BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

GRADOWY SZTORM

 



Autor grafiki: Tsumeri_
OGÓLNE
GRADOWY SZTORM
*Poprzednie imiona: Grad, Gradowa Łapa
Płeć: Trans kocur
Orientacja: Demi-biseksualny
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (Autor: a.ster420!, piankacz (edycje))
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Nieco podrósł, ale nadal wśród kocurów jest raczej niski. Jest nieco ponad przeciętnej wagi, co jednak ładnie przykrywa tuman długiej, gęstej, czarnej sierści o rudych plamach. Dodatkowo na końcówce ogona, łapach i pysku ma jeszcze parę białych łatek. Jego ogon na końcu jest nieco zawinięty, a końcówki jego uszu zdobią dwa pędzelki – to jedne z jego cech rozpoznawczych. Na świat zerka nieco skośnymi, wąskimi, ciemnymi oczami.
Cechy szczególne - Pędzelki na uszach, zawinięty ogon, wąskie oczy, blizna na pysku po pazurach Widma.
Kolor sierści - Czarny szylkret z bielą
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Brązowe

CHARAKTER

Grad to dość specyficzny kot. Na co dzień spokojny, jednak nierzadko można go zobaczyć poirytowanego czy też nerwowego. Jest bardzo mściwy. Jeśli mu coś zrobisz, zapamięta to do końca życia i będzie cię męczył i starał się ci odwdzięczyć. Zrozumiał, że przemoc to nie do końca rozwiązanie, więc trzyma na wodzy swoje emocje na tyle by nie trzeba było się bać niespodziewanego chlaśnięcia po pysku. Mimo to nie ma problemu z wyśmiewaniem się z innych. Czy to z płci, czy z koloru futra, z wyznania, czy z orientacji. Jest bardzo kontrowersyjną osobistością, dzięki czemu nie ma zbyt wielu przyjaciół, co mu nie przeszkadza. Jedynym minusem jest to, że nie ma kto mu uratować dupska z tarapatów, w które dość często wpada. Zrobi wszystko by wykonać swój cel. Grać twojego sojusznika, wyrzec się rodziców, bronić cię przed konsekwencjami i wiele więcej. Nie można mu ufać, szybko cię zdradzi, no chyba że jesteś pożyteczny. Lubi mieć kontrolę nad wszystkim i każdym. Jeśli coś mu się nie udaje, woli ratować siebie i uciekać gdzie pieprz rośnie.

MORALNOŚĆ

Ateista, przez wszystkie księżyce życia nie zdążył pokochać ani Klanu Gwiazdy, ani Mrocznej Puszczy i nie zanosi się na zmianę. Z tego też powodu kodeks wojownika trochę mu wisi, a jego zasady moralności można uznać za wątpliwe. Potrafi się dopuścić paru złych rzeczy, jednak nie ekstremalnych. Nie ma na to jaj.

CIEKAWOSTKI

  • Naturalnie, jego głos jest dość ładny, śpiewający i miły dla ucha. 
  • Przez ostre rysy pyska wygląda jak potomek Rozżarzonego Płomienia niżeli kogokolwiek z rodziny.
  • Łatwo go zawstydzić. Najszybciej jednak udaje się to za pomocą komplementów.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// [Kiedyś trochę go to kręciło, teraz nie bardzo. Czasami jednak odwiedza kącik medyka, między innymi by odwiedzić siostrę]
Poziom wojownika: IV [Jego ulubioną częścią nabytej wiedzy jest walka, w której jest naprawdę dobry]
Słabe strony: Długie futro wplątuje mu się w łapy i jest ciężkie do utrzymania, słabo się wspina na drzewa, nie potrafi pływać (ale to logiczne). Agresywny, manipulator, tchórz.
Mocne strony: Jest szybki jak na burzaka przystało, walka, długie pazury, długa pamięć, upartość, spostrzegawczy, szybko reaguje.


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Pochmurny Taniec - [Z perspektywy czasu zachowanie ojca wydaje mu się być jeszcze dziwniejszy. Raczej o nim nie wspomina, bo nie wie do końca co myśleć]
Matka - Pasikonikowy Nów - [Nigdy jej nie lubił, a po jej ucieczce przerodziło się to w jeszcze większą, widoczną niechęć. O niej także nie mówi, ale gdy jej temat się pojawi widać, że jest niezadowolony]
Rodzeństwo - Słoneczna Łapa - [Lubi dokuczać siostrze, kocha ją.]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Brak
Wrogowie - Kurza Pogoń (zabawna historia – wyśmiał ją za przyniesienie robaczywej piszczki do obozu i od tamtej pory regularnie dogryzają sobie gdy tylko mają okazję; oboje działają sobie mocno na nerwy)

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - Modliszkowa Łapa
HISTORIA

Urodzony w Klanie Burzy. Od tamtej pory tylko bardzo lubi testować limity burzaków (i nie tylko).
Podczas akcji z Widmem w obozie burzaków, został zadrapany w pysk, po czym została mu blizna. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz