BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

KRUCZY ZMIERZCH

 

OGÓLNE
KRUCZY ZMIERZCH
*Poprzednie imiona: Kruk > Krucza Łapa > Kruczy Zmierzch > Ciemniusie Futerko
Płeć: Kocur
Orientacja: niezdecydowany
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - - - 

Właściciel: Postać NPC (autor: amare0206@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Ogólny opis - Kruk jest dość wysoki. Na jego piersi znajduje się biała łatka. Jego szyja, ogon i spód brzucha to najbardziej "ofutrzone" miejsca na ciele. Na świat spogląda natomiast błękitnymi oczami.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Niebieski pręgowany tygrysio z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - Niebieskie
CHARAKTER

Jak najłatwiej opisać Kruka? Spokojny, zamknięty w sobie i niezbyt wylewny. Rzadko mówi o swoich uczuciach, a już na pewno nie dzieli się z innymi swoimi słabościami, historią i przemyśleniami bez konkretnej potrzeby. Jest okropnie pamiętliwy i byłby w stanie dla bliskiej osoby poświęcić wszystko, ale gdy zostanie choć raz zdradzony, prawdopodobnie już nigdy ci nie wybaczy. Ukryty w twardej skorupce zakompleksiony kocur, który swoim zachowaniem sprawia wrażenie niedostępnego, wyrachowanego i wychowanego na kota gotowego poświecić się dla większego dobra, który nie ma własnych uczuć. Nie jest wyniosły ani arogancki, ale spokojny i niemal zawsze wie, jak zachować się w danej sytuacji. Momentami można u niego zaobserwować lekką kpinę. Zazwyczaj gdy ma do kogoś zastrzeżenia lub coś mu się nie podoba, mówi o tym otwarcie. Dodatkowo kot naprawdę niewiele mówi o sobie. Woli słuchać, niż mówić. Obcych traktuje z rezerwą, często nawet z wyższością. Chociaż na zewnątrz to twardy kot, w środku to osoba zajęta własnymi smutkami i żalem. Uwielbia przyrodę, aktywność fizyczną i zdecydowanie nie jest to leniwy osobnik. Momentami ma tendencję do zachowywania się toksycznie, ale często nawet nie jest świadomy, że zrobił coś źle. Wbrew pozorom jest wrażliwy i przekonany, że świat nie lubił go już od urodzenia. W większości stosunkach jest neutralny, tylko dla bliskich jest miłą bubą, i to wtedy, gdy nikt nie patrzy. Czasami jest aż zbyt sarkastyczny, momentami nonszalancki.

MORALNOŚĆ

Kruk to zdecydowanie nie osoba, która trzyma się ograniczeń. To ta osoba, która ma w dupie wszelkie prawa, ale przestrzega tych najważniejszych tylko po to, by nie oberwać. Byłby w stanie kogoś skrzywdzić, ale prawdopodobnie wspominałby to już do końca życia i miałby z tego powodu wyrzuty sumienia, których by otwarcie nie pokazywał. Jednak sprowokowany lub zabijając kogoś, kto zaszedł mu pod skórę prawdopodobnie nie żałowałby takiego morderstwa.

CIEKAWOSTKI


UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V
Słabe punkty: Wrażliwość
Mocne strony: Komunikacja z innymi kotami, zachowanie spokoju, gdy trzeba
RELACJE
RODZINA

Ojciec - Modrzew [*]
Matka - Burza [*]
Rodzeństwo - Zorza [*]
Partner - ///
Potomstwo - ///
 
INNE
Wrogowie - -; 

SZKOLENIE
Mentor:  Zajęczy Ogon
Uczniowie obecni: ///
Uczniowie dawni: Urdzikowy Deszcz

HISTORIA
Urodził się u dwójki samotników razem z siostrą. Wędrowali, polowali, rodzice uczyli ich żyć, Kruk był szczęśliwy, a wszystko zdawało się nie kończyć. Cała rodzinka kochała się i wspierała. Ale któregoś dnia, napotkali grupę samotników. Mimo protestów kociąt, rodzice postanowili tam dołączyć, by zapewnić swoim dzieciom dobrobyt i więcej zwierzyny. Kruk był wściekły i zazdrosny, gdy widział, że rodzice zadają się z samotnikami i częściej rozmawiają nimi, niż z nim i jego siostrą. W grupie poznał Sokoła, z którym się zaprzyjaźnił. Spacerując natknęli się na stado psów, które rozszarpało rodziców i przyjaciela na jego oczach. Ponieważ on i siostra nie byli dobrzy w polowaniu, młodzi i słabi, grupa postanowiła ich pozostawić, by nie byli bezużytecznymi gębami do wykarmienia. Zrozpaczony, samotny i zdesperowany Kruk zabrał siostrę w dalszą wędrówkę, w trakcie której kotka zmarła z głodu. Próbował sprawić, by wstała i doszła jeszcze trochę do celu, ale bez skutku. Zawędrował więc samotnie na terytoria klanów, gdzie znalazł go Lśniąca Łapa razem z jego mentorką. Kruk obwinia się za śmierć siostry, rodziców i przyjaciela i wciąż nie może zapomnieć o tym, co się stało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz