BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

JASTRZĘBIA GWIAZDA



 
Autor grafiki: Avokado#2526 (discord)
OGÓLNE
JASTRZĘBIA GWIAZDA
*Poprzednie imiona: Jastrząb > Jastrzębia Łapa > Jastrzębi Cień
Płeć: Kocur
Orientacja: Aseksualny
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Lider

- - - - - 

Autor: alisnikexd@gmail.com
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Ogólny opis - To wysoki kocur o burej, długiej sierści. Wygląda przez to jak futrzasta kula, gdzie nie spojrzysz, tam jego sierść. Jego pomarańczowe oczy, są chłodne niczym lód, ukazując skrywaną pod nimi inteligencję. Na pysku, po lewej stronie, ma naderwaną dolną wargę. Jest jednak ona zazwyczaj zasłonięta przez górną wargę i wąsy. Dopiero przy rozmowie można dostrzec, że kocur ma tam ranę, przez którą widać jego dolne zęby i dziąsło. Dodatkowo ma postrzępione lewe ucho.
Cechy szczególne - Nadszarpnięte lewe ucho, naderwana dolna warga po lewej stronie pyska
Kolor sierści - Bury pręgowany tygrysio
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Pomarańczowe
CHARAKTER

Jastrzębia Gwiazda patrzy na świat nieco inaczej od innych. Dla postronnego obserwatora jest miłym, poważnym i spokojnym kocurem. Nikt jednak nie wie o tym, że mało co odczuwa. Jego emocje są przytłumione, do takiego stopnia, że każda sytuacja jest mu obojętna. Zmienia się to jednak, gdy zadziała na niego silny bodziec, np. cierpienie, śmierć i strach innych. Wtedy odczuwa coś więcej, lecz sam do końca nie rozumie, co to dokładnie jest. Może radość? Satysfakcja? 
Nie unosi się emocją, chociaż pojęcie złości i irytacji jak najbardziej jest mu znane. Uwielbia bawić się innymi. To  manipulant, który dla własnej chorej satysfakcji zniszczy ci życie, a ty o tym dowiesz się dopiero po fakcie. 
Lubi inteligentne rozmowy, zwie je „bitwami na spryt”. Nie lubi gdy coś idzie nie po jego myśli. Poprzez swoje liczne obserwację z cienia oraz gumowe ucho, wie o wielu sprawach, które dzieją się w obozie. Nie lubi niespodzianek. Dla niego wszystko musi iść tak, jak to zaplanował. Zależy mu na sile i potędze, dla tych wartości jest w stanie poświęcić wiele. Ciągle planuje swoje posunięcia, uważając życie za grę, a koty na swojej drodze za pionki, którymi steruje. Jest w stanie poświęcić jednostki dla wyższego celu, zgrywając przed klanem tego dobrego. Trudno co można wyczytać z jego pyska, jeżeli ten nie chcę tego ukazać. Dobrze kamufluje swoje wnętrze. W skrócie to prawdziwy inteligentny psychopata, który swe mordercze zapędy kontroluje, wybierając odpowiednią na nie porę, a tłum wodzi za nos, aby nie mieli szansy tego zauważyć. 

MORALNOŚĆ

Psychopata - jest w stanie zamordować kota lub kocię bez mrugnięcia okiem - nawet zjeść. Czyjś ból sprawia mu przyjemność. Słabo odczuwa pozytywne emocje, przez co ich nie rozumie. Nie posiada empatii.

CIEKAWOSTKI

Prześladują go kamienie - Skalny Szczyt (siostra) oraz Kamienna Agonia (dawna zastępczyni Klanu Burzy), miejsce zgromadzeń (wielki kamień), nowy obóz w jaskini (miejsce pełne skał), itd. 

UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V
Słabe punkty: Nie znosi, gdy coś idzie nie po jego myśli. Krytyka jego czynów i osoby. Nie jest zbyt silny.
Mocne strony: Analityczny umysł, ukrywanie swoich emocji, skrada się cicho niczym duch, zręczny.
RELACJE
RODZINA

Ojciec - Zawilcowe Pnącze [*] (prawdziwy) – Nie poznał nigdy ojca, nie wie, że to on nim był.
Modrzewiowa Kora (przybrany) – uważa go za swojego biologicznego ojca. Wstydzi się, że „jest” z nim spokrewniony, przez jego kluchowatość.
Matka - Krocząca Gwiazda [*] - Matka jak matka. Nie oczekiwał od niej miłości czy innych bzdur. Mimo to stawiał ją sobie za wzór i stara się nie popełniać jej błędów
Rodzeństwo - od innego ojca: Skalny Szczyt (siostra) – Kiedyś był zazdrosny o brak jej uwagi względem siebie, teraz działa mu na nerwy
Partner - nie czuje potrzeby, by wiązać się z kimś na całe życie, nie odczuwa miłości
Potomstwo - nie chcę, ponieważ obawia się, że potomstwo z jego krwi go przerośnie i odbierze mu życie, przez swoje ambicje - tak jak się sprawa miała z jego matką. 
 
INNE
Bliscy - Sosnowa Igła, Wiśniowy Świt, Irgowy Nektar, Mroczny Omen - członkowie sekty Mrocznej Puszczy, którzy pomagają mu mordować koty.
Wrogowie - Kamienna Agonia - ciężko stwierdzić, czy ją lubi czy nie. Pragnie dla niej jak najgorzej, nasycając się jej bólem, jednocześnie ukazując niezdrowe zainteresowanie jej osobą. 
Gepardzia Cętka - wojownik podpadł mu tym, że zbytnio węszy i nabiera powoli podejrzeń co do nieszczerości jego słów.
Motyli Trzepot - denerwuje go jej nachalność i to, że z wyglądu przypomina mu Płonącą Waśń - kotkę, która dała mu w kość za młodzieńczych lat. 
Mała Róża - feministka, która knuje jak go tu obalić.

SZKOLENIE
Mentor: Jastrzębi Podmuch [*]
Uczniowie obecni: -
Uczniowie dawni: Suśli Nos, Mroczny Omen

HISTORIA
Urodził się w Klanie Wilka jako kociak Borsuczego Kroku i Zawilcowego Pnącza. Nie ma pojęcia, że kocur jest jego ojcem, uważając Modrzewiową Korę za swojego tatuśka. Gdy był uczniem, podczas walki na granicy z patrolem Klanu Nocy, dostał srogie manto i załapał rozciętą wargę oraz naderwane ucho. Nie podoba mu się to, ponieważ boi się, że przez swój oszpecający wygląd, straci na wiarygodności. Dlatego stara się ukrywać ranę na pysku, najlepiej jak umie. Zgrywając dobrego syna i klanowicza, wkupił się w łaski matki, która objęła stanowisko lidera po śmierci wujka - Wróblowej Gwiazdy. Ku jego zdziwieniu został mianowany na zastępcę. Dzięki nowej pozycji, zaczął budować sobie opinie wśród klanowiczy, dobrego, pracowitego i pomocnego kota. Pech, a raczej szczęście chciało, że pewnego dnia Jastrzębi Podmuch zaatakowała jego matkę, próbując ją zabić. Straciła jednak życie, a osłabiona Borsucza Gwiazda była idealnym celem. Napuścił na nią siostrę, która ostatecznie zakończyła jej żywot, sprawiając że udało mu się zostać liderem - czyli to co planował od zawsze. Odebranie żyć od Klanu Gwiazdy stanowiło jednak spory problem, ponieważ przodkowie ukryci w świętym kamieniu, okazali się tak naprawdę Miejscem, Gdzie Brak Gwiazd. Zły kocur nie chcąc władać klanem z tylko jednym życiem, złożył mrocznym duchom propozycję. Każdego miesiąca jest zobowiązany mordować jednego kota, by dar jego żyć nie wygasł i nie pożegnał się z tym światem na zawsze. Rozwijał kult Mrocznej Puszczy, odsuwając w kąt klanową wiarę w Klan Gwiazdy. Pech chciał, że dopadła go na starość choroba. Nie chcąc umrzeć, jak stary dziad, spotkał się z Kamienną Agonią w miejscu zgromadzeń, tocząc między sobą ostateczną bitwę, w której umarł. Żyje jednak jako mroczna dusza, wcale a wcale, nie mając zamiaru zostawić czarnej kotki w spokoju. Szepcze do niej i doradza jako demon stróż, czekając na moment jej śmierci, by ją zaciągnąć do Mrocznej Puszczy, gdzie na nią czeka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz