BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

SZCZYPIOREK

 
Autor grafiki: itzzmee41@gmail.com
OGÓLNE
SZCZYPIOREK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Niezdecydowany
Przynależność: Samotnik
Ranga: Samotnik

- - - -

Właściciel: itzzmee41@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Szczypiorek ma szarą, półdługą sierść. Ma duże, jasnozielone oczy i małe źrenice. Sierść na jego brzuchu i szyi jest trochę dłuższa i biała – to samo na końcówce ogona. Jest raczej większym kotem, ma długie łapy i jest chudy. Jego nos wyróżnia się i jest koloru jasnoczerwonego. 
Cechy szczególne - Na pysku ma nienaturalnie odstającą sierść, która ni jak nie chce się ułożyć.
Kolor sierści - niebieski z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Szczypiorek jest kociakiem bardzo opanowanym. Nigdy nie ulega emocjom i aż chciałoby się rzec, że omijają go one szerokim łukiem. Zawsze ma na pysku wyraz głębokiej obojętności. Nie interesuje go zawieranie znajomości, problemy innych kotów, zabawa ani inne „niepoważne” – według niego – sprawy. Uważa, że inne koty są „dziecinne” i „zabawne w swojej niby powadze”. Jest bardzo inteligentny i bystry, nikt nie jest w stanie go oszukać. Niczego się nie boi, nie da się go przestraszyć – uważa, że strach jest logiczną reakcję na bodźce, ale utrudnia bardzo wiele. Wszystko traktuje bardzo logicznie, w jego rozumowaniu nie ma miejsca na nic, poza zimną kalkulacją. Jest wręcz chorobliwie ambitny, zrobi wszystko by osiągnąć cel, który sobie wyznaczy – jednak jak się okazuje, każdy jego cel jest wart tego…”wszystkiego”. Szczypiorek twierdzi, że słowa to tylko dźwięki, które nie powinny mieć znaczenia, bo dla niego liczą się gesty i czyny. W jego „słowniku” nie istnieje słowo „przepraszam” – to tylko bezsensowne słowo, a co komu po nim, skoro nic nie znaczy? Więc zamiast przepraszać, według Szczypiorka, należy obiecać poprawę i nie popełnić tego samego błędu ponownie. To samo słowo „dziękuję” – bez sensu. Chyba wiadomo, że ktoś komuś jest wdzięczny. 

MORALNOŚĆ

Jego moralność jest dosyć…wątpliwa. Po pierwsze, Szczypiorek nie ma nic przeciwko kłamstwu – to wina innych, że wierzą we wszystko, co się im powie. A że sam kłamie wręcz doskonale, bez mrugnięcia okiem i nie do poznania, to…już jakby inna sprawa. Bez zawahania  zrobi…wszystko, co uzna za potrzebne. Nigdy na przykład nie zabiłby kociaka czy niewinnego kota, jeśli byłoby mu to…zbędne. Ale gdyby jednak to zrobił, to znaczy, że byłoby mu to potrzebne – i nie miałby wyrzutów sumienia. Naturalna selekcja. Co do np. zjedzenia członka klanu podczas epidemii głodu, to…owszem, ale jeśli byłby martwy (bo żywy to raczej nie da się zjeść) - dla Szczypiorka to tylko „mięso i kości”, jak każde inne zwierzę. Nie widzi różnicy. Logiczne. Jeśli chodzi o jego wierność, to jest ona dosyć elastyczna. To samo z wiarą – według niego wiara jest dla ludzi o słabym umyśle, pomaga sobie radzić z pytaniami, na które ciężko znaleźć odpowiedź i…takie tam, ale w zależności od sytuacji, udaje wiarę w co potrzebuje. Może kiedyś się na coś nawróci, ale…dla własnych korzyści. 

CIEKAWOSTKI

- Jednym z najważniejszych celów Szczypiorka jest przejęcie władzy nad światem. Może i jest to tylko marzenie małego kociaka, ale…kto go tam wie?
- Uwielbia kociaki młodsze od siebie; uważa, że są to jeszcze nie ukształtowane umysły i potencjalni wojownicy do jego „armii zawładnięcia wszechświatem”…
- Lubi jeść…owady i inne robaki.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
Szczypiorek nie radzi sobie w kontaktach z innymi – czy to kociakami, czy starszymi kotami. Z reguły uważa ich tylko za koty, które będą albo nie będą mu potrzebne do osiągnięcia celu. Dzieli je na użyteczne i nieużyteczne. To raczej…nie pomaga w nawiązywaniu znajomości. Nie potrafi walczyć. Według niego największym jego słabym punktem jest fakt, że jest kociakiem – nikt nie traktuje go poważnie. Nie potrafi polować, nikt go nie nauczył.
Mocne strony: 
Jest bardzo zwinny i nieuchwytny. Świetnie manipuluje innymi kotami, jest bardzo inteligentny. Umie się bezszelestnie skradać i zawsze wszystkich podsłuchuje. 

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Pień
Matka - Żuczka (Nie cierpi Szczypiorka)
Rodzeństwo - ///
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Gdy ojciec Szczypiorka dowiedział się, że ma dziecko, to jakby… rozpłynął się. Zniknął. Żuczka, matka Szczypiorka, bardzo kochała Pnia, uważała go za miłość swojego życia, mieli wspólne marzenia, plany… Ale niedoczekanie; skończyła jako samotna kocica, z kociakiem na utrzymaniu. Najchętniej by się go pozbyła, lecz okazało się, że… nie jest do tego zdolna. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz