BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

13 lutego 2014

RYŚ





Autor grafiki: plamek#9951 (discord)
OGÓLNE
RYŚ
*Poprzednie imiona: Ryś, Rysia Łapa, Rysi Puch, Rysia Pogoń
Płeć: kotka
Orientacja: biseksualna, biromantyczna
Przynależność: brak, wcześniej Klifu i Wilka
Ranga: samotnik

- - - -

Autor: Pianka
Upomnienia: 1/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny -  Z niewielkiego, przeciętnego kociaka wyrosła umięśniona, wysoka kotka. We wczesnej młodości o wiele chudsza, jednak obecnie po ciąży przybrało jej się na wadze. Wciąż nie ma jednak normalnej, a co dopiero zbyt wysokiej masy. Futro kotki jest łaciate, w większości białe - w niektórych miejscach bardzo jasne, kremowe, pokryte ciemniejszymi cętkami. Na bladej skórze można znaleźć coraz to różniejsze zadrapania po treningach i toczonych walkach. Jest sporo nietrwałych, ale również jedna, która pozostanie na całe życie - ta na prawym oku. Same ślepia kotki są lodowatoniebieskie.
Cechy szczególne - blizna na oku, często brudna sierść
Kolor sierści - kremowy srebrny pręgowany cętkowanie arlekin
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie
Stałe skutki chorób - trudności z poruszaniem się 

CHARAKTER

Trudno jednoznacznie określić co sprawia że Ryś to Ryś. Z perspektywy innych jest chłodna i wyniosła, nie zadająca się z innymi, po prostu wykonująca swoje zadania. Patrzysz na nią i wiesz, że nie chcesz chociaż wymienić jednego słowa. Ale kim jest tak naprawdę?
Kłębkiem emocji z niskim poczuciem własnej wartości, który sam nie wie co chce robić w życiu. Desperacko pragnie pozbyć się jakichkolwiek uczuć, tak samo jak jej mentorzy i nienawidzi tego, że one wciąż w niej są. Od dawna było jej wpajane, że bez siły będzie się tylko częścią szarego tłumi. Więc kim innym ona jest, jeśli nękają ją wspomnienia przeszłości po wszystkich zbrodniach? Jest bezużyteczna, nie ważne jak próbuje to zakryć. Dokłada sobie wyrzutów sumienia byciem perfekcjonistką, ponieważ każdy błąd jest dla niej ohydny. Wszystko musi być zaplanowane i trzeba się tego ściśle trzymać. Jeśli coś od tego odstaje to znaczy że jest złe.
Co jak co, ale Ryś jest również inteligentną osobą, która szybko uczy się nowych rzeczy, nie tylko na swoich, ale także cudzych błędach. Nie lubi zmian, ale potrafi się przystosować do nowego środowiska na tyle, by w nim dryfować. Zasadniczo martwi się głównie o własny zadek oraz nie ufa obcym. Introwertyczka, jednak znajomi są miło widziani, o ile wam się uda. Kremowa jest dość nieprzyjazna, nigdy nie zagada pierwsza. Gdy jakimś cudem cię polubi wiedz, że będziesz mieć u niej najwyższy priorytet. Być może będzie gadać, że jesteś irytujący, miejscami unikać, albo wdawać się w sprzeczki, ale jej naprawdę zależy. Sympatię okazuje na swój własny sposób, a do standardowej przyjaźni nigdy nie przywykła. Potrafi ranić bliskie jej osoby i nawet o tym nie wiedzieć. Jest ambitna, jej największym marzeniem było zostanie liderem Klanu Klifu, lecz teraz wie, że wszystko stracone. Nie poddaje się jednak tak łatwo. Wciąż dąży do bycia silną, do bycia postrachem lasu, tym kotem, którego się boją. Po prostu pragnie stać się kimś, a nie tylko udawać, że nie jest nikim. 


MORALNOŚĆ

Ryś żałuje wszystkich zbrodni nie dlatego, że były złe, a dlatego że została ukarana. By przeżyć będzie się trzymać wszystkiego, co tylko jej wpadnie w łapy. Boi się śmierci, a zwłaszcza tego, że trafi do Miejsca, Gdzie Brak Gwiazd (czego nawet nie podważa). Do Klanu Gwiazdy ma neutralny stosunek, przestała pałać nienawiścią jak kiedyś. Do Mrocznej Puszczy również, nie antagonizuje ich, jednak widzi, że to niebezpieczna gra.

CIEKAWOSTKI

- Ryś jest lewołapna, a polując czy walcząc częściej używa właśnie tej łapy.
- gdyby była człowiekiem, miałaby na imię Wiktoria.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny:  [chciałaby poznać podstawy by nie umierać przy pierwszym lepszym kaszlu, ale też nie ciągnie jej do nauki]
Poziom wojownika: V
Słabe strony: wspinaczka, ukrywanie emocji, nieprzyjazne nastawienie, manipulacja
Mocne strony: walka, zwinność, planowanie, adaptacja w nowym środowisku

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Dziki Gon - nawet nie wie jak jej ojciec ma na imię, nigdy go nie poznała. Wciąż nienawidzi go, ponieważ nigdy nie mogła się poczuć jak klifiak, wiedząc że on pochodzi z Klanu Burzy
Matka - Perliczy  Grzebień - matka ją głównie ignorowała przez większość czasu, spędzając więcej czasu z Wrzosową Pogonią niż z nią. Wciąż czuje do niej niesmak i uważa ją za fatalnego rodzica.
Rodzeństwo - Tygrysia Smuga - siostra, która została wśród burzaków. W jakimś sensie ją kocha i się martwi. Ma nadzieję, że wszystko u niej dobrze; Klonowa Drzazga - również pozostał w Klanie Burzy, ale go nie pamięta. Nie wie nawet, że zmarł.
Partner - dawniej: Mroczny Omen - Nie do końca można to nazwać oficjalnym partnerstwem, jednak kocur uwiódł Rysią i owinął ją sobie wokół pazura. Była w nim zakochana do szaleństwa. Mimo jego toksyczności tęskni za czasami, gdy mogła mu powiedzieć wszystko. Obecnie nikogo nie szuka, nie chce, choć potrzebuje.
Potomstwo - Chłodna ŁapaMroźna ŁapaKrucza ŁapaŁasicza Łapa - czwórka kociąt ,na które się zgodziła. Nigdy nie potrafiła wykrzesać do nich matczynnej miłości.


INNE

Bliscy -  Lamparci Ryk, Senny Pysk
Wrogowie -  Klan Nocy, Klan Burzy, Pędzący Wiatr, Mroczny Omen
SZKOLENIE

Mentor - Miętowa Gwiazda (Lisia Gwiazda) - kocur, który ulepił miękką plastelinę jaką Ryś była kiedyś. To Lis w przebraniu sprawił, że zaczęła trenować w MGBG i dopuściła się zdrady i morderstwa. Mimo że rudy nie interesuje się nią zupełnie ona myśli, że jest nią rozczarowany; Piegowata Mordka - nigdy jej nie lubiła, była okropną mentorką dla Rysicy; Koguci Dziób (w Mrocznej Puszczy) - Jej kabel od kontaktu w sprawach Lisiej Gwiazdy, nauczyciel i zbrodniarz. Nigdy się nie dowiedziała że jednooki tak na prawdę nienawidzi Lisiej Gwiazdy i wszystko co robiła było zemstą Koguta. Obecnie się do niej nie odzywa.
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Ryś urodziła się z sojuszu między Klanem Burzy a Klanem Klifu. Była ambitnym dzieciakiem, chciała być najlepszą z najlepszych. Od razu pokochala treningi z Miętową Gwiazdą, a na informację o tym, że to tak naprawdę dawny tyran zareagowała pozytywnie. Niestety kocur zmarł, a jej mentorką została Piegowata Mordka. Rysia Łapa nie znosiła mentorki, a większość wolnego czasu spędzała z Lamparcią Łapą. Gdy odezwał się do niej kocur z Mrocznej Puszczy, Koguci Dziób, oznajmiając że jest dobrym przyjacielem Lisiej Gwiazdy i może ją trenować zgodziła się bez namysłu. I tak Rysia Łapa trenowała, trenowała i trenowała, aż nie dostała pierwszego poważnego zadania od Koguta. Miała zabić jakiegoś kota z Klanu Burzy, by udowodnić lojalność do Klanu Klifu. W ostatniej chwili jednak stchórzyła. Została mianowana zaraz po tym na wojownika - Rysi Puch. Do dziś uważa, że to miękkie imię jest karą. Była dobrą wojowniczką, w międzyczasie zaiskrzyło między nią a Mrocznym Omenem, wilczakiem. Była zakochana w nim bez opamiętania. Koguci Dziób miał dla niej nowe zadanie - wybić wszystkie koty z żyjącego rodu Lisiej Gwiazdy, który uważał, że jego potomkowie są zbyt słabi by w ogóle stąpać po tym świecie. Oczywiście była to bujda, ale kotka posłusznie wykonała to, co miała wykonać. Zabiła po raz pierwszy w życiu, Słodką Łapę. Kilka dni później usiłowała zamordować również Fioletową Łapę, jednak ta się jej wymsknęła spod pazurów i zawiadomiła Klan. Rysi Puch została wygnana i z rozpaczą uciekła. Błagała swojego partnera, by mogła dołączyć z nim do Klanu Wilka. Zgodził się, pod warunkiem, że Ryś urodzi mu kocięta. Zrobili to i przybrała imię Rysiej Pogonii, stając się karmicielką. Jej związek z Mrocznym Omenem natomiast zaczął się sypać. Urodziła w bólach czwórkę kociąt, jednak coraz bardziej cierpiała w obozie wilczaków. Widziała coraz bardziej toksyczność jej relacji z Mrocznym. W przypływie gniewu pozostawiła kocięta na pastwę losu na terenach Klanu Wilka (które zostały zabrane później do Klanu Klifu), a sama po awanturze z Mrocznym Omenem uciekła. Obecnie żyje jako samotnik i stara sobie poukładać życie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz