BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

31 stycznia 2014

Zawilcowa Łapa

Autor grafiki: _kierdel
OGÓLNE
ZAWILCOWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Zawilec
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: Kurcig
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Zawilca można zaliczyć do wyższych kotów, dzięki swoim dłuższym łapom. Jego futro jest koloru kremowego, który w niektórych miejscach przykrywa dzikie pręgowanie . Biel widoczna jest u niego na ogonie, łapach, szyi, brzuchu oraz na pysku, gdzie otacza jego pomarańczowe oczy. Posiada on rozjaśnione boki, szyję i brzuch, gdyż jest pointem burmskim.
Cechy szczególne - Jego dłuższe futro na karku przypomina grzywę, a jego prawe oko zdobi blizna. Blizny również zdobią jego grzbiet oraz prawą łapę.
Kolor sierści - Srebrny krem point burmski bicolor
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Problemy zdrowotne - Ślepota na prawe oko, kuleje na prawą łapę

CHARAKTER

Od początku życia Zawilec będzie odznaczać się chaotycznością w działaniu. Najpierw działa, a później myśli, co często prowadzi do niemiłych konsekwencji. Ma problemy z koncentracją oraz nie bierze ‘nie’ za odpowiedź. Wszystko ma iść po jego myśli i zrobi wszystko by to osiągnąć, nawet jeśli wymagałoby to użycia siły. Nie znosi porażek i stara się unikać ich za wszelką cenę. Nie grzeszy inteligencją, idąc często za tłumem bez większego zastanowienia. Jeśli zaprzyjaźni się z kimś, to będzie mu lojalny aż do śmierci. Dokładny w swych działaniach i pracowity. Często nie wyraża swojego zdania, jeśli jest ono sprzeczne z tym rozmówcy, chcąc uniknąć kłótni. 

MORALNOŚĆ

 Jest w stanie zrobić wszystko, by ratować swój tyłek lub swojego przyjaciela, nawet jeśli byłoby to skrzywdzenie innego kota lub zabójstwo. Wierzy on w wyrocznię i jej prawdomówność.

CIEKAWOSTKI

 - Uważa się za ulubieńca Zmory oraz Ryk
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Trudność z koncentracją, posiada problemy ze słuchem
Mocne strony: Pracowity, zwinny

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Ważkowy Lot - Nie ma zielonego pojęcia kim on jest.  | Przybrany: Cykoriowy Pyłek - Słabiak i beksa
Matka - Ryk - Jego wzór do naśladowania.
Rodzeństwo - Mara [*], Rumianek, Szanta, Kminek
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Zmora - Kochana babcia, którą adoruje. Chciałby być w przyszłości jak ona.
Zgrzyt - Nie lubi jej, nie rozumie jej negatywnego nastawienia do jego osoby.

SZKOLENIE

Mentor - Norniczy Ślad, Wdzięczna Firletka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodził się w miocie Ważkowego Lotu i Ryku za panowania Króliczej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz