BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Po długim oczekiwaniu nowym zastępcą Owocowego Lasu została ogłoszona Sówka. Niestety jest to jedyne pozytywne wydarzenie jakie spotkało społeczność w ostatnim czasie. Jakiś czas po mianowaniu zwiadowczyni stała się rzecz potworna! Cały Owocowy Las obudził się bez śladu głównej medyczki, jej ucznia oraz dwójki rodzeństwa kocura. Zdruzgotana Świergot zgodziła się przejąć rolę medyka, a wybrani stróże – Orzeszek i Puma – są zobowiązani do pomocy jej na tym stanowisku.
Daglezjowa Igła w razie spotkania uciekinkerów wydała rozkaz przegonienia ich z terytorium Owocowego Lasu. Nie wie jednak, że szamanka za jej plecami dyskretnie prosi zaufanych wojowników i zwiadowców, aby każdy ewentualny taki przypadek natychmiastowo zgłaszać do niej. Tylko do niej.
Obóz Owocniaków huczy natomiast od coraz bardziej wstrząsających teorii, co takiego mogło stać się z czwórką zaginionych kotów. Niektórzy już wróżą własnej społeczności upadek.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Nocy?
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

25 maja 2014

Nornica

 

Autor grafiki: Tsumeri_

OGÓLNE
NORNICOWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Nornica
Płeć: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: [POSTAĆ NPC]    (Autor i opiekun: Kurcig)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Nornica to szylkretowa kotka, która będzie niższa od większości kotów. Jej brzuch, łapy, ogon oraz całą szyję zdobi biel. Posiada brązowe oczy.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Bury szylkret bicolor
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Kocica swym charakterem jest mieszanką swego ojca i matki. Jest realistką, chociaż nie widzi życia bez żadnego kota u swego boku. Kocha towarzystwo kotek oraz plotkowanie z nimi o wszystkim. Nornica jest strasznie gadatliwa i nie umie trzymać języka za zębami. Swym przyjaciołom zdradzi wszystko, nawet jeśli obiecała o tym nie rozmawiać z nikim. Trudność sprawia jej trzymanie jakichkolwiek sekretów. Kocica również cechuje się profesjonalizmem oraz pracowitością, co często kończy się tysiącami powtórzeń, by tylko co robi, było idealne. Również trzyma się swych słów i jeśli obieca, że coś zrobi, to zrobi to. Nie lubi składać obietnic, które nie spełni, bądź kłamać. Nornica cechuje się również szczerością aż do bólu. Nie rozumie, jak inni mogą kłamać, by komuś tylko nie było smutno. Potrafi analizować sytuację i szybko znajdować rozwiązania ich oraz działa dobrze pod presją. Nie jest jej straszne prowadzenie tłumu kotów i nawet lubi się tym zajmować. Cechuje się też sprytem i na tę samą sytuację może spojrzeć z kilku innych perspektyw, by znaleźć najlepsze rozwiązanie.

MORALNOŚĆ

Trudno określić jej moralność, bo kocica jest strasznie młoda i poznaje świat wokoło niej. Przejmie nauki ojca, co będzie skutkować jej niższą samooceną i nielubieniem przebywania w towarzystwie kocurów. Wierzyć będzie w Klan Gwiazdy, jednak będzie do nich podchodzić z większym odstępem, uważając, że ten nie jest odpowiedzialny za wszystko w jej życiu.

CIEKAWOSTKI

- Dba bardzo o czystość swego futra i potrafi nakrzyczeć na kogoś kto jej owe futro ubrudzi. 
- Przez ojca i dwójkę braci, nienawidzi przebywania w towarzystwie kocurów, a nawet samego ich istnienia w klanie

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///  [Chciałaby nauczyć się przynajmniej podstaw w tej dziedzinie]
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Gadulstwo, ma lekkie problemy ze wzrokiem
Mocne strony: Umie działać pod presją, Spryt

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Niknące Widmo
Rodzeństwo - Pszczółka i Ważka - dwójka braci, przy których nie czuję się najlepiej
Partner - ///
Potomstwo - Eww, nie.

INNE

Przyjaciele: 
    Mała Koszatniczka - Matka kotki i jej autorytet. Chciałaby być taka jak ona, odejmując jej dziwne zachowania, które zaczęły się po zniknięciu Widma. 
Neutralnie nastawiona: ///
Wrogowie: 
    Piaskowa Zamieć - kocur i jednocześnie jej mentor. Nie lubi go i pragnie zwalić go z pozycji swego mentora.
    Ważkowa Łapa - Głupi brat, o głupich pomysłach. Mógłby wpaść pod potwora.
    Pszczela Łapa - Drugi z braci, którym gardzi, jednak często plącze się przy nim. Kocha wykorzystywać go do swych planów i grozić, że zdradzi jego sekret. Uważa go za kocura, a nie kotkę.
    Obserwująca Gwiazda - Kotka straciła dużo w jej oczach, gdy wybrała jej mentora. Chwilowo nie pała do niej dobrym uczuciem.
    Niknące Widmo [*] - Ojciec, który zdechł, gdy ta miała jeden księżyc. I tak go nie lubiła.
    Rumiankowe Zaćmienie [*] - Nie znała go osobiście, jednak z słów matki wywnioskowała, że on jest powodem ich bólu. Nie lubi go.
    Gradowy Sztorm - Jak można z cudnej kotki chcieć zostać kocurem? Zachowanie wręcz niepojęte przez nią.

SZKOLENIE

Mentor - Piaskowa Zamieć - eww, weźcie go od niej
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Kocica urodziła się w Klanie Burzy w miocie Niknącego Widma i Małej Koszatniczki, podczas rządów Różanej Przełęczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz