BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 stycznia 2014

Splątane Futro

 
SPLĄTANE FUTRO
Poprzednie imiona: Splotka > Splątana Łapa > Splątane Futro > Pokręcony Łeb
Płeć: Kotka
Klan: Burzy
Ranga: Zastępca
Poziom medyczny: - {widzi zalety posiadania umiejętności medycznych, ale specjalnie nie ciągnie jej do nauki}
Charakter: Trzeba przyznać, że wymagania Trzciny co do swoich kociąt mocno odbiły się na charakterze Splotki. Nie jest tak, że kotka nie akceptuje siebie – wręcz przeciwnie, dzięki wymaganiom matki zdaje sobie sprawę, do czego jest zdolna i co może dzięki tym zdolnością osiągnąć. Irytuje ją, że dorośli nie traktują jej poważnie, uważając za głupie, naiwne kocię. Żałuje, że nie pochodzi z Klanu, bo ma wrażenie, że piętno „córki samotników” przylgnie do niej na zawsze i uniemożliwi spełnianie marzeń. Splotka jest ambitna i niezwykle inteligentna jak na swój wiek (aczkolwiek niedoświadczona i arogancka), przez co odstaje od rówieśników, którymi w pewnym sensie gardzi, uznając ich za zbyt dziecinnych. Szybko nauczyła się, jak osiągnąć to, czego chce. Zazwyczaj stara się być spokojna i uprzejma, roztaczając wokół pewnego rodzaju aurę tajemniczości, lecz gdy ktoś jej podpadnie, będzie mściła się latami. Dąży do celu po trupach, a przez swoje wypaczone spojrzenie na kodeks moralny nie ma problemu, aby manipulować innymi. Uznaje, że warto poświęcać dobro innych w imię czegoś większego. To egocentryczka i z tego powodu zbyt często zadziera nosa, patrząc na innych z góry. Zrobi wszystko, by zaimponować matce. Nie lubi ograniczających ją zasad i podobnie jak Trzcina często wtyka nos w nie swoje sprawy. Mimo pragnienia udawania obojętności na słowa innych, jest dosyć impulsywna i często reaguje gniewem.
Wygląd:
  • Ogólny opis – Nadając Splotce imię Trzcina musiała założyć, że córka odziedziczy po niej półdługie futro, które będzie wiecznie się plątać – nic bardziej mylnego, gdyż sierść szylkretki jest krótka i zadbana, przez co jej imię straciło z nią jakikolwiek logiczny związek. Niektórzy mogą błędnie przyjąć, że dwie kotki nie są wcale spokrewnione, gdyż Splotka odziedziczyła po matce bardzo mało cech wyglądu – w przeciwieństwie do byłej samotniczki jest bardzo szczupła i można spokojnie założyć, że w przyszłości przerośnie masywną kotkę. Brązowy kolor oczu Splotka również nie przypomina pomarańczu ślepi Trzciny. Prawdopodobnie jedyną cechą, która łączy obie kotki jest podobna maść - młodsza posiada plamy niebiesko-rude (nie buro-rude jak u matki), pręgowane klasycznie plamy szylkretu na plecach, ogonie oraz głowie. Splotka ma również dwie rude łaty na białym (podobnie jak jej szyja, brzuch, pierś oraz łapy) pysku, jedną nad różowym noskiem, a drugą na żuchwie.
  • Kolor sierści - niebieski pręgowany klasycznie szylkret calico (bicolor)
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - brązowe
Rodzina:
  • Ojciec – Dym [*] {lamusowi się umarło, co więcej powiedzieć. Splotka nie zdążyła go poznać i bynajmniej nie jest jej szkoda}
  • Matka – Trzcina {w sumie nie najgorsza matka, przekazuje Splotce dużo swojej wiedzy. Tylko dlaczego musiała być samotniczką?!}
  • Rodzeństwo – [z miotu] Borówkowa Mordka, Pszczółka{denerwujące kupy futra, których Splotka nie potrafi brać na poważnie. Czemu nie mogła urodzić się jedynaczką?!}[starsze] Koniczyna, Mniszek, Mlecz {nie poznała i nie wie o nich zbyt dużo}
  • Partner - /// {partner nie jest jej potrzebny do życia, więc nie ma zamiaru się za nikim uganiać}
  • Potomstwo - Zachodzące Marzenie, Falująca Tafla, Cisowy Gąszcz
Mentor: Jelenie Kopytko
Uczniowie:
Historia: Splotka urodziła się w Klanie Burzy jako córka byłej samotniczki, Trzciny i takiego martwego gnoja, Dymu.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 2/3
Właściciel: japkostuff@gmail.com

* * *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz