BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

29 stycznia 2014

Tropiący Szlak


Autor grafiki: piankacz 

OGÓLNE
TROPIĄCY SZLAK
*Poprzednie imiona: Trop, Tropiąca Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroseksualny
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: postać NPC
Autor: piankacz
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Trop z czasem zaczął przywiązywać nieco większą wagę do swojego wyglądu. Stara się wyglądać w miarę schludnie, na tyle, na ile pozwala mu na to czas. Ma ciemną, burą sierść, pokrytą wijącymi się czarnymi pręgami. Ma żółte oczy i biały podbródek. Jego rozpoznawalną cechą jest całkiem niski wzrost, co zmieniłby gdyby tylko mógł. Starał się to nadrobić masą, ale nadal, mimo wszystkiego jego sylwetka jest raczej przeciętna. Dodatkowo jest nadal niski, za czym bardzo nie przepada.
Cechy szczególne - niski wzrost
Kolor sierści - czarny pręgowany klasycznie z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte

CHARAKTER

Z kocura wyrosło coś nieco mniej niewinnego niż jego kocięca wersja. Można pomyśleć, że właściwie nie zmienił się za bardzo, tylko dorósł – bo fakt, nadal kocha żarty i kawały, jest nienaturalnie pewny siebie, charyzmatyczny i wredny. Tylko teraz jest trochę mniej przyjemny w obyciu. Wiele jego przeszłych przyjaciół zdążyło już dawno zrozumieć, że Tropiący Szlak nie należy do dojrzałych kotów i mentalnie zatrzymał się gdzieś na poziomie ucznia. Nie rozumie empatii i rzadko kiedy obdarza nią inne koty. Trudno mu współczuć, a nadal nie ma problemu ze znęcaniem się nad innymi, intencjonalnie czy też nie. Zdarza mu się manipulować innymi, choć nie jest w tym najlepszy. Szukając znajomości coraz częściej celuje w młodsze koty, którym może służyć za przykład i autorytet. Ma całkiem luźny stosunek do kodeksów, lojalności. Jest z pewnością odważny, ale zawsze uważa, że "coś za coś" – za ratunek lub utrzymanie tajemnicy należy mu się nagroda. Być może nie jest najlepszym materiałem na przyjaciela, ale wojownik z niego niezły. Jest także całkiem bystry.

MORALNOŚĆ

Jakiekolwiek usprawiedliwienie sprawia, że Trop może wszystko. Od wsadzenia komuś mordki w gnój pod pretekstem żartu, aż do zamordowania ucznia obcego Klanu, bo bronił granicy. Wierzy w Klan Gwiazdy, jednak nie myśli o tym za wiele, po prostu są i niewiele ponad to.

CIEKAWOSTKI

- gdyby był człowiekiem, miałby w dzieciństwie ogromną fazę na oglądanie Dubiela.
- przyjaciele mówią na niego żartobliwie "Tropiciel".
- ma wiele marzeń, ale największym z nich jest zostanie przywódcą Klanu Burzy. Na drugim miejscu znajduje się posiadanie kilku uczniów.
- nie mówi tego nikomu, jednak boi się okropnie... Wody. Jest przerażony wizją pływania, a gdyby ktoś go wepchnął do kałuży dostałby zawału.
- jest seksistowski i homofobiczny, ale nie otwarcie.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -;
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: impulsywność, paniczny strach przed wodą, nieprzyjemność w obyciu
Mocne strony: charyzma, walka, inteligencja

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Heniek - nie poznał, nie wie, nie powiedział mu nikt; przybrany: Indyczy Jazgot - zmarł, zanim się urodził. Nie wie, czy powinien tego żałować.
Matka - Fretkowa Łapa - matka
Rodzeństwo - Płomykówkowa Łapa [*], Lisi Ogon, Gronostajowa Bryza - rodzeństwo. I nic poza tym. Lubi z nimi porozmawiać czasami, ale stracili tą braterską więź.
Partner - brakuje mu osoby, która trzymałaby się jego boku. Czy w zdrowy czy niezdrowy sposób, to już do interpretacji.
Potomstwo - ma neutralny stosunek, jak będą to będą, jak nie to nie. Mimo wszystko jakby je posiadał prawdpodobnie nie poświęcałby im sporo uwagi.

INNE

Bliscy - brak. Rozmawia z wieloma kotami, ale trudno mu utrzymać głębszą relację.
Wrogowie - Piasek, ogółem cały ród Piaskowej Gwiazdy

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - brak
Uczniowie dawni - Piasek
HISTORIA

Urodzony z romansu Fretkowego Biegu z Heńkiem. Fretka zakochana w samotniku postanowiła go uwieść i zmusić do dołączenia do Klanu Burzy, ale plan się nie udał. Bojąc się przyszłości związała się z Indyczym Jazgotem i również z nim skonsumowała związek. W taki sposób narodził się Trop i jego przyrodnie rodzeństwo. I co? Kocur od kocięcia ma już wiele za uszami kawałów i psot, które często wykraczały poza definicję dobrego smaku. Był świadkiem szerzącej się dyskryminacji nierudych kotów, przez co znienawidził Piaskową Gwiazdę i wszystko z nią związane. Dlatego, gdy po długich księżycach na ucznia dostał praprawnuka kocicy, nie zamierzał tego zmarnować i wyładował na Piaskowej Łapie całą swoją frustrację. Obecnie żyje spokojnie i bezkarnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz