BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

TRÓJOKA WRONA

Autor grafiki: Avokado#2526 (discord)
OGÓLNE
TRÓJOKA WRONA
*Poprzednie imiona: Trójoki, Trójoka Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślono
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: fley
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Słysząc jego imię, wielu z was się pewnie złapie za głowę i powie "kto i dlaczego, do cholery tak skrzywdził tego kocura?". Gdy jednak zobaczycie Trójokiego... Wszystko nagle stanie się jasne. Czarny jak noc i jedynie parę białych, niewielkich łatek wybija się z tej monotonności. Na środku jego czoła, pomiędzy oczami, znajduje się jedna z nich, wyglądającą jak dodatkowe ślepie. Całkiem urocze, czasem straszne. Tuż pod parą intensywnie żółtych oczu, znajdują się białe półokręgi. Dodatkowo końcówki łap Trójokiego, także dostały łaty.
Postawa kocura zwykle daje vibe dresa spod biedronki, który czeka z kolegami tylko by ci spuścić łomot. Głowa spuszczona w dół, napięte mięśnie łap, jakby gotowe do skoku, lekko zjeżone futro i ten wzrok... Nawet milcząc, wywołuje ciarki u wielu kotów, sprawiając, że trzymają się od niego z daleka, a dla Trójokiego to pasuje. Mimo swojej odstraszającej postawy nie jest on masywnym kotem, choć puchate futro na pewno dodaje mu objętości. Do najwyższych w klanie też nie należy, wypadając gdzieś idealnie pośrodku skali. Ma naderwaną końcówkę lewego ucha.
Cechy szczególne - naderwana końcówka lewego ucha.
Kolor sierści - czarna z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - żółte

CHARAKTER

Trójoki nie należy do najbardziej gadatliwych kotów. Zwykle snuje się po kątach obozu jak cień, lustrując wszystko swoimi wielkimi ślepiami, bez słowa stąpając po ziemi. Jest cichym obserwatorem. Woli mówić mało, ale coś znaczącego, niż bezmyślnie paplać jęzorem na prawo i lewo. Jak coś powie, to naprawdę siądzie i trafi w samo sedno sprawy. Uwielbia błyszczeć i pokazywać swoją inteligencję. Mimo to Trójoki jest... plotkarzem. Tak, kocur uwielbia plotki i nie raz jest ich źródłem. Nie są to jednak idiotyczne i urwane z księżyca rzeczy. Trójoki stara się, by były one jak najbardziej możliwe. Patrzenie jak inne koty wierzą w jego kłamstwa, daje mu niesamowitą satysfakcję.
Większość kotów nie potrafi o nim powiedzieć nic więcej niż "no tej dziwny" lub "ten, co się nigdy nie odzywa". Nie powinno to tak właściwie nikogo dziwić. Trójoki nie utrzymuje raczej kontaktu z innymi kotami, jest typem samotnika, który ceni sobie towarzystwo tych paru wybranych osób. Przywiązywanie się do innych jest dla niego dość ciężkie i momentami wręcz nienaturalne. Po długich miesiącach rozmów potrafi zostawić drugą osobę, bo zwyczajnie nie czuje, że ma z nią jakąś większą relację. Woli skupiać się na tych paru bliskich kotach. Nie potrzebuje wiele do szczęścia, zadowala się tym, co ma i chyba nikt nigdy nie słyszał, by marudził, że czegoś mu brakuje w życiu. Akceptuje to jak jest, jednak nie jest przeciwny zmianom. Trójoki to bardzo elastyczna osoba, potrafiąca dopasować się do każdego otoczenia czy sytuacji, wykorzystująca czynniki na swoją korzyść. Jedni nazwą to byciem dwulicowym, on inteligencją.
Nie jest typem rewolucjonisty ani wojownika. Gardzi rozwiązaniami siłowymi i uważa je za prymitywne. Jeśli ma kogoś pokonać to słownie, swoim sprytem. Walki słowne to jest jego chleb powszedni. W ostateczności jest gotowy posunąć się nawet do przemocy psychicznej, choć i to dla niego jest nie raz barbarzyńskie. Mimo to jakaś jego część kocha wygrywać. Uczucie triumfu pozostawia słodki smak w jego pysku, któremu momentami nie może się tak po prostu oprzeć. 

MORALNOŚĆ

Jak na kultystę przystało, nie ma moralności. Nie rusza go widok cierpienia innych oraz mordowanie kotów. To dla niego coś normalnego.

CIEKAWOSTKI

 Jest kultystą Mrocznej Puszczy.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: plotkowanie, słaby refleks
Mocne strony: inteligencja

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Gołębi Lot
Matka - Senny Pysk
Rodzeństwo - Dzierlatkowe Pióro
Partner - brak
Potomstwo - brak

INNE

Bliscy - Jego bliscy to kult
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Astrowy Migot
HISTORIA

Urodzony w Klanie Wilka ze związku Gołębiego Lotu z Sennym Pyskiem. Żył sobie spokojnie, ignorując to co działo się w klanie; zmiana władzy na ruch feministyczny, a potem przejęcie wszystkiego przez Mroczną Gwiazdę, odbiło mu się uchem. Przeżył to, dostosowując się do zaistniałej sytuacji. Niedługo później został wcielony do kultu Mrocznej Puszczy. Śmierć matki mało co go obeszła, tak jak i ucieczka siostry, którą uważa za zmarłą. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz