BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

ŚWIETLIKOWA ŁAPA

 
Autor grafiki: ja!!(beepo#7963 | deviantart: cowpersonbeepo)

OGÓLNE
ŚWIETLIKOWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Świetlik
Płeć: Kotka
Orientacja: ???
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Uczeń

- - - -

Autor: beepo#7963
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kruszyna; niepozorna, drobniutka i delikatna jak kwiatuszek, jak owad po którym otrzymała imię. Świetlik, faktycznie, aż lśni ze swoją srebrzystą sierścią, przenikliwymi, wiecznie szeroko otwartymi ślepkami i uśmiechem na łaciatej mordce. Jest drobna, niska, przed mianem kościotrupka ratuje ją tylko długie, miękkie futerko które bardzo skutecznie zakrywa i chroni jej drobne ciałko. Na srebrzystej bazie wiją się pręgi o tygrysim wzorze, liliowe, o intensywnej barwie, a sporą część ciała Świetlik pokrywają białe plamy. Uszy ma wielkie, kosmate, wiecznie w ruchu, wyłapujące dźwięki z otoczenia, a mordkę o sympatycznym, uprzejmym wyrazie, w połowie białą w połowie liliową, z kilkoma plamkami, i uroczym, czarno-różowym noskiem.
Cechy szczególne - jeden zakręcony wąs po prawej stronie pyska; jeden biały palec na prawej przedniej łapie; dwukolorowy nos, plamka pod prawym okiem przypominająca pieprzyk
Kolor sierści - liliowa pręgowana tygrysio srebrna z bielą (bicolor)
Długość sierści - długa
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Och, biada ci Klanie Wilka, bowiem skazani zostaliście na książkowy przykład, hehe, wilka w owczej skórze. Świetlik jest… aniołkiem, tak. Na pierwszy rzut oka. Na pierwszy rzut oka wydaje się perfekcyjną kruszyną, dzieckiem idealnym, ułożonym, grzecznym i kulturalnym, bo tak wypada dziecku Gwiazdy - bo tak wypada narodzonej z interwencji Gwiezdnych kotce. Nic bardziej mylnego, bo pod maską dziecka-ideału kryje się jadowita żmija, która tylko czeka aby tym jadem splunąć, komuś dopiec. Jest wredna. Krótko mówiąc, Świetlik jest wredna, paskudna, uważa się za lepszą od wszystkich otaczających ją kotów w Klanie - bo czemu miałaby nie być lepsza, prawda? W swojej małej główce wyobraziła sobie, że jako poczęta i zrodzona z interwencji kotów ze Srebrnej Skórki, jest idealna, nieskazitelna i bez wad - królewna i primadonna która kiedyś przejmie władzę nad Klanem Wilka, po mamusi, oczywiście, bo jakże by inaczej. Dokucza innym kociętom, nawet tym starszym, wrzuca larwy do legowiska starszyzny ale jeśli tylko matka ją przyłapie, przed nią, och, przed Wysoką Gwiazdą zgrywa tego idealnego aniołeczka na którego przed nią się kreuje. A jeśli, broń cały panteonie Srebrnej Skórki, nie dostanie tego, co chce, zaczyna toczyć histerię, krzyczeć, błagać i marudzić, dopóki nie zaspokoi się jej fanaberii.

MORALNOŚĆ

Chaotyczne dziecko z kompleksem boga to nigdy nic dobrego. Uważa się za lepszą od innych, i pokazuje to na każdym kroku, większość kotów traktując jak wronią strawę. Święcie przekonana, że narodziła się z interwencją kotów ze Srebrnej Skórki, Świetlik jest wręcz obsesyjnie wierząca i gdyby ktoś jej powiedział, że Gwiezdny Klan kazał jej skoczyć w przepaść, prawdopodobnie zrobiłaby to bez mrugnięcia okiem. Podobnie jak jej matka, cechuje ją wrodzona nienawiść do płci przeciwnej - na kocury syczy, fuczy, traktuje jak formę życia niższą od robaków; jedyne wątpliwości co do dyskryminacji kocurów ma przy najbliższej jej rodzinie.

CIEKAWOSTKI

ma swego rodzaju obsesję na punkcie własnego wyglądu i niesamowicie irytuje ją jeden wiecznie odstający, zawinięty wąs który posiada.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: III
Słabe strony: Nie grzeszy siłą fizyczną, więc najnormalniej w świecie unika jakichkolwiek sporów z których mogłaby wyniknąć walka, nawet udawana
Mocne strony: Świetlik jest zręczna, szybka; bieganie na długie dystanse i wspinanie się po wszystkim, co obóz daje jej do zaoferowania nie sprawia jej żadnych problemów

RELACJE

RODZINA

Ojciec - ///
Rodzeństwo - Pustynia, WażkaRóża
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Nocna Tafla
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Świetlik została wydana na świat przez Wysoką Gwiazdę, dzięki interwencji samego Klanu Gwiazdy. Przynajmniej tak jej mówiono - w rzeczywistości urodziła ją Modliszkowy Skok, z, owszem, drobną niezbędną pomocą ze strony Wysokiej Gwiazdy. Na świat przyszła z rodzeństwem, Pustynią i Ważką; jej historia dopiero się zaczyna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz