BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu i Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 30 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 stycznia 2014

Wietrzna Melodia


W
IETRZNA MELODIA
Poprzednie imiona: Wiaterek > Wietrzna Łapa
Płeć: Kotka [Nie wyobraża sobie bycia kocurem, to nie dla niej] 
Klan: Wilka > Samotnik > Klan Burzy
Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: - [No co, zioła są nudne!] 
Charakter: Czasem mówi się, że imię jest odzwierciedleniem cech i charakteru. W tym przypadku to stwierdzenie jest jak najbardziej trafne, gdyż kotka uwielbia czuć w futrze wspomniany wcześniej "wiaterek". Jest nieprzewidywalna i powściągliwa w odpowiedziach, podobnie jak wicher podczas burzowej nocy. Córka Słonecznej Myśli uwielbia biegać; jest bardzo szybka, co upodabnia ją do silnego wiatru w czasie huraganu. Raczej chłodna w obyciu, tak jak mroźny powiew pory nagich drzew.  
Kolejną cechą Wiatru jest mocna wiara w Klan Gwiazdy (choć nie taka jak w przypadku Potrójnego Kroku), pomimo tak młodego wieku. Ot co, po prostu nasłuchała się różnych kotów i wyrobiła własne zdanie. "Nasi przodkowie są dobrzy, ale to co robimy, zależy tylko od nas" - takie hasło usłyszysz, gdy poprosisz ją o opinię. Mała stara się przestrzegać zasad, choć według niej drobne (czasem ciut większe niż "drobne", można powiedzieć, że "ogromne') kłamstwo czy odbiegnięcie od ustalonych norm nie jest niczym złym, gdy chce się wydostać z tarapatów albo uniknąć kary. Podobnie jest z niewyjawieniem części prawdy - "Przecież to, co wiem, należy do mnie, więc nie muszę się z nikim tym dzielić!". 
Kotka jest nadzwyczaj inteligentna, co prawdopodobnie odziedziczyła po tatulku – Gepardziej Cętce. Po mamusi też odziedziczyła pewną cechę, a mianowicie jest bardzo uważna, ciekawa innych kotów (a raczej ich wad i słabości, bo przecież może to wykorzystać w ramach zemsty!); wyrobiła sobie własne zdanie o każdym, z kim choć raz rozmawiała. Takiemu kotu od razu przylepia "etykietkę" - ten jest łatwowierny, tamten agresywny, jeszcze inny łagodny. No i tak oznaczyła sobie prawie cały klan. 
Szylkretowa posiada też na tyle sprytu, by ukryć swoją inteligencję i uwagę - po prostu przybiera wyraz mordki jak u szczęśliwego dzieciaka, zadając niepostrzeżenie mnóstwo pytań, by sprawiać pozory normalnej, tylko z lekka ciekawskiej istoty. Oto cała Wiatr, oryginalna i piękna! 

Wygląd:  
  • Ogólny opis - Głowę ma na bazie trójkąta, mocno osadzoną na masywnej, lecz proporcjonalnej szyi. Futro Wiatru jest wielokolorowe. Bowiem na dole mordki, szyi oraz łapach posiada odrobinę bieli, rozpryskujące się lekko na brzegach łat. Reszta ciała kotki jest skąpana w dymnej czerni, nie licząc kilkudziesięciu małych, rudych plamek. Znajdują się one głównie na brzuchu, obrzeżach łap oraz czole. Te ostatnie przybierają kształt płomienia. Nos posiada szary, z jaśniejszymi przebarwieniami. Futro ma miękkie i krótkie, a oczy jasno-żółte. Charakterystyczną jej cechą jest krótki ogonek, pewnie odziedziczony po matce.  
  • Kolor sierści - czarny dymny szylkret z bielą 
  • Długość sierści - krótka  
  • Kolor oczu - żółte 
Rodzina:  
  • Ojciec - Gepardzia Cętka [Kocha tatuśka. Na niego zawsze może liczyć.] 
  • Matka - Słoneczna Myśl (*) [Optymistyczna kotka, zdaniem Wiatru nieco łatwowierna.] 
  • Rodzeństwo - Wróblowe Skrzydło
  • Partner - /// [Żaden pacan jej po głowie nie łazi.] 
  • Potomstwo - /// 
Mentor: Północny Mróz, Bycza Szarża
Uczniowie:  
Historia: Urodzona w Klanie Wilka, jako skutek szczęśliwej miłości Gepardziej Cętki oraz Słonecznej Myśli. 

Punkty umiejętności:  
  • siła - /// 
  • szybkość - /// 
  • zwinność - /// 
  • skok - /// 
Upomnienia: 1/3 
Właściciel: majka91011@gmail.com | discord – majka91011 | howrse – Orzeszkowa.91011 

* * *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz