BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

KRUCZY ZMIERZCH

 

OGÓLNE
KRUCZY ZMIERZCH
*Poprzednie imiona: Kruk > Krucza Łapa > Kruczy Zmierzch > Ciemniusie Futerko
Płeć: Kocur
Orientacja: niezdecydowany
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - - - 

Właściciel: Postać NPC (autor: amare0206@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Ogólny opis - Kruk jest dość wysoki. Na jego piersi znajduje się biała łatka. Jego szyja, ogon i spód brzucha to najbardziej "ofutrzone" miejsca na ciele. Na świat spogląda natomiast błękitnymi oczami.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Niebieski pręgowany tygrysio z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - Niebieskie
CHARAKTER

Jak najłatwiej opisać Kruka? Spokojny, zamknięty w sobie i niezbyt wylewny. Rzadko mówi o swoich uczuciach, a już na pewno nie dzieli się z innymi swoimi słabościami, historią i przemyśleniami bez konkretnej potrzeby. Jest okropnie pamiętliwy i byłby w stanie dla bliskiej osoby poświęcić wszystko, ale gdy zostanie choć raz zdradzony, prawdopodobnie już nigdy ci nie wybaczy. Ukryty w twardej skorupce zakompleksiony kocur, który swoim zachowaniem sprawia wrażenie niedostępnego, wyrachowanego i wychowanego na kota gotowego poświecić się dla większego dobra, który nie ma własnych uczuć. Nie jest wyniosły ani arogancki, ale spokojny i niemal zawsze wie, jak zachować się w danej sytuacji. Momentami można u niego zaobserwować lekką kpinę. Zazwyczaj gdy ma do kogoś zastrzeżenia lub coś mu się nie podoba, mówi o tym otwarcie. Dodatkowo kot naprawdę niewiele mówi o sobie. Woli słuchać, niż mówić. Obcych traktuje z rezerwą, często nawet z wyższością. Chociaż na zewnątrz to twardy kot, w środku to osoba zajęta własnymi smutkami i żalem. Uwielbia przyrodę, aktywność fizyczną i zdecydowanie nie jest to leniwy osobnik. Momentami ma tendencję do zachowywania się toksycznie, ale często nawet nie jest świadomy, że zrobił coś źle. Wbrew pozorom jest wrażliwy i przekonany, że świat nie lubił go już od urodzenia. W większości stosunkach jest neutralny, tylko dla bliskich jest miłą bubą, i to wtedy, gdy nikt nie patrzy. Czasami jest aż zbyt sarkastyczny, momentami nonszalancki.

MORALNOŚĆ

Kruk to zdecydowanie nie osoba, która trzyma się ograniczeń. To ta osoba, która ma w dupie wszelkie prawa, ale przestrzega tych najważniejszych tylko po to, by nie oberwać. Byłby w stanie kogoś skrzywdzić, ale prawdopodobnie wspominałby to już do końca życia i miałby z tego powodu wyrzuty sumienia, których by otwarcie nie pokazywał. Jednak sprowokowany lub zabijając kogoś, kto zaszedł mu pod skórę prawdopodobnie nie żałowałby takiego morderstwa.

CIEKAWOSTKI


UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V
Słabe punkty: Wrażliwość
Mocne strony: Komunikacja z innymi kotami, zachowanie spokoju, gdy trzeba
RELACJE
RODZINA

Ojciec - Modrzew [*]
Matka - Burza [*]
Rodzeństwo - Zorza [*]
Partner - ///
Potomstwo - ///
 
INNE
Wrogowie - -; 

SZKOLENIE
Mentor:  Zajęczy Ogon
Uczniowie obecni: ///
Uczniowie dawni: Urdzikowy Deszcz

HISTORIA
Urodził się u dwójki samotników razem z siostrą. Wędrowali, polowali, rodzice uczyli ich żyć, Kruk był szczęśliwy, a wszystko zdawało się nie kończyć. Cała rodzinka kochała się i wspierała. Ale któregoś dnia, napotkali grupę samotników. Mimo protestów kociąt, rodzice postanowili tam dołączyć, by zapewnić swoim dzieciom dobrobyt i więcej zwierzyny. Kruk był wściekły i zazdrosny, gdy widział, że rodzice zadają się z samotnikami i częściej rozmawiają nimi, niż z nim i jego siostrą. W grupie poznał Sokoła, z którym się zaprzyjaźnił. Spacerując natknęli się na stado psów, które rozszarpało rodziców i przyjaciela na jego oczach. Ponieważ on i siostra nie byli dobrzy w polowaniu, młodzi i słabi, grupa postanowiła ich pozostawić, by nie byli bezużytecznymi gębami do wykarmienia. Zrozpaczony, samotny i zdesperowany Kruk zabrał siostrę w dalszą wędrówkę, w trakcie której kotka zmarła z głodu. Próbował sprawić, by wstała i doszła jeszcze trochę do celu, ale bez skutku. Zawędrował więc samotnie na terytoria klanów, gdzie znalazł go Lśniąca Łapa razem z jego mentorką. Kruk obwinia się za śmierć siostry, rodziców i przyjaciela i wciąż nie może zapomnieć o tym, co się stało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz