Autor grafiki: plamek#9951 (discord)
OGÓLNERYŚ
*Poprzednie imiona: Ryś, Rysia Łapa, Rysi Puch, Rysia Pogoń
Płeć: kotka
Orientacja: biseksualna, biromantyczna
Przynależność: brak, wcześniej Klifu i Wilka
Ranga: samotnik
- - - -
Autor: Pianka
Upomnienia: 1/3
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Opis ogólny - Z niewielkiego, przeciętnego kociaka wyrosła umięśniona, wysoka kotka. We wczesnej młodości o wiele chudsza, jednak obecnie po ciąży przybrało jej się na wadze. Wciąż nie ma jednak normalnej, a co dopiero zbyt wysokiej masy. Futro kotki jest łaciate, w większości białe - w niektórych miejscach bardzo jasne, kremowe, pokryte ciemniejszymi cętkami. Na bladej skórze można znaleźć coraz to różniejsze zadrapania po treningach i toczonych walkach. Jest sporo nietrwałych, ale również jedna, która pozostanie na całe życie - ta na prawym oku. Same ślepia kotki są lodowatoniebieskie.
Cechy szczególne - blizna na oku, często brudna sierść
Kolor sierści - kremowy srebrny pręgowany cętkowanie arlekin
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie
Stałe skutki chorób - trudności z poruszaniem się
CHARAKTER
Trudno jednoznacznie określić co sprawia że Ryś to Ryś. Z perspektywy innych jest chłodna i wyniosła, nie zadająca się z innymi, po prostu wykonująca swoje zadania. Patrzysz na nią i wiesz, że nie chcesz chociaż wymienić jednego słowa. Ale kim jest tak naprawdę?
Kłębkiem emocji z niskim poczuciem własnej wartości, który sam nie wie co chce robić w życiu. Desperacko pragnie pozbyć się jakichkolwiek uczuć, tak samo jak jej mentorzy i nienawidzi tego, że one wciąż w niej są. Od dawna było jej wpajane, że bez siły będzie się tylko częścią szarego tłumi. Więc kim innym ona jest, jeśli nękają ją wspomnienia przeszłości po wszystkich zbrodniach? Jest bezużyteczna, nie ważne jak próbuje to zakryć. Dokłada sobie wyrzutów sumienia byciem perfekcjonistką, ponieważ każdy błąd jest dla niej ohydny. Wszystko musi być zaplanowane i trzeba się tego ściśle trzymać. Jeśli coś od tego odstaje to znaczy że jest złe.
Co jak co, ale Ryś jest również inteligentną osobą, która szybko uczy się nowych rzeczy, nie tylko na swoich, ale także cudzych błędach. Nie lubi zmian, ale potrafi się przystosować do nowego środowiska na tyle, by w nim dryfować. Zasadniczo martwi się głównie o własny zadek oraz nie ufa obcym. Introwertyczka, jednak znajomi są miło widziani, o ile wam się uda. Kremowa jest dość nieprzyjazna, nigdy nie zagada pierwsza. Gdy jakimś cudem cię polubi wiedz, że będziesz mieć u niej najwyższy priorytet. Być może będzie gadać, że jesteś irytujący, miejscami unikać, albo wdawać się w sprzeczki, ale jej naprawdę zależy. Sympatię okazuje na swój własny sposób, a do standardowej przyjaźni nigdy nie przywykła. Potrafi ranić bliskie jej osoby i nawet o tym nie wiedzieć. Jest ambitna, jej największym marzeniem było zostanie liderem Klanu Klifu, lecz teraz wie, że wszystko stracone. Nie poddaje się jednak tak łatwo. Wciąż dąży do bycia silną, do bycia postrachem lasu, tym kotem, którego się boją. Po prostu pragnie stać się kimś, a nie tylko udawać, że nie jest nikim.
MORALNOŚĆ
Ryś żałuje wszystkich zbrodni nie dlatego, że były złe, a dlatego że została ukarana. By przeżyć będzie się trzymać wszystkiego, co tylko jej wpadnie w łapy. Boi się śmierci, a zwłaszcza tego, że trafi do Miejsca, Gdzie Brak Gwiazd (czego nawet nie podważa). Do Klanu Gwiazdy ma neutralny stosunek, przestała pałać nienawiścią jak kiedyś. Do Mrocznej Puszczy również, nie antagonizuje ich, jednak widzi, że to niebezpieczna gra.
CIEKAWOSTKI
- Ryś jest lewołapna, a polując czy walcząc częściej używa właśnie tej łapy.
- gdyby była człowiekiem, miałaby na imię Wiktoria.
UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: [chciałaby poznać podstawy by nie umierać przy pierwszym lepszym kaszlu, ale też nie ciągnie jej do nauki]
Poziom wojownika: V
Słabe strony: wspinaczka, ukrywanie emocji, nieprzyjazne nastawienie, manipulacja
Mocne strony: walka, zwinność, planowanie, adaptacja w nowym środowisku
RELACJE
RODZINA
Ojciec - Dziki Gon - nawet nie wie jak jej ojciec ma na imię, nigdy go nie poznała. Wciąż nienawidzi go, ponieważ nigdy nie mogła się poczuć jak klifiak, wiedząc że on pochodzi z Klanu Burzy
Matka - Perliczy Grzebień - matka ją głównie ignorowała przez większość czasu, spędzając więcej czasu z Wrzosową Pogonią niż z nią. Wciąż czuje do niej niesmak i uważa ją za fatalnego rodzica.
Rodzeństwo - Tygrysia Smuga - siostra, która została wśród burzaków. W jakimś sensie ją kocha i się martwi. Ma nadzieję, że wszystko u niej dobrze; Klonowa Drzazga - również pozostał w Klanie Burzy, ale go nie pamięta. Nie wie nawet, że zmarł.
Partner - dawniej: Mroczny Omen - Nie do końca można to nazwać oficjalnym partnerstwem, jednak kocur uwiódł Rysią i owinął ją sobie wokół pazura. Była w nim zakochana do szaleństwa. Mimo jego toksyczności tęskni za czasami, gdy mogła mu powiedzieć wszystko. Obecnie nikogo nie szuka, nie chce, choć potrzebuje.
Potomstwo - Chłodna Łapa, Mroźna Łapa, Krucza Łapa, Łasicza Łapa - czwórka kociąt ,na które się zgodziła. Nigdy nie potrafiła wykrzesać do nich matczynnej miłości.
INNE
Bliscy - Lamparci Ryk, Senny Pysk
Wrogowie - Klan Nocy, Klan Burzy, Pędzący Wiatr, Mroczny Omen
SZKOLENIE
Mentor - Miętowa Gwiazda (Lisia Gwiazda) - kocur, który ulepił miękką plastelinę jaką Ryś była kiedyś. To Lis w przebraniu sprawił, że zaczęła trenować w MGBG i dopuściła się zdrady i morderstwa. Mimo że rudy nie interesuje się nią zupełnie ona myśli, że jest nią rozczarowany; Piegowata Mordka - nigdy jej nie lubiła, była okropną mentorką dla Rysicy; Koguci Dziób (w Mrocznej Puszczy) - Jej kabel od kontaktu w sprawach Lisiej Gwiazdy, nauczyciel i zbrodniarz. Nigdy się nie dowiedziała że jednooki tak na prawdę nienawidzi Lisiej Gwiazdy i wszystko co robiła było zemstą Koguta. Obecnie się do niej nie odzywa.
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Ryś urodziła się z sojuszu między Klanem Burzy a Klanem Klifu. Była ambitnym dzieciakiem, chciała być najlepszą z najlepszych. Od razu pokochala treningi z Miętową Gwiazdą, a na informację o tym, że to tak naprawdę dawny tyran zareagowała pozytywnie. Niestety kocur zmarł, a jej mentorką została Piegowata Mordka. Rysia Łapa nie znosiła mentorki, a większość wolnego czasu spędzała z Lamparcią Łapą. Gdy odezwał się do niej kocur z Mrocznej Puszczy, Koguci Dziób, oznajmiając że jest dobrym przyjacielem Lisiej Gwiazdy i może ją trenować zgodziła się bez namysłu. I tak Rysia Łapa trenowała, trenowała i trenowała, aż nie dostała pierwszego poważnego zadania od Koguta. Miała zabić jakiegoś kota z Klanu Burzy, by udowodnić lojalność do Klanu Klifu. W ostatniej chwili jednak stchórzyła. Została mianowana zaraz po tym na wojownika - Rysi Puch. Do dziś uważa, że to miękkie imię jest karą. Była dobrą wojowniczką, w międzyczasie zaiskrzyło między nią a Mrocznym Omenem, wilczakiem. Była zakochana w nim bez opamiętania. Koguci Dziób miał dla niej nowe zadanie - wybić wszystkie koty z żyjącego rodu Lisiej Gwiazdy, który uważał, że jego potomkowie są zbyt słabi by w ogóle stąpać po tym świecie. Oczywiście była to bujda, ale kotka posłusznie wykonała to, co miała wykonać. Zabiła po raz pierwszy w życiu, Słodką Łapę. Kilka dni później usiłowała zamordować również Fioletową Łapę, jednak ta się jej wymsknęła spod pazurów i zawiadomiła Klan. Rysi Puch została wygnana i z rozpaczą uciekła. Błagała swojego partnera, by mogła dołączyć z nim do Klanu Wilka. Zgodził się, pod warunkiem, że Ryś urodzi mu kocięta. Zrobili to i przybrała imię Rysiej Pogonii, stając się karmicielką. Jej związek z Mrocznym Omenem natomiast zaczął się sypać. Urodziła w bólach czwórkę kociąt, jednak coraz bardziej cierpiała w obozie wilczaków. Widziała coraz bardziej toksyczność jej relacji z Mrocznym. W przypływie gniewu pozostawiła kocięta na pastwę losu na terenach Klanu Wilka (które zostały zabrane później do Klanu Klifu), a sama po awanturze z Mrocznym Omenem uciekła. Obecnie żyje jako samotnik i stara sobie poukładać życie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz