BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 maja 2014

WILCZA POGOŃ


 
OGÓLNE
WILCZA POGOŃ
Poprzednie imiona: Chloe > Wilcza Łapa > Wilcza Pogoń > Troskliwy Wileczek
Płeć: Kotka
Orientacja: Aseksualna | Homoromantyczna
Przynależność: Pieszczoch > Klan Klifu
Ranga: Wojowniczka

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Hachi)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Smukła, przeciętnej wielkości o szorstkim w dotyku futerku. Mimo krótkiego futerka u kotki i tak znajdzie się czasem kępa sierści, która odstaje sprawiając wrażenie, jakby ta właśnie wyleciała z krzaczorów. Jej ślepia są brązowe, na myśl przywodząc brązową korę drzewa. 
Cechy szczególne - blizna na brwi
Kolor sierści - niebieski szylkret z białym pręgowany cętkowanie
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER
Pierwsze wrażenie, które pozostawi po sobie Wilcza jest zdecydowanie inne niż to, co jej dusza gra w rzeczywistości. Na początku bywa kotem oschłym i bezczelnym w swym słownictwie, ale wina leży w tym, że posiada ona dystans do obcych. W późniejszym czasie, wyciąga kartę agresora tylko w obronie swego ziomka, a uwierzcie, że ten typ wariata ma rozmach! I jakby tak się zastanowić, nie potrzeba jej wiele czasu, żeby rozgościć się na dobre w relacji z kimś. A wtedy? Cóż, wtedy ta wredota z pierwszego wrażenia przemienia się w kochaną bułę, służącą pomocną, acz nie zawsze racjonalną łapą albo towarzystwem, przy którym nie ma nudy! Jednak owa kotka szybko się wtedy przywiąże do nowych kumpli, a czasem to idzie w parze z jej skłonnościami do melancholii i ekspresyjności na milion sposobów. Tak, ten rysunek wyryty pazurem na pniu należy do niej i oznacza niezadowolenie, jakie nie dawało jej spokoju podczas tworzenia go. Przyprawimy również jej charakterek o skłonności do szczerej krytyki, co znaczy, że jeśli nudzi ją rozmowa, przewróci oczami i każe się zamknąć swojemu rozmówcy. Ot taka, barwna z niej osoba.

MORALNOŚĆ

Ciężko stwierdzić, pewnym jest, że w życiu by nie skrzywdziła kocięcia, jednak będąc przypartym do muru, w serio paskudnej sytuacji chyba by się zmusiła do zrobienia czegoś paskudnego. W zależności, czy byłaby też szantażowana emocjonalnie czy nie. Dla kotów, na których jej zależy zrobi wszystko - nawet zabije. Gdy głód ją dosięgnie, jest w stanie zjeść nawet zwłoki innego kota.

CIEKAWOSTKI

Gdy się stresuje, idzie zjeść przeterminowane jagody, żeby trochę się rozweselić
Z początku chciała być medyczką, jednak ilość nauki ją przerosła
Ciężko ją złamać psychicznie, trzeba by było naprawdę się postarać żeby ją zrujnować
 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Brak jej cierpliwości, którą potrzeba do polowań, mięśnie jej tylnych łap są też strasznie słabe, zapewne przez geny po ojcu, co skutkuje u niej kiepskim wybijaniem się a także z trudnościami podczas wspinania się czy biegiem
Mocne strony: Bardzo szybko się uczy, w ciągu kilku dni potrafi znakomicie opanować daną umiejętność. Posiada również silne szczęki oraz przednie łapy, dzięki czemu jej ofiara musi się mocno postarać, żeby jakimś cudem uciec z łap kotki  

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Jeżynek [pieszczoch; kocur używający wózka aby się poruszać przez niedowład tylnych łap. Kotka niespecjalnie go lubiła, zawsze był taki... pesymistyczny i negatywnie nastawiony do wszystkiego dookoła]
Matka - Kate [pieszczoch; kotka, która swoimi humorkami praktycznie niczym nie różniła się od swojego partnera a także najmłodszej córki. Wiecznie niezadowolona, kręcąca nosem na jakiekolwiek słowa opuszczające pyszczek Wilczej]
Rodzeństwo - Brwonie, Kate i Joe
Partner - Miłość wygląda dla niej bardziej jak nieudany żart. Nigdy nie miała pozytywnego doznania związanego z miłością, dlatego też średnio wierzy, że kogoś sobie znajdzie
Potomstwo - Jokes on you, brzydzi ją chodzenie w krzaczki

INNE

Bliscy - Truskawkowa Łapa, Grzybowa Ścieżka oraz Lamparci Ryk, dwa pierwsze kocury zaprowadziły ją do klanu klifu, nowego domu, pomogli jej się też zaaklimatyzować. Grzyba poznała dopiero po jakimś czasie i mimo zrzędliwego charakteru... polubiła go bardzo, okazało się, że kocur nie jest taki, na jakiego się kreuje
Wrogowie - Nie posiada, nie miała jeszcze "przyjemności" sobie jakichś narobić, nie mniej jako wrogów można podpiąć jej rodziców, których czasem traktowała jako zło konieczne 
 
SZKOLENIE

Mentor - Cętkowana Gwiazda
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Srokoszowa Gwiazda
HISTORIA
Historia jakich pełno. Zbuntowana nastolatka ucieka z domu od porąbanych starych, żeby zacząć życie od zera i poznaje nowych przyjaciół. Tak samo było właśnie z wilczą, która strzeliła focha po awanturze ze starymi i poszła w długą. Od jakiegoś kota buszującego w śmieciach usłyszała coś o kotach w lesie, dosłownie coś, bo jednak wspomnienie, że "a bo w tym lesie żyją same zapchlone dzikusy", nie jest zbyt szczegółową informacją. Ruszyła więc w drogę, z radością opuszczając przedmieścia, na których się wychowała. Po drodze musiała spierdzielać przed szalonym dziadkiem, ulubieńcem klanowych kotów, przez co zafundowała sobie bliznę na brwi niczym prawdziwa buntowniczka.
W połowie drogi, psiocząc na wszystko dookoła i ostro klnąc, spotkała dwa kocury, które z marszu zwyzywała od zboczeńców a także perwersów, którym zaraz mordy obije; zrobiła to, tym samym zmieniając swoje słowa w czyny.
Ostra wymiana zdań. Groźby spuszczenia wpierdolu. Plucie sobie w pysk.
Niewiele czasu później kotka należała już do klanu klifu posiadając imię Wilczej Łapy i szkoląc się pod okiem samej liderki, która wybrała ją na swoją uczennicę, chcąc zająć głowę czymś innym niż atakiem lisów, który miał miejsce w klanie trochę ponad tydzień temu.
Jakim cudem została klifiakiem? Tego sam Truskawek, Grzyb oraz Lampart, czyli jej najlepsi przyjaciele, nie wiedzą. Może miała w sobie coś, że mimo wyzwisk znalazła z lampartem i truskawem wspólny język i dlatego zaprowadzili ją do obozu. Nawet mimo tego, że spuściła im srogi wpierdol na dzień dobry, chociaż kocury utrzymują, że nic takiego nie miało miejsca.
Niewiele czasu później kotka zyskała imię Wilczej Pogoni, zostając pełnoprawną członkinią klanu klifu.

1 komentarz:

  1. siema, tu Kornilix12, pytanko, mogłabym być Wilczą Pogonią?

    OdpowiedzUsuń