BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Klifu!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(dwa wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 5 października, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 maja 2014

ZGUBA

 ZGUBA

Poprzednie imiona: brak
Wiek: Nieznany
Płeć: Kotka
Klan: Samotnczka (Dawniej KK)
Ranga: Samotniczka
Poziom medyczny: -
Charakter: Matka tej kotki, Sójcze Skrzydło, nadała jej takie imię, stwierdzając, iż to miano bardzo do niej pasuje. I nawet nie spodziewała się, jak bardzo.
Kotka wydaje się być zagubiona w tym świecie. Siedzi często jednym miejscu przy matce, raz zamyślona, a innymi czasy po prostu obserwuje, co się dzieje dookoła. I spędza tak większość dni, bojąc się odchodzić od matki. 
Innymi, równie widocznymi cechami są nieśmiałość i wrażliwość serca. Mała boi się podejść nawet do własnego rodzeństwa. Potrafi jedynie przesłać im uśmiech z daleka. Jednakże to się zmienia, gdy zobaczy jakiegoś kota potrzebującego pomocy, gdyż Zguba wyróżnia się niezwykłą wrażliwością serca. Ale jednocześnie czuje obawę przed pokazywaniem tej cechy.
Warto dodać, iż kotkę bardzo łatwo przestraszyć. Wystarczy słowo “Bu” w niespodziewanym momencie. Jednak Zguba to wybaczy, ale zapamięta, jak każdą rzecz czy wydarzenie. 
Tak na razie prezentuje się nasza bohaterka. Ale, ona jest jeszcze kociakiem, więc jej charakter na pewno ulegnie zmianie, wcześniej czy później.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Na sam początek powiem, że na niekorzyść rodziców, Zguba podała się w wyglądzie do ojca. Chociaż jest jeszcze młodym kociakiem, posiada ona szczuplutką i nieco kościstą sylwetkę ciała. Po matce zaś dostała swe niezwykle długie łapy, łabędzią szyję oraz orientalny wygląd pyszczka z bladoniebieskimi ślepkami. Sierść Zguby jest krótka, a jednak miękka z atramentowym odcieniem barwy. Jej białe znaczenia na pyszczku, brzuszku, łapkach oraz końcówce ogona bardzo upodabniają ją do Jastrzębiego Szpona. 
  • Kolor sierści - czarna jednolita z białym
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - niebieskie
Rodzina: 
  • Ojciec - Wojownik z Klanu Nocy - Jastrzębi Szpon - Zguba odziedziczyła swój wygląd po nim, jednak nie ma o tym pojęcia. Kotka nigdy go nie widziała, nic o nim nie słyszała. Po kryjomu jednak marzy, by się z nim spotkać
  • Matka - Kotka z Klanu Klifu - Sójcze Skrzydło - Wojowniczka, którą kotka podziwia i bardzo, ale to bardzo kocha. To z nią spędza większość dnia, wtulając się w jej miękką sierść i wysłuchując opowieści. Zguba nie zniosłaby jej śmierci. 
  • Rodzeństwo - Oset oraz Północ - Brat i siostra Zguby, z którymi chociaż niezbyt się dobrze dogaduje, bardzo ich kocha
  • Partner - brak
  • Potomstwo - brak
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Zguba wraz z rodzeństwem są wypadkiem, który przydarzył się pewnej wojowniczce Klanu Klifu i kocurowi Klanu Nocy. Nie łączy ich jakakolwiek miłość; Jastrzębi Szpon tylko omamił Sójcze Skrzydło i ją zapłodnił. W jeden z zimowych dni przyszły na świat kocięta, które Sójcze Skrzydło nazwała Ostem, Północą oraz Zgubą, tak by nikt nie stwierdził, że mają ojca z innego klanu. Teraz żyją w Klanie Klifu, Królowa po cichu planując zemstę, a kocięta pragnąc poznać prawdziwego ojca...
Punkty umiejętności: 
  • siła - /// 
  • szybkość -/// 
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Upomnienia: 0/3


Właściciel: Klus-ka (Howrse.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz