Autor grafiki: Avokado#2526 (discord)
OGÓLNE
JASTRZĘBIA GWIAZDA
*Poprzednie imiona: Jastrząb > Jastrzębia Łapa > Jastrzębi Cień
Płeć: Kocur
Płeć: Kocur
Orientacja: Aseksualny
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Lider
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Lider
- - - - -
Autor: alisnikexd@gmail.com
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Ogólny opis - To wysoki kocur o burej, długiej sierści. Wygląda przez to jak futrzasta kula, gdzie nie spojrzysz, tam jego sierść. Jego pomarańczowe oczy, są chłodne niczym lód, ukazując skrywaną pod nimi inteligencję. Na pysku, po lewej stronie, ma naderwaną dolną wargę. Jest jednak ona zazwyczaj zasłonięta przez górną wargę i wąsy. Dopiero przy rozmowie można dostrzec, że kocur ma tam ranę, przez którą widać jego dolne zęby i dziąsło. Dodatkowo ma postrzępione lewe ucho.
Cechy szczególne - Nadszarpnięte lewe ucho, naderwana dolna warga po lewej stronie pyska
Kolor sierści - Bury pręgowany tygrysio
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Pomarańczowe
CHARAKTERJastrzębia Gwiazda patrzy na świat nieco inaczej od innych. Dla postronnego obserwatora jest miłym, poważnym i spokojnym kocurem. Nikt jednak nie wie o tym, że mało co odczuwa. Jego emocje są przytłumione, do takiego stopnia, że każda sytuacja jest mu obojętna. Zmienia się to jednak, gdy zadziała na niego silny bodziec, np. cierpienie, śmierć i strach innych. Wtedy odczuwa coś więcej, lecz sam do końca nie rozumie, co to dokładnie jest. Może radość? Satysfakcja?
Nie unosi się emocją, chociaż pojęcie złości i irytacji jak najbardziej jest mu znane. Uwielbia bawić się innymi. To manipulant, który dla własnej chorej satysfakcji zniszczy ci życie, a ty o tym dowiesz się dopiero po fakcie.
Lubi inteligentne rozmowy, zwie je „bitwami na spryt”. Nie lubi gdy coś idzie nie po jego myśli. Poprzez swoje liczne obserwację z cienia oraz gumowe ucho, wie o wielu sprawach, które dzieją się w obozie. Nie lubi niespodzianek. Dla niego wszystko musi iść tak, jak to zaplanował. Zależy mu na sile i potędze, dla tych wartości jest w stanie poświęcić wiele. Ciągle planuje swoje posunięcia, uważając życie za grę, a koty na swojej drodze za pionki, którymi steruje. Jest w stanie poświęcić jednostki dla wyższego celu, zgrywając przed klanem tego dobrego. Trudno co można wyczytać z jego pyska, jeżeli ten nie chcę tego ukazać. Dobrze kamufluje swoje wnętrze. W skrócie to prawdziwy inteligentny psychopata, który swe mordercze zapędy kontroluje, wybierając odpowiednią na nie porę, a tłum wodzi za nos, aby nie mieli szansy tego zauważyć.
MORALNOŚĆ
Psychopata - jest w stanie zamordować kota lub kocię bez mrugnięcia okiem - nawet zjeść. Czyjś ból sprawia mu przyjemność. Słabo odczuwa pozytywne emocje, przez co ich nie rozumie. Nie posiada empatii.
CIEKAWOSTKI
Prześladują go kamienie - Skalny Szczyt (siostra) oraz Kamienna Agonia (dawna zastępczyni Klanu Burzy), miejsce zgromadzeń (wielki kamień), nowy obóz w jaskini (miejsce pełne skał), itd.
UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V
Słabe punkty: Nie znosi, gdy coś idzie nie po jego myśli. Krytyka jego czynów i osoby. Nie jest zbyt silny.
Mocne strony: Analityczny umysł, ukrywanie swoich emocji, skrada się cicho niczym duch, zręczny.
RELACJE
RODZINA
Ojciec - Zawilcowe Pnącze [*] (prawdziwy) – Nie poznał nigdy ojca, nie wie, że to on nim był.
Modrzewiowa Kora (przybrany) – uważa go za swojego biologicznego ojca. Wstydzi się, że „jest” z nim spokrewniony, przez jego kluchowatość.
Matka - Krocząca Gwiazda [*] - Matka jak matka. Nie oczekiwał od niej miłości czy innych bzdur. Mimo to stawiał ją sobie za wzór i stara się nie popełniać jej błędów
Rodzeństwo - od innego ojca: Skalny Szczyt (siostra) – Kiedyś był zazdrosny o brak jej uwagi względem siebie, teraz działa mu na nerwy
Partner - nie czuje potrzeby, by wiązać się z kimś na całe życie, nie odczuwa miłości
Potomstwo - nie chcę, ponieważ obawia się, że potomstwo z jego krwi go przerośnie i odbierze mu życie, przez swoje ambicje - tak jak się sprawa miała z jego matką.
INNE
Bliscy - Sosnowa Igła, Wiśniowy Świt, Irgowy Nektar, Mroczny Omen - członkowie sekty Mrocznej Puszczy, którzy pomagają mu mordować koty.
Wrogowie - Kamienna Agonia - ciężko stwierdzić, czy ją lubi czy nie. Pragnie dla niej jak najgorzej, nasycając się jej bólem, jednocześnie ukazując niezdrowe zainteresowanie jej osobą.
Gepardzia Cętka - wojownik podpadł mu tym, że zbytnio węszy i nabiera powoli podejrzeń co do nieszczerości jego słów.
Motyli Trzepot - denerwuje go jej nachalność i to, że z wyglądu przypomina mu Płonącą Waśń - kotkę, która dała mu w kość za młodzieńczych lat.
Mała Róża - feministka, która knuje jak go tu obalić.
SZKOLENIE
Mentor: Jastrzębi Podmuch [*]
Uczniowie obecni: -
Uczniowie dawni: Suśli Nos, Mroczny Omen
HISTORIA
Urodził się w Klanie Wilka jako kociak Borsuczego Kroku i Zawilcowego Pnącza. Nie ma pojęcia, że kocur jest jego ojcem, uważając Modrzewiową Korę za swojego tatuśka. Gdy był uczniem, podczas walki na granicy z patrolem Klanu Nocy, dostał srogie manto i załapał rozciętą wargę oraz naderwane ucho. Nie podoba mu się to, ponieważ boi się, że przez swój oszpecający wygląd, straci na wiarygodności. Dlatego stara się ukrywać ranę na pysku, najlepiej jak umie. Zgrywając dobrego syna i klanowicza, wkupił się w łaski matki, która objęła stanowisko lidera po śmierci wujka - Wróblowej Gwiazdy. Ku jego zdziwieniu został mianowany na zastępcę. Dzięki nowej pozycji, zaczął budować sobie opinie wśród klanowiczy, dobrego, pracowitego i pomocnego kota. Pech, a raczej szczęście chciało, że pewnego dnia Jastrzębi Podmuch zaatakowała jego matkę, próbując ją zabić. Straciła jednak życie, a osłabiona Borsucza Gwiazda była idealnym celem. Napuścił na nią siostrę, która ostatecznie zakończyła jej żywot, sprawiając że udało mu się zostać liderem - czyli to co planował od zawsze. Odebranie żyć od Klanu Gwiazdy stanowiło jednak spory problem, ponieważ przodkowie ukryci w świętym kamieniu, okazali się tak naprawdę Miejscem, Gdzie Brak Gwiazd. Zły kocur nie chcąc władać klanem z tylko jednym życiem, złożył mrocznym duchom propozycję. Każdego miesiąca jest zobowiązany mordować jednego kota, by dar jego żyć nie wygasł i nie pożegnał się z tym światem na zawsze. Rozwijał kult Mrocznej Puszczy, odsuwając w kąt klanową wiarę w Klan Gwiazdy. Pech chciał, że dopadła go na starość choroba. Nie chcąc umrzeć, jak stary dziad, spotkał się z Kamienną Agonią w miejscu zgromadzeń, tocząc między sobą ostateczną bitwę, w której umarł. Żyje jednak jako mroczna dusza, wcale a wcale, nie mając zamiaru zostawić czarnej kotki w spokoju. Szepcze do niej i doradza jako demon stróż, czekając na moment jej śmierci, by ją zaciągnąć do Mrocznej Puszczy, gdzie na nią czeka.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz