BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 stycznia 2014

Jałowy Pył



Autor grafiki: Kuroikage#1857 (discord)
OGÓLNE
JAŁOWY PYŁ
*Poprzednie imiona: Jałowek, Jałowa Łapa
Płeć: kocur
Orientacja: polyseksualny, polyromantyczny
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: wojownik

- - - -

Autor: Pianka#1392
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Młodość dla niebieskiego już minęła. Widać, że wigor już nie ten sam, Łapki nie takie patykowate, brzuszek nie taki płaski.. Idzie starość i choć do siwych włosów jeszcze całkiem daleko, widać, że to koniec przystojnego młodzieńca o szczupłej sylwetce. Kolor sierści jednak pozostał ten sam, niezmieniony od sezonów - szary, z kwadratowymi pręgami i białymi plamami na prawej tylnej łapie oraz piersi. Sierść krótka prócz futra po bokach głowy. Różowy nosek, zielone oczka - cud miód. Tylko zmarszczek wciąż przybywa.
Cechy szczególne - przydługa sierść po bokach głowy
Kolor sierści - niebieska pręgowana klasycznie z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Niektórzy mówią, że masz w sobie dwa wilki. Jałowy Pył ma ich kilkanaście, w tym każdy z zupełnie inną osobowością. Jest bardzo emocjonalny, zwłaszcza jak na swój starczy już wiek. Ma problemy z kontrolowaniem własnego gniewu. Wojownik potrafi wybuchnąć i tego potem żałować, przepraszać, powracać by coś naprawić. Jest lojalny innym, a zwłaszcza członkom dawnej rebelii przeciwko rudym. Względem osób które darzy sympatią czuje potrzebę ochrony i pomocy. Ambiwertyk, zwykle nie pokazuje za dużo nieznajomym, ale nie stroni od towarzystwa. Lubi pogawędki i wcale nie pogardzi opowiedzeniem jakiejś historii nieznajomemu. Jałowy to spory leń, którego siłą wywleka się ranem z legowiska na patrol. Przy okazji łatwo sprawić aby się gdzieś zagapił i zapomniał o ważnej sprawie. Ucieka często od odpowiedzialności, chciałby być liderem grupy tylko dla samej władzy. Jego inteligencja również nie stoi na wyjątkowo wysokim poziomie. Uważa siebie za potwora raniącego innych, wiele chciałby w sobie zmienić. W porównaniu do dawnego, nieco zadufanego w sobie siebie sprzed księżyców, ten obraz wygląda niewiarygodnie. Po tylu księżycach niewolnictwa, manipulacji, wykorzystań, strat i wielu innych przykrych wydarzeń nietrudno zgadnąć, że wojownikowi psychika zaczęła wysiadać. Czasem łapie go melancholia, wtedy nie potrafi zwlec się ze swojego legowiska, jedynie rozmyślając o sobie i swoich dawnych przeżyciach. Zmiany nastroju i agresywne zachowania również mają w nich swoją przyczynę. Nie ma samokontroli, zawsze był trzymany na smyczy przez system czy poszczególne osoby takie jak Marchewkowy Grzbiet. Trudno mu miejscami funkcjonować w społeczeństwie, uważa że do niego nie pasuje. Tak po krótce, Jałowy to po prostu już zmarnowany mężczyzna po czterdziestce z kryzysem wieku średniego. Z anger issues. I potrzebujący solidnej terapii.

MORALNOŚĆ

Jałowy Pył od kocięcia nie był w stanie zrozumieć konceptu religii, ani uwierzyć w Klan Gwiazdy. Wiele razy wyśmiewał tych, którzy podążali za tą ścieżką. Po walce Mrocznej Puszczy z Klanem Gwiazdy nie mógł dłużej odrzucać ich istnienia. Przez długi czas wypierał się tego, ale tak, wierzy w przodków. Nie praktykuje jednak niczego, co z nimi związane. Jedynie kodeksu wojownika mniej więcej stara się przestrzegać. Mógłby zdecydowanie w przypływach emocji nie tylko zwyzywać, skrzyczeć, pobić, ale i nawet zabić (już nawet nie po raz pierwszy).

CIEKAWOSTKI

- często nawiedzają go koszmary o śmierciach Różaneczniku, Miodowym Obłoku i Jałowcowego Świtu. 
- jego typem osobowości jest ISTP. 
- bardzo łatwo i intensywnie ulega kocimiętce. 
- jako człowiek miałby ogromną fazę na ciągniki i traktory.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// [nigdy za tym nie przepadał]
Poziom wojownika: VI [głównie wynik ciężkiej, samodzielnej nauki. Chyba może być z czegoś dumny?]
Słabe strony: nauczanie, wybuchowość, lenistwo
Mocne strony: lojalność, walka, wytrwałość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Jelenie Kopytko [*] - żałuje, że nie mógł spędzić z nim więcej czasu.
Matka - Szemrzące Szuwary [*] - to samo co u ojca.
Rodzeństwo - Sasankowy Kielich [*] - niegdyś najlepsi przyjaciele, którzy skoczyliby za sobą w ogień. Później wypadek wojownika przesądził o tym i przestali choćby patrzeć na siebie, bo z Sasankiem nie było żadnego kontaktu. Gdy znalazł go martwego przysiągł, że jak odkryję mordercę to go pomści. Nigdy się to jednak nie udało.
Partner - Marchewkowy Grzbiet [*] - osoba, która zniszczyła całe jego życie. Zgwałciła, zmusiła do pozostania przy niej, zmanipulowała. Gdy wreszcie ją zostawił zemściła się na jego bliskich. Nienawidzi; Koperkowy Powiew - z jednej strony kochają się, Jałowy jest mu wdzięczny za to wszystko, co rudy dla niego poświęcił. Z drugiej nie rozumieją się, a wielokrotnie Jałowemu Pyłowi zdarza się ignorować bądź krzywdzić kocura, czego za każdym razem żałuje. Może po prostu powinien się poddać?
Potomstwo - Głazowy Sus, Obłoczna Myśl [*], Końskie Kopytko - trudne relacje.

INNE

Bliscy - Kamienna Gwiazda, Narcyzowy Splot
Wrogowie - Rozżarzony Płomień, Piaskowa Gwiazda [*], Glina
SZKOLENIE

Mentor - Miodowy Obłok [*], Jałowcowy Świt [*]
Uczniowie obecni - /// [brak, i miejmy nadzieję że do emerytury już Kamień mu odpuści]
Uczniowie dawni - Kwiecisty Pocałunek, Wyrwana Dusza [obie z nich nie miały szansy na bycie dobrze wyszkolone przez Jałowego, toteż ich trening trwał długo. Cóż, nie trafiły na najlepszego nauczyciela...]
HISTORIA

Urodzony w kochającej się rodzinie. Został mianowany dopiero w wieku 9 księżyców w ramach kary za ucieczkę z obozu. Zaczynało się panowanie rudych kotów nad innymi, co sam odczuł. Jego mentorka w tym czasie zmarła niespodziewanie, początkując śledztwo młodziaka ze Splątanym Futrem i... Pyskatką, która później miała zostać Kamienną Gwiazdą. W tym czasie zaprzyjaźnił się z kotką, a następnie dołączył do rebelii. Był szczęśliwym wojownikiem krótko. Marchewkowy Grzbiet, zakochana w nim po uszy wykorzystała go, po czym szantażem przymusiła do zostania jej partnerem. Musiał wychowywać ich niekochane kocięta i zerwać przyjaźń z Kamienną Agonią. Nawiedzały go epizody depresyjne, coraz bardziej oddalał się od innych, aż nie spotkał Koperkowego Powiewu, z którym momentalnie zostali przyjaciółmi. Zakochali się w sobie nawzajem, lecz miała to być toporna i bolesna dla obu stron miłość i związek. Zazdrosna i przeświadczona o tym, że Jałowy Pył zdradził ją z Kamienną Gwiazdą Marchewka usiłowała zamordować Głazowy Sus i Kamień, co jednak się jej nie udało. Teraz Jałowy walczy o swoją relację z Koperkiem i próbuje poskładać swoje życie do kupy, w jakiej jeszcze nigdy nie było.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz