BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lutego 2014

BURSZTYNOWA ŁAPA


Autor grafiki: komampieski123
OGÓLNE
BURSZTYNOWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Bursztyn* (Bursztyn było jej prawdziwym imieniem ale do nieznajomych zwracała się jako Północ) > Północ > Północna Łapa > Bursztyn
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna homoromantyczna
Przynależność: Samotnik>Klan Burzy>Klan Wilka
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: alicja.soldacka2013@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Północ jest koteczką zwyczajnego wzrostu. Jej niebieskie futro zdobią pręgi. Jej małe lekko zaokrąglone uszka zdobią pędzelki jak u rysia. Ma żółte oczy które w świetle wpadają trochę w Bursztyn.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści - Niebieska pręgowana tygrysio z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Bursztyn to zupełnie inna kotka, nie przypominająca w żadnym stopniu dawnej Północy. Jest zamknięta w sobie i nie będzie dużo gadać, jednak bardzo dużo myśli o różnych rzeczach. Czasem myśli za dużo i wchodzi w czarne scenariusze wpadając w panikę, jednak praktycznie nigdy nie pokazuje tego publicznie. Jest bardzo dobra w maskowaniu uczuć. Jest całkowicie posłuszna kotom wyższym od niej rangą i trudno jest jej traktować nawet młodszego wojownika jak przyjaciela. Wykonuje rozkazy wmawiając wszystkim, że to jest to co właśnie chce robić, lecz najczęściej tak nie jest. Jeżeli ktoś będzie niemiły to też odparuje ostrą gadką, a jest w tym dobra. Wyjątkiem są koty o wyższej randze oraz o wyższym statusie społecznym. Na przykład dzieci przywódcy bądź zastępcy. Nie przepada za nieznajomymi i potrzeba okropnie dużo czasu żeby zdobyć jej zaufanie. Ma słabą psychikę, więc gdy już zdobędziesz jej zaufanie, łatwo ją złamać bądź manipulować. Nie przepada za kotami o rudym futrze gdyż ma złe skojarzenia z klanem burzy. Jest ambiwertyczką, lecz coraz bardziej idzie w stronę introwertyczności i będzie tak iść, aż w końcu całkowicie nie zamknie się w sobie. Jest ambitna i chce zrobić wszystko przed swoją siostrą, która nigdy jej nie doceniała. Umie dobrze kłamać i często używa tej umiejętności. jednak wie kiedy skończyć żeby nie wpaść w kłopoty.

MORALNOŚĆ

Jej umysł pozwoliłby jej na prawie wszystko gdyby tylko chciała. Jest ateistką ponieważ uznała że trzeba skupić się na przetrwaniu a czczenie martwych duchów odłożyć na potem.

CIEKAWOSTKI

- boi się zostawać całkowicie sama na otwartej przestrzeni.
- jak z kimś rozmawia to prawie cały czas stara się utrzymywać kontakt wzrokowy.
- bardzo lubi widok i dźwięk wody ponieważ uważa to za uspokajające i romantyczne.
- jej ulubionym kwiatem jest chaber.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// (ale zamierza to szybko zmienić)
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: podatna na manipulację, naiwna
Mocne strony: dobra pamięć

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Cierniste Spętanie [*] (niezbyt  go pamięta)
Matka - Błyskotka [*] (to samo co wyżej)
Rodzeństwo - Cicha Łapa (Ścierwo, które nigdy jej nie lubiło, z wzajemnością)
Partner - ///(przepraszam bardzo ONA JEST JESZCZE ZA MŁODA!!!)
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - brak
Wrogowie - Klan Burzy
SZKOLENIE

Mentor - Zaranna Zjawa
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Córka Ciernistego Spętania i Błyskotki, znaleziona przez kilka burzaków po tym jak zabili jej rodziców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz