BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Owocowym Lesie!
(dwa wolne miejsca!)

Na blogu zawitał nowy event wielkanocny! || Zmiana pory roku już 20 kwietnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

JASTRZĘBIA GWIAZDA



 
Autor grafiki: Avokado#2526 (discord)
OGÓLNE
JASTRZĘBIA GWIAZDA
*Poprzednie imiona: Jastrząb > Jastrzębia Łapa > Jastrzębi Cień
Płeć: Kocur
Orientacja: Aseksualny
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Lider

- - - - - 

Autor: alisnikexd@gmail.com
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Ogólny opis - To wysoki kocur o burej, długiej sierści. Wygląda przez to jak futrzasta kula, gdzie nie spojrzysz, tam jego sierść. Jego pomarańczowe oczy, są chłodne niczym lód, ukazując skrywaną pod nimi inteligencję. Na pysku, po lewej stronie, ma naderwaną dolną wargę. Jest jednak ona zazwyczaj zasłonięta przez górną wargę i wąsy. Dopiero przy rozmowie można dostrzec, że kocur ma tam ranę, przez którą widać jego dolne zęby i dziąsło. Dodatkowo ma postrzępione lewe ucho.
Cechy szczególne - Nadszarpnięte lewe ucho, naderwana dolna warga po lewej stronie pyska
Kolor sierści - Bury pręgowany tygrysio
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Pomarańczowe
CHARAKTER

Jastrzębia Gwiazda patrzy na świat nieco inaczej od innych. Dla postronnego obserwatora jest miłym, poważnym i spokojnym kocurem. Nikt jednak nie wie o tym, że mało co odczuwa. Jego emocje są przytłumione, do takiego stopnia, że każda sytuacja jest mu obojętna. Zmienia się to jednak, gdy zadziała na niego silny bodziec, np. cierpienie, śmierć i strach innych. Wtedy odczuwa coś więcej, lecz sam do końca nie rozumie, co to dokładnie jest. Może radość? Satysfakcja? 
Nie unosi się emocją, chociaż pojęcie złości i irytacji jak najbardziej jest mu znane. Uwielbia bawić się innymi. To  manipulant, który dla własnej chorej satysfakcji zniszczy ci życie, a ty o tym dowiesz się dopiero po fakcie. 
Lubi inteligentne rozmowy, zwie je „bitwami na spryt”. Nie lubi gdy coś idzie nie po jego myśli. Poprzez swoje liczne obserwację z cienia oraz gumowe ucho, wie o wielu sprawach, które dzieją się w obozie. Nie lubi niespodzianek. Dla niego wszystko musi iść tak, jak to zaplanował. Zależy mu na sile i potędze, dla tych wartości jest w stanie poświęcić wiele. Ciągle planuje swoje posunięcia, uważając życie za grę, a koty na swojej drodze za pionki, którymi steruje. Jest w stanie poświęcić jednostki dla wyższego celu, zgrywając przed klanem tego dobrego. Trudno co można wyczytać z jego pyska, jeżeli ten nie chcę tego ukazać. Dobrze kamufluje swoje wnętrze. W skrócie to prawdziwy inteligentny psychopata, który swe mordercze zapędy kontroluje, wybierając odpowiednią na nie porę, a tłum wodzi za nos, aby nie mieli szansy tego zauważyć. 

MORALNOŚĆ

Psychopata - jest w stanie zamordować kota lub kocię bez mrugnięcia okiem - nawet zjeść. Czyjś ból sprawia mu przyjemność. Słabo odczuwa pozytywne emocje, przez co ich nie rozumie. Nie posiada empatii.

CIEKAWOSTKI

Prześladują go kamienie - Skalny Szczyt (siostra) oraz Kamienna Agonia (dawna zastępczyni Klanu Burzy), miejsce zgromadzeń (wielki kamień), nowy obóz w jaskini (miejsce pełne skał), itd. 

UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V
Słabe punkty: Nie znosi, gdy coś idzie nie po jego myśli. Krytyka jego czynów i osoby. Nie jest zbyt silny.
Mocne strony: Analityczny umysł, ukrywanie swoich emocji, skrada się cicho niczym duch, zręczny.
RELACJE
RODZINA

Ojciec - Zawilcowe Pnącze [*] (prawdziwy) – Nie poznał nigdy ojca, nie wie, że to on nim był.
Modrzewiowa Kora (przybrany) – uważa go za swojego biologicznego ojca. Wstydzi się, że „jest” z nim spokrewniony, przez jego kluchowatość.
Matka - Krocząca Gwiazda [*] - Matka jak matka. Nie oczekiwał od niej miłości czy innych bzdur. Mimo to stawiał ją sobie za wzór i stara się nie popełniać jej błędów
Rodzeństwo - od innego ojca: Skalny Szczyt (siostra) – Kiedyś był zazdrosny o brak jej uwagi względem siebie, teraz działa mu na nerwy
Partner - nie czuje potrzeby, by wiązać się z kimś na całe życie, nie odczuwa miłości
Potomstwo - nie chcę, ponieważ obawia się, że potomstwo z jego krwi go przerośnie i odbierze mu życie, przez swoje ambicje - tak jak się sprawa miała z jego matką. 
 
INNE
Bliscy - Sosnowa Igła, Wiśniowy Świt, Irgowy Nektar, Mroczny Omen - członkowie sekty Mrocznej Puszczy, którzy pomagają mu mordować koty.
Wrogowie - Kamienna Agonia - ciężko stwierdzić, czy ją lubi czy nie. Pragnie dla niej jak najgorzej, nasycając się jej bólem, jednocześnie ukazując niezdrowe zainteresowanie jej osobą. 
Gepardzia Cętka - wojownik podpadł mu tym, że zbytnio węszy i nabiera powoli podejrzeń co do nieszczerości jego słów.
Motyli Trzepot - denerwuje go jej nachalność i to, że z wyglądu przypomina mu Płonącą Waśń - kotkę, która dała mu w kość za młodzieńczych lat. 
Mała Róża - feministka, która knuje jak go tu obalić.

SZKOLENIE
Mentor: Jastrzębi Podmuch [*]
Uczniowie obecni: -
Uczniowie dawni: Suśli Nos, Mroczny Omen

HISTORIA
Urodził się w Klanie Wilka jako kociak Borsuczego Kroku i Zawilcowego Pnącza. Nie ma pojęcia, że kocur jest jego ojcem, uważając Modrzewiową Korę za swojego tatuśka. Gdy był uczniem, podczas walki na granicy z patrolem Klanu Nocy, dostał srogie manto i załapał rozciętą wargę oraz naderwane ucho. Nie podoba mu się to, ponieważ boi się, że przez swój oszpecający wygląd, straci na wiarygodności. Dlatego stara się ukrywać ranę na pysku, najlepiej jak umie. Zgrywając dobrego syna i klanowicza, wkupił się w łaski matki, która objęła stanowisko lidera po śmierci wujka - Wróblowej Gwiazdy. Ku jego zdziwieniu został mianowany na zastępcę. Dzięki nowej pozycji, zaczął budować sobie opinie wśród klanowiczy, dobrego, pracowitego i pomocnego kota. Pech, a raczej szczęście chciało, że pewnego dnia Jastrzębi Podmuch zaatakowała jego matkę, próbując ją zabić. Straciła jednak życie, a osłabiona Borsucza Gwiazda była idealnym celem. Napuścił na nią siostrę, która ostatecznie zakończyła jej żywot, sprawiając że udało mu się zostać liderem - czyli to co planował od zawsze. Odebranie żyć od Klanu Gwiazdy stanowiło jednak spory problem, ponieważ przodkowie ukryci w świętym kamieniu, okazali się tak naprawdę Miejscem, Gdzie Brak Gwiazd. Zły kocur nie chcąc władać klanem z tylko jednym życiem, złożył mrocznym duchom propozycję. Każdego miesiąca jest zobowiązany mordować jednego kota, by dar jego żyć nie wygasł i nie pożegnał się z tym światem na zawsze. Rozwijał kult Mrocznej Puszczy, odsuwając w kąt klanową wiarę w Klan Gwiazdy. Pech chciał, że dopadła go na starość choroba. Nie chcąc umrzeć, jak stary dziad, spotkał się z Kamienną Agonią w miejscu zgromadzeń, tocząc między sobą ostateczną bitwę, w której umarł. Żyje jednak jako mroczna dusza, wcale a wcale, nie mając zamiaru zostawić czarnej kotki w spokoju. Szepcze do niej i doradza jako demon stróż, czekając na moment jej śmierci, by ją zaciągnąć do Mrocznej Puszczy, gdzie na nią czeka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz