BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

MROCZNA GWIAZDA

 
Autor grafiki: Aria#8225 (discord)
OGÓLNE
MROCZNA GWIAZDA
*Poprzednie imiona: Isilumkiso > Omen > Mroczna Łapa > Mroczny Omen
Płeć: Kocur
Orientacja: aromantyczny
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Lider

- - - - - 

Właściciel: amare0206@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Ogólny opis - Widać, że kocur dużo się zmienił. Patyczkowate łapy przybrały silniejszy i bardziej umięśniony kształt. Znacznie wyrósł i jest sporego wzrostu; zazwyczaj wyższy od większości kotek, ale nie ponad przeciętną. Umięśnione i zgrabne ciało pokrywa w większości biała sierść, czarna na ogonie i pysku. Futro jest gęstsze na ogonie, brodzie i wokół szyi. Błękitne oczy wciąż są zimne i nie sposób wyczytać z nich żadnej konkretnej emocji. Na przedniej łapie posiada bliznę zadaną przez borsuka.
Cechy szczególne - naderwane ucho, lekka bródka, blizna na lewym oku
Kolor sierści - czarny van
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Niebieskie
CHARAKTER

Na pierwszy rzut oka inteligentny, uprzejmy i charyzmatyczny kocur, który zawsze służy pomocą, by jak najbardziej przyłożyć się do pomocy klanowi; momentami zdystansowany, który nie odzywa się za dużo, jeśli nie musi, i zachowuje powagę, gdy sytuacja tego pomaga. Zajrzyjmy jednak we wnętrze tego na pozór niewinnego wojownika, który w rzeczywistości jest naczelnym psychopatą i mordercą. Uczucia to dla niego słabość, a już zwłaszcza uległość i kulenie się przed wrogiem. Zdesperowany nie odpuści aż do samego końca, nawet gdyby miał zginąć. Jest brutalny, a doszukiwanie się u niego litości czy miłości lepiej sobie odpuścić. Chociaż wojownik, owszem, bardzo lubi uczucie władzy nad innymi kotami. Skryty furiat, którego lepiej jest nie denerwować, chyba, że chce się stracić wszystkie kończyny. Lubi, gdy inni mu się stawiają, uważa to za świetną zabawę, a takie koty za "interesujące", jednak gdy straci cierpliwość, ostro się denerwuje. Zazwyczaj nie pokazuje po sobie gniewu, jeśli jednak ktokolwiek doprowadzi go do granic cierpliwości, może liczyć się z ogromną wściekłością, która niekiedy popycha go do skrzywdzenia innych. Jeśli już okazuje komukolwiek miłość, to zazwyczaj jest ona udawana, krótka i przelotna. Samo pojęcie "miłość" jest dość wypaczone, ponieważ Omen nie ma żadnego problemu z tym, by krzywdzić tych, których (jakkolwiek i o ile można tak powiedzieć) kocha czy wykorzystywać koty, które mu ufają, bowiem uwielbia mieć wielbicieli czy inne pionki, którymi można sterować i dobrowolnie nimi manipulować. Jest zorganizowany i chociaż na zewnątrz prawie zawsze zachowuje spokój, denerwuje się, gdy coś idzie nie po jego myśli, a już zwłaszcza, jeśli to inny kot zniszczy mu plany. Van traktuje koty w zależności od tego, jak mu się przydają. Nie skrzywdzi swojego sojusznika, jednak jeśli przestanie być przydatny, byłby w stanie go zdradzić i oszukać. Wniosek jest prosty: Jeśli ktokolwiek zna jego prawdziwe oblicze, lepiej niech mu nie ufa, jeśli chce pozostać żywy.

MORALNOŚĆ

Mówienie o moralności w tym przypadku jest jak stwierdzenie, że jeże latają. Mrok nie posiada absolutnie żadnego kręgosłupa moralnego, nie obchodzi go cierpienie innych i dla własnej korzyści czy nawet zwykłej satysfakcji byłby w stanie kogoś skrzywdzić. Ma w dupie wszelkie prawa i kodeksy, przestrzega ich tylko po to, by w świetle innych być uważany za tego dobrego, jakim zdecydowanie nie jest. Byłby w stanie bez zawahania zjeść klanowicza w dobie głodu. Jest również nacjonalistą i wyznaje poglądy, że Wilczacy są naturalnie klanem, który powinien dominować nad innymi. To także naczelny seksista, który traktuje kotki jak przedmioty seksualne. Jest zepsuty do cna i kieruje się zimną kalkulacją, nie przejmując się, ile istnień zniszczy po drodze. Świat może stanąć w popiołach, ale poświęci go, żeby spełnić swój cel. Pozostawia po sobie traumy, chaos i zniszczenie niczym chodzący zwiastun śmierci (zły omen, można by rzec). Cieszy go widok tortur, jakie przechodzą koty, kocha widzieć cierpienie swoich wrogów, a także dumą napawa go strach, jaki niektórzy co do niego odczuwają. Mimo pozorów, zrobiłby jednak wszystko, by obronić wartości dla niego najważniejsze. Gdyby ktoś ośmielił się zagrozić życiu jego syna czy kultystów, których zna od wielu księżyców. Mógłby skoczyć za nimi w ogień i poświęcić własne zdrowie i życie dla ich ratowania. Również chce doprowadzić do świetności Klanu Wilka niekiedy brutalnymi i radykalnymi sposobami - ale to dla niego nie jest ważne. Ważne jest to, że jest to skuteczne. Chce zbudować azyl dla Wilczaków, przestrzeń, której nie mógłby zagrozić żaden inny klan. 

CIEKAWOSTKI

- Jastrzębia Gwiazda był dla niego jak przybrany ojciec, chociaż nigdy nie przyznał się do tego przed kocurem,
- Posiada dwa wyznania: bogowie czczeni niegdyś w wędrownej sekcie, oraz  Klan Gwiazdy i Mroczna Puszcza (z czego najbardziej wierny jest Mrocznej Puszczy),
- Nienawidzi swojego zadrapania na lewym oku, ponieważ przypomina mu o Rysiej Pogoni,
- Gardzi Gwiezdnymi. Ilość poronień, zdrajców czy śmierci wśród swoich potomków uważa za karę od Klanu Gwiazdy
- Na jednym ze zgromadzeń przemówił przez niego Klan Gwiazdy, co uznał za jawną drwinę z jego działalności w kulcie,
- Jest seksistą. Uszanuje kotkę tylko wtedy, gdy pokaże, że jest do czegoś zdolna, nie jest słaba i przewidywalna. Ucieczka Ryś sprawiła, że odczuł niechęć i odrazę do płci żeńskiej,
- Nienawidzi Klanu Burzy. Gardzi nimi i jest to zdecydowanie najbardziej wrogi i znienawidzony przez niego klan. Wie, że ich liderka zamordowała jego mentora, zastępczyni jest siostrą Rysiej Pogoni, zaś Puszek jej siostrzeńcem. W tym klanie przebywa również Ość i jego wnuki, a przebywała zdradziecka córka. Nigdy nie oszczędzi sobie chwili, żeby zadrwić z Burzaków przy swoich znajomych czy zakorzenić w innych kotach nienawiść do tej wroniej padliny. 
UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V
Słabe punkty: Niecierpliwość
Mocne strony: strategia, planowanie
RELACJE
RODZINA

Ojciec Amon (*): nie wie, że jest jego ojcem. Dla niego to po prostu gość z sekty.
Matka - Aspyx (*): podobnie, jak z ojcem, nie wie, że to ona go urodziła.
Rodzeństwo - Al-Namrood (*), Arkon (*), Absu (*), Oszronione Słońce (najlepszy z rodzeństwa, ale nie ma szału), Kuriozalna Łapa [*], Leśne Futro [*] (zaplanował jej morderstwo i pozwolił córce najeść się jej ciałem. Nigdy jej nie kochał), Nocna Tafla (zdrajczyni i kłamliwa bestia, gardzi nią, a niegdyś szanował)
Partner - Rysia Pogoń (była partnerka, jednak nigdy jej nie kochał, wykorzystał ją do zdobycia potomków i przedłużenia krwi. Intrygowała go sprawa morderstwa, jakiego się dopuściła), Irgowy Nektar, Sarni Krok, kotki, z którymi miał potomstwo, jednak nie był w związku partnerskim: Wiśniowy Świt, Zakrzywiona Ość
Potomstwo - od Rysiej Pogoni: Chłodny Omen [jedyne dziecko, z którego jest dumny], Mroźna Wichura, Krucze Pióro [nie obchodzą go. Przyjąłby ich, gdyby przyszli do niego z własnej woli, ale nie zależy mu na nich], Łasiczy Skowyt [*] [zdrajczyni rodu i wyrodna córka. Byłby gotów jej wybaczyć, gdyby była skłonna rozliczyć się z nim ze swoich grzechów, jednak w każdym innym wypadku byłby skłonny z nią skończyć]
 od Wiśniowego Świtu: Chryzantemowa Krew, Bielicze Pióro [urodzone dla kultu], od Zakrzywionej Ości: Wroni TransTrujący Bluszcz , Martwy [*] [kocięta powstałe z gwałtu, które go nie obchodzą]
 
INNE
Bliscy - Jastrzębia Gwiazda [*] [mentor, dla którego byłby w stanie skoczyć w ogień],
 Krzaczasty Szczyt [uczeń, jest z niego dumny], 
Wiśniowy Świt, Sosnowa Igła, Irgowy Nektar, Stokrotkowa Polana, Trójoka Wrona, Stokrotkowa Polana, Błękitny Ogień [kultyści]
 Gęsi Wrzask [zięć], opętany Lamparcia Gwiazda
Wrogowie - Klan Burzy, Ostowy Pył, Zakrzywiona Ość, Rysi Puch, Kunia Norka, Bezzębny Robal, Łasiczy Skowyt, Upadły Kruk, Puszek [wyżywa się na kocurze, który ma w sobie krew jego dawnej partnerki]

SZKOLENIE
Mentor: Jastrzębia Gwiazda [*]
Uczniowie obecni: ///

HISTORIA
 Pierwsze trzy księżyce życia spędził w wędrownej sekcie kotów, które wyznawały mroczne bóstwa. Życie tam sprawiło, że kocur nabawił się wielu plugawych piętn w swoim życiorysie. Podczas, gdy miała rozpocząć się jego pierwsza ceremonia, w czasie której mieli nabawić się blizn na cześć oddania się bóstwom, grupę zaatakowało stado borsuków. Oprócz Omenu i części jego rodzeństwa, nikt nie przeżył. Malec, widząc to cierpienie, razem z resztą miotu uciekli. W ten właśnie sposób trafili do Klanu Wilka. Został zamordowany przez samotnika na polecenie Upadłego Kruka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz