BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu i Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 30 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 maja 2014

Algowa Struga

 

Autor grafiki: prega
OGÓLNE
ALGOWA STRUGA
*Poprzednie imiona: Alga > Algowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Homoromantyczna aseksualna
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik (Księżniczka)

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor: Beelie__ (dc) beatka123000@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Algowa Struga jest troszkę poniżej przeciętnego dla kotki wzrostu. Jest za to długa jak na kota, sylwetką przypomina odrobinę wydrę, także nie brakuje jej mięśni, które wyrobiła sobie od ciągłego pływania. W wodzie, od góry, przez jej czarną plamę, która układa się na wzór bardzo długiej pręgi, wygląda faktycznie jak kawałek dryfującej algi. Dymne akcenty widoczne są tu i ówdzie, łamiąc lśniącą czerń. Można ją opisać jako kotkę słodką i zgrabną, o nieprzeciętnej urodzie. Brązowe oczy są duże, lśniące i ciekawskie, a znak królewski na czole często nieco rozmazany. Lekko pokręcone futerko wyróżnia ją w tłumie, stara się o nie dbać i często wtyka w nie różne kwiatki i piórka od przyjaciół i znajomych.
Cechy szczególne - Falowane futro, plamka na głowie, lotos na czole
Kolor sierści - Czarna dymna bicolor
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Pomimo swojej delikatnej aparycji, nie doświadczysz u tej małej kotki zbyt wiele delikatności. Nie oznacza to jednak, że jest ona surowa czy bezduszna; wręcz przeciwnie. Aldze, mimo dobrych chęci, po prostu brakuje momentami gracji ruchów (mimo, że jako księżniczka się stara), jak i wyczucia sytuacji. Czasem zdarza się, że przez swój roztargniony charakter podaje kotu rybkę, której ten akurat nie lubi, bądź używa zbyt dużo lub zbyt mało siły, co kończy się nieprzewidywalnymi, niezbyt przyjemnymi rezultatami. Koteczkę można podejrzewać o ADHD - bywa nieco roztargniona i nieostrożna, ma problemy ze skupieniem się oraz zapamiętaniem rzeczy, chociaż z wiekiem nauczyła się z tym lepiej sobie radzić. Trudno jej zabrać się do wykonywania wielu czynności i często odkłada je na później, co wymusza na niej działanie "na szybko" lub improwizowanie. Niemniej jednak, mimo swoich małych wad, jest naprawdę urocza i kochana, bez złych zamiarów, co inne koty zazwyczaj wyczuwają. Uwielbia pływać i bawić się w walkę "na niby" z rodzeństwem czy rówieśnikami, jest też dość towarzyska. Ufa innym i chętnie niesie pomoc, stara się wierzyć, że każdy ma dobre intencje, tak jak ona, jednak coraz więcej kotów podważa u niej to myślenie. Ma przez to sporą zagwozdkę, jeśli chodzi o problem czekoladowych kotów w Klanie Nocy. Z jednej strony ufa babci i starszym, z drugiej, w jej sercu brązowe koty nie zrobiłyby nic, za co miałyby być gorzej traktowane, zwłaszcza jej siostra, Płotkowa Łapa. Można powiedzieć, że jest trochę rozdarta, nie zostawiłaby jednak poszkodowanego samego, nawet kosztem walki z rodziną. Czasem gromadzi się w niej wielka frustracja, która grozi wybuchem w nieprzewidzianym momencie. Przyzwyczajona do królewskiego statusu, może być czasem odrobinkę rozpuszczona.

MORALNOŚĆ

Grzeczna i miła, taka stara się być. Nie wierzy za mocno w Klan Gwiazdy, bardziej traktuje go jako obyczaj, chyba, że jest akurat w tarapatach. Wtedy robi się wierząca. Jest w stanie lekko kłamać czy oszukiwać, ale tylko dla dobrego celu, a nie dla osobistej korzyści. Gdy jest już naprawdę zła czy zrozpaczona może przez przypadek dać się ponieść emocjom, nie zabiłaby jednak kota, a przynajmniej nie celowo. Żałowała by potem tego bardzo mocno.

CIEKAWOSTKI

• Kotka lubi dawać innym niewinne przyjacielskie dziabnięcia w różne części ciała, ale trzeba uważać, bo czasem może dziabnąć niechcący za mocno.
• Jej wygląd wzorowany był na ptaku muchołówce białoszyjej.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Ma problemy z koncentracją i doborem siły, jest też trochę zapominalska. Czasami działa kierowana emocjami, zamiast dobrze coś przemyśleć, nie jest jednak na tyle głupia, żeby łatwo przez to paść ofiarą manipulacji. Nie jest najlepsza w wspinaczce na drzewa.
Mocne strony: Zwinna i "śliska", trudno ją przyszpilić do ziemi czy innej powierzchni podczas walki. Dobrze pływa i łowi ryby. Ma typowy dla księżniczki "urok", któremu trudno się oprzeć.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sumowa Płetwa (biologicznie Dzwonek)
Matka - Wirująca Lotka (*)
Rodzeństwo - Mandarynkowe Pióro (nie przepada), Płotkowa Łapa (usilnie szuka zaginionej siostry), Zimorodkowa Łapa (najlepsza przyjaciółka)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

•Skrzelowy Szept - przyjaciel, zdaje się dostrzegać w nim dobre cechy, których nie widzą współklanowicze
•Piórkolotkowy Trzepot - również przyjaciel, nie aż tak bliski jak Skrzelik. Wydają się dzielić wiele rozterek jak i zwyczaj dekorowania futerka
•Srocza Gwiazda - babcia, jedna z opiekunek kotki, podziwia jej władczą aurę, zarazem jednak czasem boi się jej i jej poglądów
•Bursztynowa Łapa - śmieszny kolega, który chyba za bardzo ją podziwia. Lubi z nim platać figle i obserwować jego śmieszne poczynania.
•Spieniony Nurt - miła ciocia, której lubi czasem posłuchać. Wspominała z nią Płotkę, teraz gadają głównie o powierzchownych rzeczach

SZKOLENIE

Mentor - Pchli Nos (wspomina miło, nawet jeśli był trochę nadopiekuńczy i zbyt wrażliwy, zwłaszcza w prawieniu morałów, które trochę wylatywały jej drugim uchem)
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Kijankowe Moczary, Czyhająca Murena
HISTORIA

Urodzona w Klanie Nocy podczas panowania Sroczej Gwiazdy, jej babci. Po kolejno śmierci mamy, a potem zaginięciu siostry i cioci nieco podupadła na duchu (na szczęście tylko nieco!). Została mianowana na wojowniczkę w wieku 14 księżyców.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz