BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

29 stycznia 2014

Tropiący Szlak


Autor grafiki: piankacz 

OGÓLNE
TROPIĄCY SZLAK
*Poprzednie imiona: Trop, Tropiąca Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroseksualny
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: postać NPC
Autor: piankacz
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Trop z czasem zaczął przywiązywać nieco większą wagę do swojego wyglądu. Stara się wyglądać w miarę schludnie, na tyle, na ile pozwala mu na to czas. Ma ciemną, burą sierść, pokrytą wijącymi się czarnymi pręgami. Ma żółte oczy i biały podbródek. Jego rozpoznawalną cechą jest całkiem niski wzrost, co zmieniłby gdyby tylko mógł. Starał się to nadrobić masą, ale nadal, mimo wszystkiego jego sylwetka jest raczej przeciętna. Dodatkowo jest nadal niski, za czym bardzo nie przepada.
Cechy szczególne - niski wzrost
Kolor sierści - czarny pręgowany klasycznie z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte

CHARAKTER

Z kocura wyrosło coś nieco mniej niewinnego niż jego kocięca wersja. Można pomyśleć, że właściwie nie zmienił się za bardzo, tylko dorósł – bo fakt, nadal kocha żarty i kawały, jest nienaturalnie pewny siebie, charyzmatyczny i wredny. Tylko teraz jest trochę mniej przyjemny w obyciu. Wiele jego przeszłych przyjaciół zdążyło już dawno zrozumieć, że Tropiący Szlak nie należy do dojrzałych kotów i mentalnie zatrzymał się gdzieś na poziomie ucznia. Nie rozumie empatii i rzadko kiedy obdarza nią inne koty. Trudno mu współczuć, a nadal nie ma problemu ze znęcaniem się nad innymi, intencjonalnie czy też nie. Zdarza mu się manipulować innymi, choć nie jest w tym najlepszy. Szukając znajomości coraz częściej celuje w młodsze koty, którym może służyć za przykład i autorytet. Ma całkiem luźny stosunek do kodeksów, lojalności. Jest z pewnością odważny, ale zawsze uważa, że "coś za coś" – za ratunek lub utrzymanie tajemnicy należy mu się nagroda. Być może nie jest najlepszym materiałem na przyjaciela, ale wojownik z niego niezły. Jest także całkiem bystry.

MORALNOŚĆ

Jakiekolwiek usprawiedliwienie sprawia, że Trop może wszystko. Od wsadzenia komuś mordki w gnój pod pretekstem żartu, aż do zamordowania ucznia obcego Klanu, bo bronił granicy. Wierzy w Klan Gwiazdy, jednak nie myśli o tym za wiele, po prostu są i niewiele ponad to.

CIEKAWOSTKI

- gdyby był człowiekiem, miałby w dzieciństwie ogromną fazę na oglądanie Dubiela.
- przyjaciele mówią na niego żartobliwie "Tropiciel".
- ma wiele marzeń, ale największym z nich jest zostanie przywódcą Klanu Burzy. Na drugim miejscu znajduje się posiadanie kilku uczniów.
- nie mówi tego nikomu, jednak boi się okropnie... Wody. Jest przerażony wizją pływania, a gdyby ktoś go wepchnął do kałuży dostałby zawału.
- jest seksistowski i homofobiczny, ale nie otwarcie.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -;
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: impulsywność, paniczny strach przed wodą, nieprzyjemność w obyciu
Mocne strony: charyzma, walka, inteligencja

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Heniek - nie poznał, nie wie, nie powiedział mu nikt; przybrany: Indyczy Jazgot - zmarł, zanim się urodził. Nie wie, czy powinien tego żałować.
Matka - Fretkowa Łapa - matka
Rodzeństwo - Płomykówkowa Łapa [*], Lisi Ogon, Gronostajowa Bryza - rodzeństwo. I nic poza tym. Lubi z nimi porozmawiać czasami, ale stracili tą braterską więź.
Partner - brakuje mu osoby, która trzymałaby się jego boku. Czy w zdrowy czy niezdrowy sposób, to już do interpretacji.
Potomstwo - ma neutralny stosunek, jak będą to będą, jak nie to nie. Mimo wszystko jakby je posiadał prawdpodobnie nie poświęcałby im sporo uwagi.

INNE

Bliscy - brak. Rozmawia z wieloma kotami, ale trudno mu utrzymać głębszą relację.
Wrogowie - Piasek, ogółem cały ród Piaskowej Gwiazdy

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - brak
Uczniowie dawni - Piasek
HISTORIA

Urodzony z romansu Fretkowego Biegu z Heńkiem. Fretka zakochana w samotniku postanowiła go uwieść i zmusić do dołączenia do Klanu Burzy, ale plan się nie udał. Bojąc się przyszłości związała się z Indyczym Jazgotem i również z nim skonsumowała związek. W taki sposób narodził się Trop i jego przyrodnie rodzeństwo. I co? Kocur od kocięcia ma już wiele za uszami kawałów i psot, które często wykraczały poza definicję dobrego smaku. Był świadkiem szerzącej się dyskryminacji nierudych kotów, przez co znienawidził Piaskową Gwiazdę i wszystko z nią związane. Dlatego, gdy po długich księżycach na ucznia dostał praprawnuka kocicy, nie zamierzał tego zmarnować i wyładował na Piaskowej Łapie całą swoją frustrację. Obecnie żyje spokojnie i bezkarnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz