BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

29 stycznia 2014

Gronostajowa Bryza



autor grafiki: vezuvio

OGÓLNE
GRONOSTAJOWA BRYZA
*Poprzednie imiona: Gronostajka > Gronostajowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Starsza

- - - -

Autor i właściciel: diament123
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Ogólny opis - Gronostaj jest średniej budowy oraz nieco niższa od przeciętnego kota. Ma proporcjonalnie do reszty ciała długi tułów i dosyć krótki ogon. Jej nogi są normalnej długości zakończone słabymi łapami. Reszta jej ciała również jest dosyć delikatna ze względu na wiek kotki. Gronostaj ma trójkątną głowę, gwałtownie zwężającą się na dole. Na szczycie łba znajdują się spiczaste uszy. Pysk natomiast zdobią ciemnozielone, matowe oczy i ciemnoróżowy nos. Jej półdługie futro jest sztywne, twarde, z tendencją do odstawania na boki. Z tego powodu Gronostajowa Bryza może nie wyglądać zbyt schludnie, jednak od czasu, kiedy została starszą, bardziej się zajęła pielęgnacją sierści, dzięki czemu nie odróżnia się aż tak od innych kotów. Włosy najdłuższe są na policzkach, piersi oraz wewnętrznej stronie łap i ogona. Futro jest w barwie czekoladowej, z wieloma rudymi łatami, których ostatecznie jest więcej niż bazowego koloru. Przez grzbiet przechodzi ciemniejsza pręga z odstającymi na boki mniejszymi paskami. Oprócz tego Gronostaj ma także prążki na łapach, ogonie, pysku i uszach. Kotka ma ciekawe rozmieszczenie łat, na przykład jedno ucho jest całe czekoladowe, a drugie całe rude. Białe plamy pokrywają jej brzuch, pierś, pysk oraz wewnętrzną stronę łap i ogona. Starsza cechuje się jednym mniejszym pazurem na lewej przedniej łapie i blizną na boku.
Cechy specjalne - Spiczaste uszy, blizna na boku, jeden pazur mniejszy, krótki ogon, twarda, sztywna sierść z tendencją do odstawania, jedno ucho całe rude, a drugie czekoladowe.
Kolor sierści - Czekoladowa pręgowana tygrysio tortie z białym
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone (Ciemnozielone)
Stałe skutki chorób - ///


CHARAKTER

Gronostajowa Bryza, chociaż jako kocię była wybuchowa i energiczna, oraz o buntowniczej naturze, księżyc po księżycu zaczęła się zmieniać, aż teraz na starość zrobiła się nie do poznania dla osób, które widziały jedynie jej charakter za młodu. Obecnie jest raczej spokojna, mimo tego lubi, kiedy się coś dzieje, przyjmuje jednak wtedy pozycję obserwatora lub delikatnie się angażuje. W stosunku do bliskich jest miła, ufa im i jest w każdej chwili gotowa ich poprzeć. Nie przepada za to za obcymi, którzy nie pochodzą z Klanu Burzy. W stosunku do nich jest oschła i sarkastyczna, widać też jej nieufną postawę. Z osobami jej neutralnymi raczej nie rozmawia za dużo, jeśli nie ma konkretnego powodu do tego, no bo po co. Kotka potrafi się zachowywać marudnie, jednak nie krzyczy na uczniów, którzy zapomnieli zmienić posłanie, zamiast tego wielokrotnie wytyka im błąd oburzonym tonem głosu, aby na przyszłość się nie pomylili. Chciałaby, aby wszystko szło po jej myśli, ciągle mieć świeżo wysprzątane legowisko, kępkę mchu z czystą wodą obok i porcję jedzenia, a w futrze żadnych kleszczy. Ze względu na to, chętnie sama by się przysłużyła w jakiś sposób klanowi, chodziła na polowania i patrole, jednak niechętnie musiała sama przed sobą przyznać, że żadnego pożytku z niej nie będzie i raczej w tym wieku tylko przeszkadzać by mogła. Często za to przychodzi do legowiska medyków lub żłobka i tam się stara jakoś udzielać. 

MORALNOŚĆ

Zabiłaby kota z wielkim trudem, ale na pewno nie bez powodu. Zaatakować tak po prostu też by nie mogła, jednak gdyby jakaś osoba skrzywdziła w jakikolwiek sposób jej klan, rodzinę, bliskich lub niewinnego kota, nie miałaby najmniejszych oporów, nawet do zadania poważniejszych obrażeń. W bitwie zwykle stara się nie okaleczać nikogo trwale, jednak czasami wyjdzie jak wyjdzie. Nie wierzy w Klan Gwiazdy ani Mroczną Puszczę, jednak udaje, że tak jak większość klanu czci gwiazdki i nienawidzi miejsca, gdzie brak gwiazd. Stosuje się za to do kodeksu wojownika, ponieważ uważa go za całkiem sensownego.

CIEKAWOSTKI

– Nie wierzy w Klan Gwiazdy
– Ma wysoki głos
– Jej krew jest w połowie krwią samotnika
– Lubi kociaki
– Jej ulubioną zdobyczą jest ryjówka


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny:
Poziom wojownika: - Wiedza na poziomie V, jednak możliwości fizyczne ze względu na wiek IV
Słabe strony: Brzydzi ją krew, źle znosi ból, ma słabą wytrzymałość pod tym względem.
Mocne strony:  Tropienie, skradanie się, uniki w walce

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Heniek [*]- nie zna go, nie wie, że jest jej ojcem, przybrany: Indyczy Jazgot [*]- kochała go, chociaż się czasami kłócili.
Matka - Fretkowa Bieg [*]- tęskni
Rodzeństwo - Płomykówkowa Łapa [*] -tęskni; Tropiący Szlak - również tęskni; Lisi Ogon - lubi
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Owcza Pierś, Ostowy Pęd i Koniczynowa Łąka. - Przyjaciele.
Kurza Pogoń - najlepsza przyjaciółka.
Nornica - kociak, którego Gronostaj polubiła.

SZKOLENIE

Mentor - Mżyste Futro - (mógł być)
Uczniowie obecni - /// 
Uczniowie dawni - Ziębi Trel, Mała Koszatniczka
HISTORIA

Fretkowy Bieg zakochała się w samotniku o imieniu Heniek. Chciała, aby został z nią i próbowała go zatrzymać sposobem "na dzieciaka". Jednak ten się nie przejął i wyruszył w nieznane. Żeby nic się nie wydało, Fretkowy Bieg stworzyła związek z Indyczym Jazgotem i w ten sposób powstała Gronostaj i jej rodzeństwo. Kotka została potem wojowniczką, uczestniczyła w bitwie wszystkich klanów, którą Klan Burzy przegrał, następnie jednak wyzwolił się spod wilczaków i odzyskał wolność. Następnie Gronostajowa Bryza dołączyła do Cienistego Kręgu i została jednym z jego członków. Nie chcąc być bezużyteczną, nawet w podeszłym wieku starała się wykonywać wszystkie obowiązki wojownika i nie chciała ich porzucić. Dopiero Kurza Pogoń musiała jej uświadomić, iż jest to dosyć niebezpieczne i po jakimś czasie Gronostaj dołączyła do starszych, przekazując swoje miejsce w kręgu innemu, wybranemu kotu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz