na całe życie - ta na prawym oku. Same ślepia kotki są lodowatoniebieskie.
Cechy szczególne - blizna na oku, często brudna sierść
Kolor sierści - kremowy srebrny pręgowany cętkowanie arlekin
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie
Stałe skutki chorób - trudności z poruszaniem się 

CHARAKTER

Trudno jednoznacznie określić co sprawia że Ryś to Ryś. Z perspektywy innych jest chłodna i wyniosła, nie zadająca się z innymi, po prostu wykonująca swoje zadania. Patrzysz na nią i wiesz, że nie chcesz chociaż wymienić jednego słowa. Ale kim jest tak naprawdę?
Kłębkiem emocji z niskim poczuciem własnej wartości, który sam nie wie co chce robić w życiu. Desperacko pragnie pozbyć się jakichkolwiek uczuć, tak samo jak jej mentorzy i nienawidzi tego, że one wciąż w niej są. Od dawna było jej wpajane, że bez siły będzie się tylko częścią szarego tłumi. Więc kim innym ona jest, jeśli nękają ją wspomnienia przeszłości po wszystkich zbrodniach? Jest bezużyteczna, nie ważne jak próbuje to zakryć. Dokłada sobie wyrzutów sumienia byciem perfekcjonistką, ponieważ każdy błąd jest dla niej ohydny. Wszystko musi być zaplanowane i trzeba się tego ściśle trzymać. Jeśli coś od tego odstaje to znaczy że jest złe.
Co jak co, ale Ryś jest również inteligentną osobą, która szybko uczy się nowych rzeczy, nie tylko na swoich, ale także cudzych błędach. Nie lubi zmian, ale potrafi się przystosować do nowego środowiska na tyle, by w nim dryfować. Zasadniczo martwi się głównie o własny zadek oraz nie ufa obcym. Introwertyczka, jednak znajomi są miło widziani, o ile wam się uda. Kremowa jest dość nieprzyjazna, nigdy nie zagada pierwsza. Gdy jakimś cudem cię polubi wiedz, że będziesz mieć u niej najwyższy priorytet. Być może będzie gadać, że jesteś irytujący, miejscami unikać, albo wdawać się w sprzeczki, ale jej naprawdę zależy. Sympatię okazuje na swój własny sposób, a do standardowej przyjaźni nigdy nie przywykła. Potrafi ranić bliskie jej osoby i nawet o tym nie wiedzieć. Jest ambitna, jej największym marzeniem było zostanie liderem Klanu Klifu, lecz teraz wie, że wszystko stracone. Nie poddaje się jednak tak łatwo. Wciąż dąży do bycia silną, do bycia postrachem lasu, tym kotem, którego się boją. Po prostu pragnie stać się kimś, a nie tylko udawać, że nie jest nikim. 


MORALNOŚĆ

Ryś żałuje wszystkich zbrodni nie dlatego, że były złe, a dlatego że została ukarana. By przeżyć będzie się trzymać wszystkiego, co tylko jej wpadnie w łapy. Boi się śmierci, a zwłaszcza tego, że trafi do Miejsca, Gdzie Brak Gwiazd (czego nawet nie podważa). Do Klanu Gwiazdy ma neutralny stosunek, przestała pałać nienawiścią jak kiedyś. Do Mrocznej Puszczy również, nie antagonizuje ich, jednak widzi, że to niebezpieczna gra.

CIEKAWOSTKI

- Ryś jest lewołapna, a polując czy walcząc częściej używa właśnie tej łapy.
- gdyby była człowiekiem, miałaby na imię Wiktoria.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny:  [chciałaby poznać podstawy by nie umierać przy pierwszym lepszym kaszlu, ale też nie ciągnie jej do nauki]
Poziom wojownika: V
Słabe strony: wspinaczka, ukrywanie emocji, nieprzyjazne nastawienie, manipulacja
Mocne strony: walka, zwinność, planowanie, adaptacja w nowym środowisku

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Dziki Gon - nawet nie wie jak jej ojciec ma na imię, nigdy go nie poznała. Wciąż nienawidzi go, ponieważ nigdy nie mogła się poczuć jak klifiak, wiedząc że on pochodzi z Klanu Burzy
Matka - Perliczy  Grzebień - matka ją głównie ignorowała przez większość czasu, spędzając więcej czasu z Wrzosową Pogonią niż z nią. Wciąż czuje do niej niesmak i uważa ją za fatalnego rodzica.
Rodzeństwo - Tygrysia Smuga - siostra, która została wśród burzaków. W jakimś sensie ją kocha i się martwi. Ma nadzieję, że wszystko u niej dobrze; Klonowa Drzazga - również pozostał w Klanie Burzy, ale go nie pamięta. Nie wie nawet, że zmarł.
Partner - dawniej: Mroczny Omen - Nie do końca można to nazwać oficjalnym partnerstwem, jednak kocur uwiódł Rysią i owinął ją sobie wokół pazura. Była w nim zakochana do szaleństwa. Mimo jego toksyczności tęskni za czasami, gdy mogła mu powiedzieć wszystko. Obecnie nikogo nie szuka, nie chce, choć potrzebuje.
Potomstwo - Chłodna ŁapaMroźna ŁapaKrucza ŁapaŁasicza Łapa - czwórka kociąt ,na które się zgodziła. Nigdy nie potrafiła wykrzesać do nich matczynnej miłości.


INNE

Bliscy -  Lamparci Ryk, Senny Pysk
Wrogowie -  Klan Nocy, Klan Burzy, Pędzący Wiatr, Mroczny Omen
SZKOLENIE

Mentor - Miętowa Gwiazda (Lisia Gwiazda) - kocur, który ulepił miękką plastelinę jaką Ryś była kiedyś. To Lis w przebraniu sprawił, że zaczęła trenować w MGBG i dopuściła się zdrady i morderstwa. Mimo że rudy nie interesuje się nią zupełnie ona myśli, że jest nią rozczarowany; Piegowata Mordka - nigdy jej nie lubiła, była okropną mentorką dla Rysicy; Koguci Dziób (w Mrocznej Puszczy) - Jej kabel od kontaktu w sprawach Lisiej Gwiazdy, nauczyciel i zbrodniarz. Nigdy się nie dowiedziała że jednooki tak na prawdę nienawidzi Lisiej Gwiazdy i wszystko co robiła było zemstą Koguta. Obecnie się do niej nie odzywa.
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Ryś urodziła się z sojuszu między Klanem Burzy a Klanem Klifu. Była ambitnym dzieciakiem, chciała być najlepszą z najlepszych. Od razu pokochala treningi z Miętową Gwiazdą, a na informację o tym, że to tak naprawdę dawny tyran zareagowała pozytywnie. Niestety kocur zmarł, a jej mentorką została Piegowata Mordka. Rysia Łapa nie znosiła mentorki, a większość wolnego czasu spędzała z Lamparcią Łapą. Gdy odezwał się do niej kocur z Mrocznej Puszczy, Koguci Dziób, oznajmiając że jest dobrym przyjacielem Lisiej Gwiazdy i może ją trenować zgodziła się bez namysłu. I tak Rysia Łapa trenowała, trenowała i trenowała, aż nie dostała pierwszego poważnego zadania od Koguta. Miała zabić jakiegoś kota z Klanu Burzy, by udowodnić lojalność do Klanu Klifu. W ostatniej chwili jednak stchórzyła. Została mianowana zaraz po tym na wojownika - Rysi Puch. Do dziś uważa, że to miękkie imię jest karą. Była dobrą wojowniczką, w międzyczasie zaiskrzyło między nią a Mrocznym Omenem, wilczakiem. Była zakochana w nim bez opamiętania. Koguci Dziób miał dla niej nowe zadanie - wybić wszystkie koty z żyjącego rodu Lisiej Gwiazdy, który uważał, że jego potomkowie są zbyt słabi by w ogóle stąpać po tym świecie. Oczywiście była to bujda, ale kotka posłusznie wykonała to, co miała wykonać. Zabiła po raz pierwszy w życiu, Słodką Łapę. Kilka dni później usiłowała zamordować również Fioletową Łapę, jednak ta się jej wymsknęła spod pazurów i zawiadomiła Klan. Rysi Puch została wygnana i z rozpaczą uciekła. Błagała swojego partnera, by mogła dołączyć z nim do Klanu Wilka. Zgodził się, pod warunkiem, że Ryś urodzi mu kocięta. Zrobili to i przybrała imię Rysiej Pogonii, stając się karmicielką. Jej związek z Mrocznym Omenem natomiast zaczął się sypać. Urodziła w bólach czwórkę kociąt, jednak coraz bardziej cierpiała w obozie wilczaków. Widziała coraz bardziej toksyczność jej relacji z Mrocznym. W przypływie gniewu pozostawiła kocięta na pastwę losu na terenach Klanu Wilka (które zostały zabrane później do Klanu Klifu), a sama po awanturze z Mrocznym Omenem uciekła. Obecnie żyje jako samotnik i stara sobie poukładać życie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz