BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Jeszcze podczas szczególnie upalnej Pory Zielonych Liści, na patrol napada para lisów. Podczas zaciekłej walki ginie aż trójka wojowników - Skacząca Cyranka, która przez brak łapy nie była się w stanie samodzielnie się obronić, a także dwoje jej rodziców - Poranny Ferwor i Księżycowy Blask. Sytuacja ta jedynie przyspiesza budowę ziołowego "ogrodu", umiejscowionego na jednej z pobliskich wysp, którego budowę zarządziła sama księżniczka, Różana Woń. Klan Nocy szykuje się powoli do zemsty na krwiożerczych bestiach. Życie jednak nie stoi w miejscu - do klanu dołącza tajemnicza samotniczka, Zroszona Łapa, owiana mgłą niewiadomej, o której informacje są bardzo ograniczone. Niektórym jednak zdaje się być ona dziwnie znajoma, lecz na razie przymykają na to oko. Świat żywych opuszcza emerytka, Pszczela Duma. Miejsce jej jednak nie pozostaje długo puste, gdyż do obozu nocniaków trafiają dwie zguby - Czereśnia oraz Kuna. Obie wprowadzają się do żłobka, gdzie już wkrótce, za sprawą pęczniejącego brzucha księżniczki Mandarynkowe Pióro, może się zrobić bardzo tłoczno...

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

W Porze Zielonych Liści społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Aż po dzień dzisiejszy patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…
Po dłuższym czasie spokoju, społecznością wstrząsnęła wieść tajemniczego zaginięcia najstarszej wojowniczki Mleczyk. Zaledwie wschód słońca później, znaleziono brutalnie okaleczoną Kruchą, która w trybie pilnym otrzymała pomoc medyczną. Niestety, w skutek poważnego obrażenia starsza zmarła po kilku dniach. Coś jednak wydaje się być bardzo podejrzane w tej sprawie...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Burzy!
(trzy wolne miejsca!)

Miot w Klanie Nocy!
(dwa wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 26 stycznia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lipca 2014

BIAŁA ZAMIEĆ

Autor grafiki: ilia0730
OGÓLNE
BIAŁA ZAMIEĆ
*Poprzednie imiona: Puńcia > Lodówka > Lodówkowa Łapa > Biała Zamieć > Bielusia Chmureczka
Płeć: Kotka
Orientacja: Niesprecyzowana
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Starsza
- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Hachi)
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Opis ogólny - Dosyć dobrze zbudowana, szczególnie jak na swój wiek, kotka o szerokich barkach oraz kwadratowej klatce piersiowej tak samo jak dużych łapach. Przez to niejednokrotnie była brana za kocura
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - czarny van pręgowany dziko z akcentami
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER
Biała Zamieć to raczej zamknięta w sobie kotka. Wiele przeszła i zbyt wiele widziała. Boi się zbytnio polegać na innych kotach, bo zbyt wiele z nich ją zawiodło. Jest spokojna, mogłoby się zdawać, że pogodna. Nie chce nikogo martwić własnymi reflekcjami. Nie uważa jednak świata za dobre miejsce. Pewnie nie zdradzi ci tego w pierwszej rozmowie, czy następnej, ale wywnioskujesz to po pewnym czasie. Jest zaradna, choć często na pozór. Nie lubi prosić o pomoc i czuć, że ma wobec kogoś dług. Z wiekiem też pojawiły się u niej problemy z pamięcią. Wstydzi się przyznać, jak często gubi się we własnych myślach. Bywa i niezbyt przyjemna w gorsze dla niej dni, a z mijającymi księżycami coraz więcej się jej takowych zdarza. Mimo to dla swojej rodziny zawsze stara się być najlepszą wersją siebie.

MORALNOŚĆ

Ma neutralny stosunek do większości spraw. Głównie rozpatruje je w świetle tego co dla jej rodziny i niej korzystne. Nie jest ateistką, wierzy w istnienie Klanu Gwiazdy, ale nie przykłada do religijności szczególnej wagi.

CIEKAWOSTKI

- Wolałaby zostać pieszczochem, aniżeli klanowym kotem, jednakże nie chce się do tego przyznać
- Niecierpi swojego klanowego imienia
- Jest uczulona na pyłki kwiatów

UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony:  
- ma problemy z kręgosłupem i szybko się przez nie męczy
- przerażają ją konsekwencje potencjalnych czynów
- ciężko u niej z otwarciem się do innych kotów
- cierpi w ciszy 
Mocne strony:
- w większości sytuacji jest prawdomówna, choć umie też dobrze kłamać
- świetnie ukrywa swoje emocje
- dosyć silna jak na kota swojej postury
- umie wykorzystać każdą okazję, która przyniesie jej korzyść
- wciąż ma dobry wzrok i słuch
RELACJE
RODZINA

Ojciec - Mech Junior; przybrane - Dziki Kieł
Matka - Tamiza; przybrane - Kalinkowa Łodyga i Cętkowana Gwiazda
Rodzeństwo - biologiczne - Srokoszowa Gwiazda (niegdyś wspierała brata i starała się być dla niego oparciem, lecz przestała wciąż spotykając się z odrzuceniem), przybrane - Szarżujący Bizon(nie rozumie decyzji kocura i tęskni)
Partner - Czarny Ogień(połączyło ich młodzieńcze uczucie, lecz z czasem ono zgasło, są ze sobą głównie przez dzieci i przyzwyczajenie)
Potomstwo - Szary Klif, Zielone Wzgórze(bardzo kocha swoje dzieci i jest gotowa za nich oddać życie)

INNE

Bliscy - Lśniący Księżyc (z czasem zyskał w jej w oczach. Lubi z nim rozmawiać.)
Wrogowie - Pluskająca Krewetka (wyjątkowo nie przepada za kotką, irytuje ją niezmiernie)
SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
HISTORIA
Mech Junior, będąc wnukiem jednego z mitycznych wojowników, postanowił, że jego dzieci będą miały możliwość łyknięcia takiego życia, czego mu niestety nie było dane. Jego partnerka, Tamiza nie podzielała entuzjazmu ukochanego, dlatego też zabroniła mu jakkolwiek wspominać o leśnych klanach przy dzieciach. Sprzeciwiając się jednak woli Tamizy, Mech Junior postanowił wziąć sprawy we własne łapy i pod osłoną nocy, korzystając z pomocy przyjaciela - Marmurka, wyniósł kociaki na granicę z klanem klifu, gdzie czekając w wysokiej trawie, obserwował czy znajdzie ich patrol. Gdy tak się stało, a kocięta zostały zabrane przez Wrzosową Pogoń, Kozie Futro oraz Gawronie Skrzydło do klanu klifu. Tam zajęła się nimi Kalinkowa Łodyga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz