BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

GAWRONI LOT

 
Autor grafiki: Avokado#2526

OGÓLNE
GAWRONI LOT
*Poprzednie imiona: Ajlin, Gawron, Gawronia Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Hetero
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: Avo
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest czarną, dobrze umięśnioną kotką o długich łapach. Ma brązowe oczy. 
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - czarna jednolita
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER

Gawron to prawdziwa wojowniczka. Uwielbia samodoskonalenie, więc często zrywa się skoro świt, by odbyć poranny trening, który wzmocni jej organizm. Chcę tym sposobem udowodnić sobie i innym, że kotki potrafią dorównać, a nawet przewyższyć siłą kocury. Nie znosi słabości, a zwłaszcza jęków, że nie mogę, nie dam rady, to za trudne. Dla niej wszystko jest możliwe, wystarczy tylko chcieć. Mimo jej pasji do siły, jest spokojną i zdyscyplinowaną osobą, która ma w sobie olbrzymie pokłady troski o najbliższych. Uwielbia plotkować, chociaż zwykle oddaje się przyjemnością po skończonej pracy. Nie lubi odkładać czegoś w czasie. Tego samego oczekuję też od swojej rodziny, wciągając ich w swój dzienny rytm. Nie toleruje lenistwa, a zwłaszcza wymówek. Masz problem? Powiedz to jej zawczasu, bo jak dowie się, że ją okłamujesz, to nie będzie zbyt miła. Uważa, że tylko pracą własnych łap, świat ruszy do przodu. Wegetacja jest dla niej najgorszym możliwym losem, którego stara się wystrzegać oraz namawiać inne koty do wzięcia się za siebie. 

MORALNOŚĆ

Byłaby skrzywdzić kota w ostateczności. Wyznaję zasadę, że nieuzasadniona przemoc jest zła i nie powinno się jej stosować. 

CIEKAWOSTKI



UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: upartość, zaciekłość, strasznie się rządzi
Mocne strony: ambicja, siła

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Edgar
Matka - Ravioli 
Rodzeństwo - Waran, Dekiel, Brutus

INNE

Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Chłodny Omen
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Lwia Grzywa
HISTORIA
Urodziła się jako pieszczoch, lecz szybko została pozbawiona dachu nad głową, gdy przez swoją chęć przeżywania przygód, uciekła z domu. Jednak ta krótka przygoda skończyła się fatalnie. Została złapana przez hycla i wsadzona do schroniska, gdzie poznała dzikie koty, a nawet udało jej się przejąć ich zwyczaje. Została po kilku księżycach adoptowana, lecz ciężko było jej przywyknąć do panujących tam zasad. To ciągłe zamknięcie ją męczyło. Chciała od życia więcej. Dlatego też udało jej się przekonać współlokatorkę - Fionę do ucieczki. Nie było to trudne, bo kotka wręcz marzyła o poznaniu jakiegoś przystojnego kocura, czego nie mogła spełnić, siedząc w zamknięciu. W noc ucieczki, wymknęły się, powiadamiając o wszystkim Ivi - swoją sąsiadkę, by nie zmartwiła się ich zniknięciem. Szczęście, a może pech sprawił, że kotka postanowiła się do nich dołączyć, nie zdradzając swojego powodu tej decyzji. I tak we trójkę nadały sobie nowe imiona. Została Gawronem, Fiona Jaszczurką, a Ivi Sarenką. Niedługo później podczas swojego polowania na jakąkolwiek zwierzynę, co igrało z cudem, bo nie potrafiła polować, natknęła się na kremowego wojownika. Zaczęli rozmawiać i tak jakoś wyszło, że mieli podobne pasje i tematy, co połączyło ich oboje. Kocur przychodził codziennie na granicę, pokazując jej jak powinna polować, przekonując że może dołączyć do jego klanu. Gdy ona i jej towarzyszki miały się cienko, bo głód zajrzał im w oczy, postanowiły się zgodzić i tak pojawiły się w Klanie Wilka. Tam znalazła miłość życia i powołała na świat swoje ukochane potomstwo. Zamordowana przez Bylice i jej córki, ponieważ te żądne zemsty za czyny Mrocznej Gwiazdy postanowiły zabić pierwszego, lepszego kota i padło na nią. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz