BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

24 maja 2014

MORZE

 Autor grafiki: stuprocentowykociak (discord)

OGÓLNE
MORZE
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: kotka
Orientacja: nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: stuprocentowykociak (discord)
Autor: stuprocentowykociak (discord)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Przeciętnej wielkości kociątko o szaro-brązowej sierści i plamach ciemnego futra na pysku, nogach, ogonie i grzbiecie. Ma długie, zazwyczaj nieco rozczochrane futro, w które stale wplątują się paproszki i drobinki ziemi. Jej łapki i broda odznaczają się bielą od reszty stosunkowo ciemnego ciała, podobnie zresztą jak para jasnoniebieskich oczu.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - czarny point tonkijski z białym
Długość sierści - długa
Kolor oczu - morskie (niebieskie)
Stałe skutki chorób - ///


CHARAKTER


Z czym kojarzy się morze, czyli bezkresna woda otaczająca zachodnie tereny klanów? Nie jest to pytanie, na które można udzielić jednakowej odpowiedzi, jednakże z pewnością dla wielu symbolizuje ono potęgę, tajemniczy spokój i stabilność związaną z niezmiennym ruchem fal uderzających o piaszczysty brzeg bez względu na porę dnia i roku. Użycie któregokolwiek z tych określeń do opisania Morza byłoby kardynalnym błędem - jest ona nieokiełznanym narwańcem, który tylko czeka, żeby wyrwać się spod opieki dorosłych i wyruszyć na poszukiwanie przygód. Już w tak młodym wieku widać u niej upodobanie do brawurowych przedsięwzięć i jeśli jest coś, co ma chociaż cień szansy zakończyć się dla niej niekorzystnie, to Morze z przyjemnością to zrobi - nie dlatego, że chce doświadczyć owego nieszczęścia, ale dlatego, że ekscytuje ją ryzyko. Nietrudno wywnioskować, że kogoś takiego jak ona charakteryzuje żywiołowość, nieprzewidywalność i pewność siebie.
Jeśli rozpatrywać zachowanie Morza pod względem społecznym, to jest raczej przyjaźnie nastawiona do innych. Natchniona ciekawością i chęcią poznawania świata nierzadko zaczepia kompletnie nieznane jej koty, wypytuje je o ciekawostki i prosi o historyjki. Chętnie integruje się z resztą kociąt i zawsze chce każdego włączyć do zabawy, lecz z drugiej strony ma nieco tyrańskie zapędy i denerwuje się, gdy przez dłuższy czas musi iść na kompromisy, a koleżanki wciąż odmawiają zabawy w taki sposób, w jaki ona sobie wymarzyła. Na szczęście nie chowa urazy zbyt długo, a w wyniku przedłużającego się konfliktu jest w stanie nawet rozemocjonować się i w rzewny sposób przeprosić i wyrazić skruchę za swe niecne i samolubne czyny. Zapewne z perspektywy trzeciej Morze ma pewne niewielkie problemy behawioralne, lecz w żadnym wypadku nie ma złych intencji - ma może co najwyżej nieco nieopanowany i nieuformowany jeszcze charakter…

MORALNOŚĆ


Morze jak na razie jest jedynie dzieckiem, toteż ciężko mówić tu o jakichkolwiek głębszych przekonaniach moralnych. Z jednej strony celowe krzywdzenie innych nie sprawia jej przyjemności, z drugiej strony dosyć często zachowuje się nieodpowiednio wobec rówieśników, co objawia się samolubnością czy zbyt brutalną zabawą. Niby wierzy w jakąś tam Aleję Gwiazd, ale tylko dlatego, że dorośli dookoła niej wyrażają się o niej z mistycznym wręcz szacunkiem. Jak na razie nie klasyfikuje swojego postępowania w kategoriach dobra i zła, lecz w kategoriach “za to mnie pochwalą” i “za to będą na mnie źli” (a także “za to będą na mnie źli ale nie ą racji”).

CIEKAWOSTKI


- Ma świadomość tego, że nie jest spokrewniona ani z Pszczelą Dumą, ani z Makowym Polem, ani nawet z Rusałką i Biedronką. U wielu pewnie wzbudziłoby to poczucie żalu, lecz Morzu niezbyt to przeszkadza. Jest zadowolona tak długo, jak otrzymuje od swojej “rodziny” jedzenie i odrobinę życzliwości.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: nierozważność, impulsywność, nakłonienie ją do współpracy jest dosyć ciężkie
Mocne strony:  zdolności przywódcze, duża pewność siebie, zwinność

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Śnieżne Wspomnienie (wojownik Klanu Nocy; całkiem lubi ojca i cieszy się, gdy ten odwiedza ją w żłobku. Z drugiej strony, kocur często sprawia wrażenie smutnego, mimo że Morze niekiedy wręcz staje na głowie próbując go rozchmurzyć)
Matka - Pruszka (porzucona przez Dwunożnych pieszczoszka; nie zna jej i zapewne nigdy nie pozna)
Rodzeństwo - Piórolotek
Partner - ///
Potomstwo - ///


INNE

Bliscy - Pszczela Duma (kotka, którą obarczono obowiązkiem wykarmienia i wychowania kociąt Śnieżnego Wspomnienia. Morze wie, że nie jest to jej prawdziwa matka, lecz mimo pewnego dystansu w relacji widzi Pszczółkę jako ostoję bezpieczeństwa i czułości. Lubi ją), Makowa Pole (partnerka Pszczelej Dumy. Morze nie do końca wie, co ma o niej myśleć, w jej towarzystwie czuje pewne napięcie i niepewność), Rusałka i Biedronka (córki Pszczelej Dumy, koleżanki i swego rodzaju przybrane siostry Morza)

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się jako owoc związku Śnieżnego Wspomnienia i Pruszki. Ze względu na to, że liderce klanu nie spodobała się relacja, która łączyła wojownika i samotniczkę, nakazała ojcu kociąt odebrać je matce. Tak też się stało - Morze została przyniesiona do obozu i podrzucona Pszczelej Dumie, co oficjalnie uczyniło z nią członkinię Klanu Nocy.

1 komentarz: