BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

GAWRONI LOT

 
Autor grafiki: Avokado#2526

OGÓLNE
GAWRONI LOT
*Poprzednie imiona: Ajlin, Gawron, Gawronia Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Hetero
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: Avo
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest czarną, dobrze umięśnioną kotką o długich łapach. Ma brązowe oczy. 
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - czarna jednolita
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER

Gawron to prawdziwa wojowniczka. Uwielbia samodoskonalenie, więc często zrywa się skoro świt, by odbyć poranny trening, który wzmocni jej organizm. Chcę tym sposobem udowodnić sobie i innym, że kotki potrafią dorównać, a nawet przewyższyć siłą kocury. Nie znosi słabości, a zwłaszcza jęków, że nie mogę, nie dam rady, to za trudne. Dla niej wszystko jest możliwe, wystarczy tylko chcieć. Mimo jej pasji do siły, jest spokojną i zdyscyplinowaną osobą, która ma w sobie olbrzymie pokłady troski o najbliższych. Uwielbia plotkować, chociaż zwykle oddaje się przyjemnością po skończonej pracy. Nie lubi odkładać czegoś w czasie. Tego samego oczekuję też od swojej rodziny, wciągając ich w swój dzienny rytm. Nie toleruje lenistwa, a zwłaszcza wymówek. Masz problem? Powiedz to jej zawczasu, bo jak dowie się, że ją okłamujesz, to nie będzie zbyt miła. Uważa, że tylko pracą własnych łap, świat ruszy do przodu. Wegetacja jest dla niej najgorszym możliwym losem, którego stara się wystrzegać oraz namawiać inne koty do wzięcia się za siebie. 

MORALNOŚĆ

Byłaby skrzywdzić kota w ostateczności. Wyznaję zasadę, że nieuzasadniona przemoc jest zła i nie powinno się jej stosować. 

CIEKAWOSTKI



UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: upartość, zaciekłość, strasznie się rządzi
Mocne strony: ambicja, siła

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Edgar
Matka - Ravioli 
Rodzeństwo - Waran, Dekiel, Brutus

INNE

Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Chłodny Omen
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Lwia Grzywa
HISTORIA
Urodziła się jako pieszczoch, lecz szybko została pozbawiona dachu nad głową, gdy przez swoją chęć przeżywania przygód, uciekła z domu. Jednak ta krótka przygoda skończyła się fatalnie. Została złapana przez hycla i wsadzona do schroniska, gdzie poznała dzikie koty, a nawet udało jej się przejąć ich zwyczaje. Została po kilku księżycach adoptowana, lecz ciężko było jej przywyknąć do panujących tam zasad. To ciągłe zamknięcie ją męczyło. Chciała od życia więcej. Dlatego też udało jej się przekonać współlokatorkę - Fionę do ucieczki. Nie było to trudne, bo kotka wręcz marzyła o poznaniu jakiegoś przystojnego kocura, czego nie mogła spełnić, siedząc w zamknięciu. W noc ucieczki, wymknęły się, powiadamiając o wszystkim Ivi - swoją sąsiadkę, by nie zmartwiła się ich zniknięciem. Szczęście, a może pech sprawił, że kotka postanowiła się do nich dołączyć, nie zdradzając swojego powodu tej decyzji. I tak we trójkę nadały sobie nowe imiona. Została Gawronem, Fiona Jaszczurką, a Ivi Sarenką. Niedługo później podczas swojego polowania na jakąkolwiek zwierzynę, co igrało z cudem, bo nie potrafiła polować, natknęła się na kremowego wojownika. Zaczęli rozmawiać i tak jakoś wyszło, że mieli podobne pasje i tematy, co połączyło ich oboje. Kocur przychodził codziennie na granicę, pokazując jej jak powinna polować, przekonując że może dołączyć do jego klanu. Gdy ona i jej towarzyszki miały się cienko, bo głód zajrzał im w oczy, postanowiły się zgodzić i tak pojawiły się w Klanie Wilka. Tam znalazła miłość życia i powołała na świat swoje ukochane potomstwo. Zamordowana przez Bylice i jej córki, ponieważ te żądne zemsty za czyny Mrocznej Gwiazdy postanowiły zabić pierwszego, lepszego kota i padło na nią. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz