BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

24 maja 2014

MORZE

 Autor grafiki: stuprocentowykociak (discord)

OGÓLNE
MORZE
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: kotka
Orientacja: nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: stuprocentowykociak (discord)
Autor: stuprocentowykociak (discord)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Przeciętnej wielkości kociątko o szaro-brązowej sierści i plamach ciemnego futra na pysku, nogach, ogonie i grzbiecie. Ma długie, zazwyczaj nieco rozczochrane futro, w które stale wplątują się paproszki i drobinki ziemi. Jej łapki i broda odznaczają się bielą od reszty stosunkowo ciemnego ciała, podobnie zresztą jak para jasnoniebieskich oczu.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - czarny point tonkijski z białym
Długość sierści - długa
Kolor oczu - morskie (niebieskie)
Stałe skutki chorób - ///


CHARAKTER


Z czym kojarzy się morze, czyli bezkresna woda otaczająca zachodnie tereny klanów? Nie jest to pytanie, na które można udzielić jednakowej odpowiedzi, jednakże z pewnością dla wielu symbolizuje ono potęgę, tajemniczy spokój i stabilność związaną z niezmiennym ruchem fal uderzających o piaszczysty brzeg bez względu na porę dnia i roku. Użycie któregokolwiek z tych określeń do opisania Morza byłoby kardynalnym błędem - jest ona nieokiełznanym narwańcem, który tylko czeka, żeby wyrwać się spod opieki dorosłych i wyruszyć na poszukiwanie przygód. Już w tak młodym wieku widać u niej upodobanie do brawurowych przedsięwzięć i jeśli jest coś, co ma chociaż cień szansy zakończyć się dla niej niekorzystnie, to Morze z przyjemnością to zrobi - nie dlatego, że chce doświadczyć owego nieszczęścia, ale dlatego, że ekscytuje ją ryzyko. Nietrudno wywnioskować, że kogoś takiego jak ona charakteryzuje żywiołowość, nieprzewidywalność i pewność siebie.
Jeśli rozpatrywać zachowanie Morza pod względem społecznym, to jest raczej przyjaźnie nastawiona do innych. Natchniona ciekawością i chęcią poznawania świata nierzadko zaczepia kompletnie nieznane jej koty, wypytuje je o ciekawostki i prosi o historyjki. Chętnie integruje się z resztą kociąt i zawsze chce każdego włączyć do zabawy, lecz z drugiej strony ma nieco tyrańskie zapędy i denerwuje się, gdy przez dłuższy czas musi iść na kompromisy, a koleżanki wciąż odmawiają zabawy w taki sposób, w jaki ona sobie wymarzyła. Na szczęście nie chowa urazy zbyt długo, a w wyniku przedłużającego się konfliktu jest w stanie nawet rozemocjonować się i w rzewny sposób przeprosić i wyrazić skruchę za swe niecne i samolubne czyny. Zapewne z perspektywy trzeciej Morze ma pewne niewielkie problemy behawioralne, lecz w żadnym wypadku nie ma złych intencji - ma może co najwyżej nieco nieopanowany i nieuformowany jeszcze charakter…

MORALNOŚĆ


Morze jak na razie jest jedynie dzieckiem, toteż ciężko mówić tu o jakichkolwiek głębszych przekonaniach moralnych. Z jednej strony celowe krzywdzenie innych nie sprawia jej przyjemności, z drugiej strony dosyć często zachowuje się nieodpowiednio wobec rówieśników, co objawia się samolubnością czy zbyt brutalną zabawą. Niby wierzy w jakąś tam Aleję Gwiazd, ale tylko dlatego, że dorośli dookoła niej wyrażają się o niej z mistycznym wręcz szacunkiem. Jak na razie nie klasyfikuje swojego postępowania w kategoriach dobra i zła, lecz w kategoriach “za to mnie pochwalą” i “za to będą na mnie źli” (a także “za to będą na mnie źli ale nie ą racji”).

CIEKAWOSTKI


- Ma świadomość tego, że nie jest spokrewniona ani z Pszczelą Dumą, ani z Makowym Polem, ani nawet z Rusałką i Biedronką. U wielu pewnie wzbudziłoby to poczucie żalu, lecz Morzu niezbyt to przeszkadza. Jest zadowolona tak długo, jak otrzymuje od swojej “rodziny” jedzenie i odrobinę życzliwości.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: nierozważność, impulsywność, nakłonienie ją do współpracy jest dosyć ciężkie
Mocne strony:  zdolności przywódcze, duża pewność siebie, zwinność

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Śnieżne Wspomnienie (wojownik Klanu Nocy; całkiem lubi ojca i cieszy się, gdy ten odwiedza ją w żłobku. Z drugiej strony, kocur często sprawia wrażenie smutnego, mimo że Morze niekiedy wręcz staje na głowie próbując go rozchmurzyć)
Matka - Pruszka (porzucona przez Dwunożnych pieszczoszka; nie zna jej i zapewne nigdy nie pozna)
Rodzeństwo - Piórolotek
Partner - ///
Potomstwo - ///


INNE

Bliscy - Pszczela Duma (kotka, którą obarczono obowiązkiem wykarmienia i wychowania kociąt Śnieżnego Wspomnienia. Morze wie, że nie jest to jej prawdziwa matka, lecz mimo pewnego dystansu w relacji widzi Pszczółkę jako ostoję bezpieczeństwa i czułości. Lubi ją), Makowa Pole (partnerka Pszczelej Dumy. Morze nie do końca wie, co ma o niej myśleć, w jej towarzystwie czuje pewne napięcie i niepewność), Rusałka i Biedronka (córki Pszczelej Dumy, koleżanki i swego rodzaju przybrane siostry Morza)

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się jako owoc związku Śnieżnego Wspomnienia i Pruszki. Ze względu na to, że liderce klanu nie spodobała się relacja, która łączyła wojownika i samotniczkę, nakazała ojcu kociąt odebrać je matce. Tak też się stało - Morze została przyniesiona do obozu i podrzucona Pszczelej Dumie, co oficjalnie uczyniło z nią członkinię Klanu Nocy.

1 komentarz: