OGÓLNE
SROKOSZOWA GWIAZDA
*Poprzednie imiona: Szufelka, Srokosz, Srokoszowa Łapa, Srokoszowa Wzgarda, Srokoszowa Namiętność, Srokoszowa Wzgarda
Płeć: kocur
Orientacja: panseksualny
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Lider
- - - -
Właściciel: Postać NPC (autor: dayox)
APARYCJA
*Poprzednie imiona: Szufelka, Srokosz, Srokoszowa Łapa, Srokoszowa Wzgarda, Srokoszowa Namiętność, Srokoszowa Wzgarda
Płeć: kocur
Orientacja: panseksualny
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Lider
- - - -
Właściciel: Postać NPC (autor: dayox)
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Opis ogólny - Nadal niski kocur o szacie zdobionej szarym futrem usianym cętkami. Jest dość chudy, ma dobrze umięśnione łapy i niemal wiecznie ogon ku dole. Czujne uszy niemal zawsze sterczą sztywno. Krok ma ciężki jak na swoją aparycję. Zupełnie jakby niósł na swym grzbiecie stertę kamieni. Smutne spojrzenie krąży wszędzie, zatrzymując się na pojedynczych kotach.
Cechy szczególne - plamka biała pod okiem
Kolor sierści - niebieski cętkowany bicolor
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - pomarańczowe
CHARAKTER
Srokoszowa specyfika życia nie uległa zmianie. Wciąż jest to skryty kot, który rzadko kiedy dzieli się swoimi zmartwieniami czy troskami. Jest zamknięty w sobie i nieufny. Wciąż czuje się wyobcowany w Klanie Klifu, a większość Klifiaków w myślach określa pobłażliwie. Mało kogo darzy sympatią, przez jego niełatwy charakter ciężko do niego podjeść. Pomimo że często stara się udawać nieustraszonego wiele spraw go przerasta. Nie za chętnie podchodzi do obcych kotów. Często podchodzi do nich skrajnie negatywnie, przypisując im wiele wad i oceniając ich błędnie. Później w trakcie znajomości przeważnie jednak zyskują w jego oczach. Kocur jest raczej ponurym typem, o pesymistycznej i z lekka paranoidalnej naturze. Dość łatwo nim wbrew pozorom manipulować. Wystarczy jedynie sprawić, że poczuje się przez was kochany, a już macie go w swoich łapkach. Podatny na sugestie najbliższych, jak i jedynie grający nieustraszonego oraz brutalnego. W głębi duszy nie jest złym kotem. Jedynie wciąż zagubionym kociakiem, któremu brakuje bliskości i relacji z drugim kotem.
MORALNOŚĆ
CIEKAWOSTKI
- W rodzinnym domu wołano na niego Szufelka. Kalinka zmieniła mu imię.
- Kalinową Łodygę najbardziej kocha z rodziców.
- Obiecał pomścić Cętce jej honor i szuka sprawcę gwałtu na niej. Jego głównym podejrzanym jest Lamparcia Gwiazda, ale z każdym księżycem coraz bardziej brakuje mu dowodów.
- Kiedyś opętała go Dzierzba.
- Był zakochany w Aksamitnej Gwieździe.
- Nie przepada za rudymi kotami.
- Był zakochany w Aksamitnej Gwieździe.
- Nie przepada za rudymi kotami.
- Pierwsze życie stracił umierając na zgromadzeniu przez zawał serca
UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny:
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: pesymizm, niska samoocena, niecierpliwość,
Mocne strony: upartość, wysoka tolerancja na ból, spostrzegawczość
RELACJE
RODZINA
Ojciec - biologiczny: Mech Junior, przybrany: Dziki Kieł - nienawidzi całym sercem typa.
Matka - biologiczna: Tamiza, przybrana: Kalinkowa Łodyga; Cętkowana Gwiazda (*)
Rodzeństwo - przybrane: Bizon, Klonek, Brzózka, Cierń, biologiczne: Biała Zamieć
Partner - Wilczy Zew (*) (a tak naprawdę Dzierzba w przebraniu, ich związek do normalnych ani zdrowych nie należał i zostawił w sercu Srokosza kolejną czarną dziurę bez dna) Gąsiorkowa Łata
Potomstwo - Bijąca Północ, Rozczarowany Pysk, Kopciuszek [*], Pomocny Wróbelek, Spopielona Łapa
INNE
Bliscy - Kalinowa Łodyga (czuje się winny nie pomszczenia Cętki na czas), Wilcza Pogoń (szanuje kotkę, lecz jej unika), Wilczy Zew (*) (jego ukochany, który okazał się tylko marionetką Dzierzby)
Wrogowie - Urdzikowy Deszcz (*) (frajer i wróg, dobrze, że zdechnął), Dziczy Kieł (*) (lamus i pośmielisko), Lamparci Ryk (wróg publiczny nr 1), Aksamitna Chmurka (wariatka, która złamała mu serce i prawe żebro), Niedźwiedzia Siła (jego zabawka i obiekt wyżyć frustracji, zamierza dręczyć kocura dopóki całkowicie go nie złamie), Lisi Ognik (przemądrzała jędza, co uważa się za mądrą), Daglezjowa Igła (po prostu należy do tej rodziny)
SZKOLENIE
Mentor - Wilcza Pogoń
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Czyśćcowa Łapa
HISTORIA
Mech Junior, będąc wnukiem jednego z mitycznych wojowników, postanowił, że jego dzieci będą miały możliwość łyknięcia takiego życia, czego mu niestety nie było dane. Jego partnerka, Tamiza nie podzielała entuzjazmu ukochanego, dlatego też zabroniła mu jakkolwiek wspominać o leśnych klanach przy dzieciach. Sprzeciwiając się jednak woli Tamizy, Mech Junior postanowił wziąć sprawy we własne łapy i pod osłoną nocy, korzystając z pomocy przyjaciela - Marmurka, wyniósł kociaki na granicę z klanem klifu, gdzie czekając w wysokiej trawie, obserwował czy znajdzie ich patrol. Gdy tak się stało, a kocięta zostały zabrane przez Wrzosową Pogoń, Kozie Futro oraz Gawronie Skrzydło do klanu klifu. Tam zajęła się nimi Kalinkowa Łodyga.
kamienny incydent na zawsze w naszych sercach
OdpowiedzUsuń