BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

Wiśniowy Świt

 

Autor grafiki: 

OGÓLNE
WIŚNIOWY ŚWIT
*Poprzednie imiona: Wisienka > Wiśniowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: Hellga
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Wiśnia wyrosła na ładną kocicę. Nie jest bardzo wysoka, ale za to proporcjonalna, ma długie, zgrabne łapy i ogon, orientalny pyszczek i duże hipnotyzujące oczy w kształcie migdałów, o intrygującej barwie bezgwiezdnego nieba. Koteczkę wyróżnia także miękkie, błyszczące liliowe futerko gładko przylegające do ciała, pokryte regularnym wzorem klasycznego pręgowania, biała skarpetka na lewej przedniej łapie i trójkątny, szeroki wątróbkowy nos;
Cechy szczególne - Naderwana końcówka lewego ucha
Kolor sierści - liliowa pręgowana klasycznie z białym;
Długość sierści - krótka;
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Wiśniowy Świt nie jest problematycznym kotem. Nie prowokuje awantur, przynosi piszczki na stos i chodzi na patrole bez słowa skargi. Jest milcząca i niewzruszona, to także raczej typ obserwatora. Lubi i potrafi słuchać, czego nauczyły ją barwne opowieści Raniuszek. Są jej inspiracją, szczególnie postać Białej Śmierci, budzącej lęk i podziw wojowniczki. Kotka obiecała sobie, że właśnie taka się stanie. A trzeba przyznać, że potrafi dążyć do postawionego sobie celu. Jest wytrwała i zawsze wymaga od siebie perfekcji, nie zadowalając się półśrodkami. Zawsze też dotrzymuje danego słowa, a szczególnie jeśli chodzi o rodzinę. Wiśnia bardzo ceni i szanuje rodziców i rodzeństwo i chętnie spędza z nimi czas. Koteczka ma w sobie coś, co do niej przyciąga - czy to jej tajemniczość, cicha siła, konsekwentność, uprzejmość, orientalna uroda czy niezwykłe niebieskie oczy? Ciężko powiedzieć...

MORALNOŚĆ

Jest posłuszna liderowi kultu i jak każe zabić kota to zabije. 

CIEKAWOSTKI

- członkini kultu Miejsca, Gdzie Brak Gwiazd
- zrobiła sobie kocięta dla wzmocnienia ich kultu

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: niezbyt silna, nie ma własnego zdania
Mocne strony: wierna, dotrzymuje słowa

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Ciernista Zamieć (*) (czarny z białym o nieco orientalnej budowie)
Matka - Raniuszkowy Dziób (*) (biała smukła kocica)
Rodzeństwo - Świetlista Dusza (liliowa pręgowana klasycznie), Suśli Nos (czekoladowy pręgowany tygrysio bicolor);
Partner - ///

INNE

Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Słoneczna Myśl (*)
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Lulkowy KorzeńSarni KrokRuina
HISTORIA

Urodzona w Klanie Wilka jako córka Raniuszkowego Dziobu i Ciernistej Zamieci, siostra Świetlistej Duszy i Suślego Nosa. Została wybrana na zastępcę przez Jastrzębią Gwiazdę, który wyjaśnił jej rolę jaką miała spełnić w jego wielkim planie. Obiecała mu wykonać rozkaz, gdy już odejdzie z tego świata, by spełniło się jego wielkie marzenie o przywrócenie świetności kultowi. Pech chciał, że została zrzucona ze stołka przez Małą Różę, która mianowała się Wielką Gwiazdą. Klan poparł jej decyzję, ponieważ kotka wmówiła wszystkim, że była zmanipulowana przez byłego lidera, a biorąc na swojego zastępcę Mroczny Omen, tylko to pokazała. Usunęła się przez to w cień, jakiś czas później rodząc kocurowi potomstwo, przez co zawrzało od plotek. Gdy jej partner zdobył władzę, obalając Wielką Gwiazdę, mogła odetchnąć w spokoju. Tego w końcu oczekiwał od niej Jastrzębia Gwiazda. By wnieść kocura na szczyt, gdy go już zabraknie. Jednak życie w kociarni, gdzie zwaliły się na jej głowę kolejne kocięta, najpierw Zakrzywionej Ości, która skończyła jako więzień, a potem kolejne należące do lidera, zaczęła powoli mieć tego wszystkiego dość. Tęskniła za polowaniami, walką i po prostu życiem pełnym wolności. Była zmęczona ciągłym pilnowaniem dzieci, lecz bała się powiadomić Mroczną Gwiazdę o swoim samopoczuciu. On w nią wierzył. Dawał jej swoje kocięta, by mogły wyrosnąć na koty godne ich sprawy. Jednak... za jaką cenę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz