BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

23 maja 2014

ŚNIEŻYCA

 

Autor grafiki: lampart._.
OGÓLNE
ŚNIEŻYCA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Biromantyczna -> Biseksualna 
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: Postać NPC (opiekun: Inesy246)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Śnieżyca jest średniego wzrostu kotką. Dla wielu wydaje się wysoką ale ten efekt wywołują tylko jej patykowate łapy. Jej futro jest długie i srebrne w ognistej barwie, pełne cętek. Na pyszczku, palcach, brzuchu i ogonie znajduje się biel, a głowę zdobią zielone oczy.
Cechy szczególne - xxx
Kolor sierści - Ruda srebrna pręgowana cętkowanie z bielą
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Zielone
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Niepohamowana ciekawość. To chyba coś co Śnieżycę najbardziej cechuje. Jest okropną gadułą, zawsze musi mieć kogoś kto z nią pogada gdyż pysk jej się wręcz nie zamyka! Gdy nie ma się do kogo odezwać gada do siebie. Wracając do jej ciekawości, zazwyczaj pierwsza ma dostęp do wszystkich plotek i wyszukuje najlepsze ich źródła. Musi wiedzieć wszystko o każdym. Gdy czegoś nie wie, dąży do tej wiedzy, nie ważne w jaki sposób, by zaraz pójść i obwieścić to każdemu plotkując na dany temat.
Jedynymi wobec których nie potrzebuje informacji są jej rodzina, przyjaciele i koty które coś dla niej znaczą. Sama stara się nie dopuszczać do nikogo jakiś pogłosek na jej temat. W końcu to ona ma plotkować a nie o niej! Mimo wszystko ma cięty język i zawsze na wszystko znajdzie ripostę. W końcu to ona jest tutaj naczelną ,,drama queen" i to ona musi wygrywać w kłótniach. Kotka chce być kimś w klanie i dokonać tego za pomocą swej inteligencji, sprytu i doświadczenia. Szybko się uczy i wiele rzeczy za pierwszym razem wykonuje bezbłędnie. Jest niepoprawną marzycielką. Wierzy, że każda historia ma swój happy end i czeka ją prawdziwa miłość którą pragnie odkryć. Uważa to za słodkie i obowiązkowe w życiu każdego kota. Jednak swoją marzycielska stronę ukrywa bo woli mieć maskę plotkarskiej drama queen zawsze z ripostą, niżeli niepoprawnej romantyczki. To byłby w końcu temat do plotek o niej, no nie? Bardzo zwraca uwagę na swój wygląd. Łatwo wpada w kompleksy. Wystarczy powiedzieć że jest gruba a już zacznie paru dniową głodówkę.

MORALNOŚĆ

Mimo że moralność Śnieżycy się jeszcze kształtuje to już można orzec że nie umiałaby zabić bez powodu. Chociaż na polu bitwy walczy zażarcie jak lew to bardzo liczy się z czyimś życiem, w końcu wtedy byłby to temat do plotek, gdyby kogoś zabiła!

CIEKAWOSTKI

• Wielu może ciekawić skąd wzięło się imię Śnieżyca dla rudej kotki. Otóż zaraz po narodzinach pierwsze co na  jej widok rzuciło się Nawałnicy w oczy były jej śnieżnobiały brzuch i łapy. Stąd jej imię Śnieżyca nawiązujące do odcienia tej bieli.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Nie jest zbyt silna i szybko się męczy oraz rozprasza podczas drobnych czynności.
Mocne strony: Szybka i bezszelestna. Nigdy nie wiesz jaki jest jej następny ruch.
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sztorm
Matka - Nawałnica [*]
Rodzeństwo - Cyklon, Wichura [*], Grad [*]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Kocięta zostały urodzone w grupie wojowników ceniących sobie siłę, mieszkających na klifach, wraz z Cyklonem, Gradem i Wichurą. Niestety pewnego dnia ich grota się zawaliła podczas sztormu i dwójka kociąt została oddzielona od reszty, próbując z ojcem znaleźć matkę. Sztorm jednak uważał, że kocięta są mniej ważne od partnerki z którą związał się na całe życie, więc postanowił odciążyć się z balastu, zostawiając młode pod opieką Klanu Burzy, samemu wyruszając na poszukiwania. 
Kocięta dołączyły do Klanu podczas panowania Króliczej Gwiazdy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz