BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lipca 2014

SZARY KLIF

 
Autor grafiki: Wierzba
OGÓLNE
SZARY KLIF
*Poprzednie imiona: Szary, Szara Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Homoromantyczny, aseksualny
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Protektor

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Avo, opiekun: 
vezuvio)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Wciąż jest niewielki, ale nabrał zdecydowanie krągłości. To bardzo ‘zwykły’ osobnik; ani szczególnie chudy, ni gruby, może wzrost ma poniżej przeciętnej, ale i tak nie należy do najniższych. Ma krótkie łapy i ciało, mocną szyje i prosty grzbiet, zakończony krótkim, grubym ogonem. Głowę ma okrągłą, z drobnym, słodkim pyszczkiem. Zdobi ją para trójkątnych uszek, które młody zazwyczaj lekko kładzie. Przednie łapki pokryte są bielą, jakby wszedł nimi w śnieg.  Szary Klif od czasu wypadku, w którym stracił swoją tylną prawą łapę, przestał dbać o czystość swojego szarego futerka - gdyby nie pomoc jego siostry, która codziennie przychodzi je czyścić, prawdopodobnie już dawno straciłoby cały swój blask.
Cechy szczególne -  Trzęsie się jak mały piesek, nawet kiedy nie jest zestresowany. Nie ma tylnej prawej łapy.
Kolor sierści - niebieski jednolity z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone, jak wiosenna trawa.
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Kocurek nabrał trochę pewności siebie; już nie chowa się przed każdym starszym kotem. Lubi towarzystwo innych, mimo swojej nieśmiałości, która przeszkadza mu w wyrażaniu swoich myśli na głos, nie widzi nic złego w przysłuchiwaniu się innym. Według niego prawdziwa przyjaźń jest wtedy, gdy nie czuje potrzeby rozmawiania z drugim kotem, gdy wystarczającym jest po prostu przebywanie razem. Mimo że wydaję się być wiecznie przerażony i zestresowany, częściej są to tylko pozory. Jest głosem rozsądku w rodzinie, na prawdę, z całej swojej najbliższej czwórki, ma najwięcej oleju w głowie i pokory. Dalej trzyma się siostry jak rzep na ogonie, ale to już nie dlatego, że sam by sobie nie poradził, TO ONA BY SOBIE NIE PORADZIŁA BEZ NIEGO! Wybija jej z głowy wszystkie głupie pomysły, na które wpada razem z przyjaciółką. Romantyk z niego, lubi fantazjować sobie o jakimś ładnym, odważnym kocurze, który zawojuje jego serduszko; czasami odpływa w świat marzeń, leżąc tak z otwartym pyskiem, a gdy ktoś go nakryje, zawstydza się ogromnie i odchodzi z legowiska zmieszany. Nie łamie zasad, jest bardzo prawy i można na nim polegać. Trzeba tylko uważać, by zbyt go nie wykorzystać; kocur sam nie da nikomu znać o swoim zmęczeniu, więc będzie pomagać w klanie aż do upadłego.  
MORALNOŚĆ

To porządny młodzieniec. Szanuje starszych, zawsze mówi ‘dzień dobry’. Dla niego kodeks wojownika to świętość; nie skrzywdziłby niewinnego kota, nawet z obcego klanu. Nienawidzi rozlewu krwi, ale wie, że czasami jest niezbędny, dąży do pokoju i jest pacyfistą. Nie idzie ślepo za głosem autorytetów (lidera, zastępcy), ale nie będzie z własnej wolu występował przeciwko niemu. Jest idealistą, który jednak trzyma swoje ideały w sercu, a nie na języku, jak niektórzy. Wierzy w Klan Gwiazd, znajduje w nim oparcie

CIEKAWOSTKI

★ Voice Claim - [LINK]
★ Ciągle powiększa swoją kolekcję kamyczków.
★ Czasami wychodzi z siostrą na spacery, na których zbierają razem kamyczki. Najbardziej lubi, gdy udają się nad morze i szukają razem bursztynów.
★ Cierpi na fantomowe bóle, które często budzą go w nocy. Nie lubi się jednak do nich przyznawać, bo nie chce martwić Zielonego Wzgórza.
★ Potrafi spać tylko w konkretnej pozycji; na prawym boku, z ogonem między łapami nogami.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
★ Przez to, że tak nagle nabrał ciałka, jest trochę ociężały i mało zwinny.
★ Ma krótkie łapy, przez co zakres jego susów jest niewielki, nie jest szybki.
★ Brakuje mu często tej iskry, która zachęciłaby go zrobienia pierwszego kroku.
Mocne strony: 
★ Jest silny, nie brakuje mu pary w łapach.
★ Rzadko się nudzi, potrafi cały dzień przesiedzieć w jednym miejscu na robieniu, w sumie to niczego.
★ Jest świetnym tropicielem.




RELACJE

RODZINA

Ojciec - Czarny Ogień -{Kocha ojca, ale czasami przytłacza go jego obecność; nie rozumie skąd bierze pokłady energii i chęci}
Matka - Biała Zamieć  -{Najlepsza mama; pomocna i zaradna, zawsze jakoś doradzi}
Rodzeństwo - Zielone Wzgórze -{Super przebojowa siostra; cieszy się, że ona nadrabia za nich dwoje jeśli chodzi o towarzyskość, nie musi się martwić, że zostanie bez znajomych, bo znajomi Zielonej, to jego znajomi}
Partner - Bardzo chciałby poznać jakiegoś sympatycznego kocura, który by go rozumiał
Potomstwo - Nie myśli o tym

INNE

Gorączkowa Łapa -{Najlepsza przyjaciółka jego siostry; uważa, że ta znajomość prędzej czy później doprowadzi do jakiejś potężnej draki, boi się, że ma ona zły wpływ na Zieloną Łapę, a co gorsza, na niego.}
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Klanie Klifu, u schyłku panowania Aksamitnej Gwiazdeczki, wraz ze starszą siostrą Zieloną; jego rodzice bardzo sie kochają, więc miło spędził pierwsze księżyce. Otoczony z każdej strony ogromnymi pokładami miłości ze strony matki i ojca. Wraz z końcem zimy został mianowany przez Srokoszową Gwiazdę na ucznia, aby móc poznać ścieżkę wojownika i w przyszłości służyć swojemu klanu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz