BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 lipca 2014

Sen

Autor grafiki: _iglak
OGÓLNE
SEN
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Samotnicy>>Klan Wilka
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Opiekun/Autor: _iglak, iglastycien@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Sen jest średniej wielkości kocurem o dość proporcjonalnej, “atletycznej” budowie ciała i silnych kościach, posiada miękkie czarne futerko bez żadnego pręgowania. Jest ciemny niczym nocne niebo podczas burzy. Żółte, hipnotyzujące oczy przyciągają uwagę każdego kota, który na niego patrzy. Ma jaśniejsze futro w uszach oraz ciemniejszy odcień czerni na nosku i obwódkach uszu. Poduszeczki łap, nos i skórę ma dość ciemną.
Cechy szczególne - Krótki ogon, ciemny nos, jaśniejsze futro w uszach oraz ciemniejszy odcień czerni na nosku i obwódkach uszu.
Kolor sierści - Czarna jednolita
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Żółte
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

W obliczu chaosu Sen zachowuje spokój. Nie wpada w panikę, potrafi trzeźwo ocenić sytuację i znaleźć wyjście. Jest niczym kojący wiatr w burzy. Czasami jego spokój może przerodzić się w bierność. Może mieć trudności z podjęciem inicjatywy, czekając aż sprawy ułożą się same, lub polegając na innych. Często kieruje się wewnętrznym poczuciem, które okazuje się być niezwykle trafne. Potrafi dostrzegać ukryte znaczenia i związki, których inni nie widzą. Podejmuje decyzje w oparciu o swoje wartości i emocje, a nie logikę czy obiektywne fakty. Jego empatia, wrażliwość i idealizm są zgodne z tą cechą. Jest elastyczny, adaptowalny i otwarty na nowe pomysły. Może mieć problem z sztywnym planowaniem i preferuje spontaniczność. To tłumaczy jego skłonność do bierności i unikania decyzji, które zamykają mu opcje. Posiada głęboką zdolność do odczuwania emocji innych. Jest bardzo wrażliwy na cudze nastroje i potrzeby, co czyni go wspaniałym słuchaczem i pocieszycielem. Koty czują się przy nim bezpiecznie i zrozumiane. Z uwagi na swoją wrażliwość i głębokie odczuwanie, Sen może być podatny na stany melancholii lub smutku, zwłaszcza, gdy otaczająca go rzeczywistość odbiega od jego idealistycznych wyobrażeń.

MORALNOŚĆ

Jego moralność się dopiero formuje, jednak bardzo bierze do siebie bajki Brukselkowej Zadry o Klanie Gwiazdy.

CIEKAWOSTKI

– Kocur jest bardziej nocnym markiem, nie przepada za wczesnym wstawaniem,
– Zauważa uroki nocy, szczególnie tych chłodniejszych, kiedy to formuje się mgła,
– Mimo półdługiego futerka nie przeszkadzają mu chłodniejsze dni,
– Lubi oglądać biedronki, uważa, że są w stanie spełnić marzenia
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony:
– Przez krótki ogonek ma problem z równowagą,
– Jego futerko szybko się nagrzewa w słoneczne dni prowadząc do nagłego zmęczenia bądź odwodnienia,
– Zwinność,
– Walka na otwartej i gorącej/suchej przestrzeni, np. piasku lub betonie.
Mocne strony:
– Dobrze widzi w ciemności,
– Szybkie i bezszelestne skradanie się,
– Wytrzymałość i precyzja,
– Twarde poduszki łap, ciężej jest mu je skaleczyć.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Konfident
Matka - Makowiec
Rodzeństwo - Horyzont, Gwiazdnica
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Brukselkowa Zadra – traktuje kotkę jak swoją drugą mamę lub bardzo opiekuńczą ciotkę. Czuje się w jej towarzystwie jak w domu, jakby była jej biologiczną rodziną, jednak nie zawsze rozumie jej nadopiekuńczość oraz uwielbienie związane z Klanem Gwiazdy, chociaż podobają się mu jej opowieści.
Wrotyczowa Szrama – czuje się przez nią również zaopiekowany, choć jest w stanie wyczuć od niej bijącą niepewność, jednak kocurek jeszcze nie rozumie skąd to uczucie kotki się bierze. Czuje w niej energię starszej siostry, która mu odpowiada. 
Lodowa Sałata – uwielbia spędzać czas z kotką oraz z jej kociętami, więc nie może powiedzieć, że tęskni za Brukselkową Zadrą, kiedy ta wychodzi na szkolenie ze swoim uczniem.
Zabłąkany Omen – kocur wydaje się być tajemniczy i w ogóle nie wydaje się patrzeć w stronę kota, z którym rozmawia, nawet jeśli nawiązuje konwersacje ze Snem. Pojawia się zazwyczaj w towarzystwie Brukselkowej Zadry lub Kosaćcowej Grzywy. Sen lubi z nim rozmawiać, ma wrażenie, że wojownik wyglądając na nieobecnego, tak naprawdę wie wszystko to co się dzieje dookoła nich nawet lepiej niż sam Sen lub jego rodzeństwo. 
Kosaćcowa Grzywa – bardzo lubi się z nim bawić! Kocur zawsze ma ciekawe pomysły jak zająć im czas, jednak sam niezbyt często się pojawia ze względu na jego obowiązki wojownika, jednak kiedy przychodzi, zawsze obserwuje ich z daleka pewna szylkretka z dużą ilością bieli jak i blizn. Sen nadal nie wie, czy tamta kotka też chce się z nimi bawić?

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Został znaleziony wraz ze swoim rodzeństwem przez Brukselkową Zadrę oraz Wrotyczową Szramę w lesie i przyniesiony do Klanu Wilka za panowania Nikłej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz