BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

JASZCZURZY SYK

 

Autor grafiki: Avokado#2526 

OGÓLNE
JASZCZURZY SYK
*Poprzednie imiona: Fiona, Jaszczurka, Jaszczurza Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Avo
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jaszczurka to bura piękność w czarne cętki. Szczyci się swoim zadbanym i półdługim futrem, które lśni w promieniach słońca. Posiada delikatne rysy pyska oraz duże, pomarańczowe oczy. 
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - bura pręgowana cętkowanie 
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Jaszczurka to przebojowa istota. Gdzie nie spojrzysz, ona już tam jest. Lubi wiedzieć o wszystkim i kręcić się wśród wyższych sfer. Uważa się za dość urodziwą kotkę, a każdy kto twierdzi inaczej, skończy z wydrapanymi oczami. Może i jest narcystyczna i lubi, gdy łechta się jej ego, jednakże jest dość przyjazną i miłą osobą. Pogada z tobą na wszystkie tematy. Nic jej nie nudzi. Łaknie wiedzy, ale także i miłości. Gdy jakiś przystojny kocur wpadnie jej w oko, nie wypuści go ze swoich łap. Tak długo będzie za nim chodzić, podlizywać się, a nawet sprawiać pozory przyjaciółki, póki go nie uwiedzie. Nie przepada z tego względu za innymi kotkami, które uważa za rywalki w bitwie o miłość. Jest w stanie skonfrontować się z każdą kotką, która ślini się w stronę jej wybranka serca, by jasno i wyraźnie wybić jej go z głowy. Na dodatek ma wygórowane wymagania do wyglądu swojego związku i potencjalnego rodzicielstwa. Wszystko musi być tak, jak ona tego chcę. Stawia się za wzór idealnej partnerki, matki a nawet i przyjaciółki. To ambitna osobniczka, która pragnie sięgnąć gwiazd. Jest perfekcjonistką i nie potrafi znieść nieuporządkowania oraz brudu. Każdą fleje pogoni z pazurami, póki nie ogarnie się ze swoim wyglądem. Jest bardzo szczera, wręcz do bólu. 

MORALNOŚĆ

Sięga po przemoc tylko w ostateczności. Byłaby jednak w stanie skrzywdzić kota, który za nadto nadepnąłby jej na odcisk 

CIEKAWOSTKI

- Gdyby jej młode poszło na medyka, wydziedziczyłaby je z rodziny. Dla niej ta rola to jakaś kpina, która osłabia klan. Nie docenia ich starań, uważając za leniwe kluchy, które jej zdaniem powinny wziąć się do roboty, a nie marnować pożywienie, łapane przez inne koty w pocie czoła. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: egoistyczna, pedantka 
Mocne strony: odważna, uparta

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Skorpion
Matka - Żmija
Rodzeństwo - Tarantula, Kątnik (dwaj bracia, o których słuch zaginął)

INNE

Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Chłodny Omen
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Kukułcze Gniazdo
HISTORIA

Urodziła się jako samotnik z krótkiego romansu Żmii ze Skorpionem - liderem niewielkiego gangu. Wraz z braćmi siali postrach na ulicach, bawiąc się życiem. I wtedy stało się to. Ich paczka się rozsypała, ponieważ jej bracia zaginęli. Szukała ich, ale nadaremno. Wtedy też pierwszy raz poczuła się tak, jakby coś straciła. Cząstkę siebie. Pewnego dnia idąc drogą, natknęła się na hycla. Wyprostowany ją pojmał, umieszczając w schronisku. Była załamana masą niepowodzeń, więc nie przejęła się tym faktem. Z tego też powodu musiała wyglądać tak żałośnie, bo adoptowała ją pewna staruszka. Zamieszkała w domu wraz z  Ajlin, inną kotką starszej pani. Zapoznając się z nią, zrozumiała, że były do siebie podobne. Również porzucone i złapane do niewoli. Przywykła jednak do takiego życia, aż po kilku księżycach Ajlin nie zaproponowała ucieczki. To ją bardzo zainteresowała, bo oglądając magiczne pudło, zapragnęła czegoś więcej; najlepiej spotkania przystojnego kocura. Wzdychała przez to godzinami do szklanego okna. W noc ucieczki, wymknęły się, powiadamiając o wszystkim Ivi - swoją sąsiadkę, by nie zmartwiła się ich zniknięciem. Szczęście, a może pech sprawił, że kotka postanowiła się do nich dołączyć, nie zdradzając swojego powodu tej decyzji. I tak we trójkę nadały sobie nowe imiona. Powróciła do swojego starego imienia zostając Jaszczurką, pomagając reszcie w odkryciu ich nowych imion. Ajlin została Gawronem, a Ivi Sarenką. Życie samotnika znów uderzyło w nią swoją brutalnością. Głód zaglądał w oczy, przez co zaczęła żałować podjętej decyzji. Dlatego też, gdy Gawron ogłosiła, że dołączą do jakiegoś klanu, pełnego przystojniaków, nie czekała. Pognała tam, mając nadzieję znaleźć swoje upragnione szczęście. Zmarła na czerwony kaszel 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz