BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

LŚNIĄCY KSIĘŻYC

 

autor: amare0206@gmail.com

OGÓLNE
LŚNIĄCY KSIĘŻYC
*Poprzednie imiona: Blask > Lśniąca Łapa > Lśniący Księżyc > Bielutki Księżycek
Płeć: Kocur
Orientacja: Biromantyczny, aseksualny
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Starszy

- - - - - 

Właściciel: Postać NPC (autor: amare0206@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Ogólny opis - Lśniący Księżyc jest kocurem o szczupłej sylwetce i zgrabnym, zwinnym ciele. Porasta go półdługowłosa sierść, która niemal zawsze lśni czystą bielą i porządkiem. Rzadko kiedy na sierści kocura można dostrzec kołtuny. Albinos posiada czerwone oczy i pędzelki na dość długich uszach.
Cechy szczególne - Pędzelki na uszach, czerwone oczy, niemal zawsze czyste i zadbane futro.
Kolor sierści - albinos
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - czerwone
CHARAKTER

Syn Rdzawego Futra już od najmłodszych księżyców wykazywał się charyzmą, powagą, gdy sytuacja tego wymaga i pewnością siebie. Cechuje go odwaga; byłby w stanie poświęcić się dla najbliższych. Zdecydowanie nie należy do naiwnych i ciężko jest się z nim zaprzyjaźnić, jednak każdą bliższą mu osobę otacza troską i gotowością do stania w obronie. Dzięki spokojnym, ambitnym i pracowitym temperamencie łatwo przychodzi mu zyskiwanie nowych znajomości, wśród których tylko nieliczni mogliby być kimś więcej, niż znajomymi twarzami, ponieważ kocur żyje w przekonaniu, że wystarczą mu znajomi i rodzina. Albinos ma tendencję do manipulacji, ale zdecydowanie nie robi tego celowo na czyjąś niekorzyść. Jeśli zainteresujesz go jakimś tematem, na pewno nie oszczędzi sobie spokojnej i przyjaznej dyskusji. Uprzejmy, miły i serdeczny kocur nie boi się wyrażać swojej opinii, nawet, gdy większość osób się z nim nie zgadza. To ekstrawertyk, który uwielbia otaczać się dużą ilością kotów, a towarzystwo innych napędza go do dalszego realizowania własnych planów. Jest niezależny. Ponadto czerwonooki zawsze stara się być przydatny. Jeśli potrzebujesz pomocy, on będzie pierwszą osobą, która się zgłosi. Nie lubi siedzieć długo bezczynnie, więc czegokolwiek byś nie potrzebował, dla ogólnego dobra byłby w stanie zgłosić się do pomocy. Do wad Lśniącego Księżyca należy lęk przed odrzuceniem. Zawsze musi wiedzieć, że ktoś go lubi. Zawsze musi wiedzieć, że jest dla kogoś wzorem. Ma tendencję do stawiania bliskich na pierwszym miejscu, co nie zawsze dobrze odbija się na jego psychice. Na razie ma dobrą samoocenę i zna swoją wartość, uważa jednak, że powinien być oparciem dla rodziny i przyjaciół, bo przecież oni go wspierają, więc on też powinien to robić. Wojownik bywa wrażliwy wewnątrz, chociaż stara się nie rozklejać przed innymi. Wszystkie swoje słabości chowa pod maską pewności siebie, będąc przekonanym, że nigdy nie wpasuje się w otoczenie, jeśli będzie przejmował się wszystkimi, najmniejszymi rzeczami. Dlatego zazwyczaj jest po prostu gościnny, jednak nie przymila się do każdego. Obcych traktuje z rezerwą i nie bałby się odsłonić kły, gdyby ktoś miał zamiar skrzywdzić jego lub jego bliskich. W stosunku do kotów, które nie mają z nim bliskiej relacji, jest po prostu neutralny i zachowuje stoicki spokój. Nie ma w zwyczaju szukać sobie wrogów, jeśli jednak się taki znajdzie, kocur będzie prawdopodobnie go ignorować, przynajmniej dopóki i w nim nie wzrośnie nienawiść. Dodatkowo nienawidzi być dłużny i bądź pewien, że jeśli kiedykolwiek mu pomogłeś, prędzej czy później się odwdzięczy. Kocur wie, kiedy zachować wyniosły i chłodny ton głosu, a kiedy serdeczny i przyjazny.

MORALNOŚĆ


Kieruje się własnym kodeksem moralnym i jego nastawienie do zasad, reguł i ogólnie przyjętych norm jest sceptyczne. Byłby w stanie zabić kota z zimną krwią, wiedząc, że robi to dla większego dobra, w konieczności, lub gdy wie, że zrobił słusznie. Byłby w stanie także zabić kota bez zawahania, gdyby został do tego sprowokowany, a czynem kierowała impulsywna decyzja. Raczej nie potrafiłby zamordować niewinnego kota bez jakiegoś konkretnego celu. Nie byłby w stanie zjeść współklanowicza nawet w kryzysowej sytuacji

CIEKAWOSTKI

- Obsesyjnie unika słońca, zazwyczaj chowa się w cieniu, a także nienawidzi jakiegokolwiek światła,
- Nie lubi wody,
- Jego największym lękiem jest strach przed odrzuceniem i samotnością,
- Ma kompleks związany z czerwonymi oczami, bojąc się, że inni będą przez to patrzyli na niego inaczej. Dotyczy się to także albinotyzmu, którego w sobie nienawidzi, bo nie chce, by inni litowali się nad nim ze względu na jego dolegliwości związane z tą wadą.
- Można zauważyć, że często ukrywa swoje problemy zdrowotne i nie przyznaje się do swoich słabości.
UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny:  -; (w przyszłości chce się nauczyć podstaw, widzi korzyści w zdolnościach medycznych)
Poziom wojownika: VI
Słabe punkty: 
- Skóra podatna na oparzenia
- Wrażliwość na światło
- Zbyt duże poczucie odpowiedzialności za wszystkich wokół
Mocne strony:
- Umiejętność maskowania swoich uczuć
- Umiejętność komunikacji z innymi kotami, towarzyskość
- Pewność siebie
RELACJE
RODZINA

Ojciec - biologiczny: Actimel (nie ma pojęcia o jego istnieniu i nie interesuje go); przybrany: Jaśminowa Gwiazda(*) (kochany rodzic, którego kocurek chce uszczęśliwić i przynosić dumę)
Matka - Rdzawe Futro (kocha ją i chce dla niej jak najlepiej)
Rodzeństwo - Zimorodkowy Sen, Jarząb (siostry, czasami zdarzają się kłótnie i sprzeczki, ale skoro są rodzeństwem to powinni się wspierać. Kocha je)
Partner - W otoczeniu nie widzi nikogo, kto mógłby się nadawać i na razie kocurek nie jest zainteresowany partnerstwem.
Potomstwo - Delikatna Bryza
 
INNE
Bliscy - Brak
Wrogowie - Brak
SZKOLENIE
Mentor: Kalinkowa Łodyga (jeszcze nie do końca jej ufa, ale bardzo ją lubi i uważa za wzór do naśladowania)
Uczniowie obecni:

HISTORIA
Urodził się w Klanie Klifu jako syn Rdzawego Futra i Actimela, a tym samym zostając przybranym synem Jaśminowej Gwiazdy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz