BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

08 lipca 2014

Horyzont

Autor grafiki: red.artem
OGÓLNE
HORYZONT
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Samotnicy>>Klan Wilka
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: 
artem.reed.0310@gmail.com, red.artem (dc)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Horyzont na ten moment to puchata kulka rudej sierści, która jest przyjemna w dotyku, niczym aksamitna chmurka. Na jej pyszczku zawsze gości uśmiech, a w żółtych oczach iskierki optymistycznej energii, którą chce zarażać innych. Charakterystyczna dla kotki jest ruda grzywka, idąca bardziej na lewą stronę pyszczka.
Cechy szczególne - Krótki ogon
Kolor sierści - Ruda pręgowana cętkowanie
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Żółte
Problemy zdrowotne - Brak
CHARAKTER

Horyzont jako kociak jest bardzo żywą i radosną kotką, której wszędzie pełno. Energia zawsze ją rozpiera, w takim stopniu, że inne koty zastanawiają się, czy ona kiedykolwiek się męczy. Ruda nienawidzi nudy, dlatego, kiedy ta ją dopadnie, to koteczka każdemu kto jest w pobliżu zawraca ogon, co różnie się kończy. Pomimo tego jest przekochana i do wszystkiego podchodzi z pozytywnym nastawieniem oraz uśmiechem na pyszczku.
Wraz z mijającymi księżycami optymizm Horyzontu się nie zmieni, no może nieznacznie, przestanie być tak naiwna, jak wcześniej. Nim uwierzy komuś na słowo w jakimś temacie, to rozezna się na własną łapę, czasem sprawiając wrażenie eksperta w danym momencie. Kotka z wiekiem będzie odkrywać coraz więcej zainteresowań, od ziół i roślin, przez historię klanów, po sam Klan Gwiazdy. Pomimo kolejnych księżyców nadal cały świat dookoła będzie przykuwać jej uwagę oraz zainteresowanie.
Jako pełnoprawny wojownik nabierze powagi, a psoty nie będą już na pierwszym miejscu, choć to nie pozbawi jej pogodnego podejścia do życia. Dojdzie jednak do wniosku, że nie każdy chce zostać zarażony tą radosną energią. W pełni poświęci się klanowi i misji od przodków, czego dopilnuje Brukselkowa Zadra z innymi kotami, które są przeciwne rządom kultystów. W każdym kroku, niewielkim ruchu będzie można dostrzec pewność siebie i niezachwiany spokój, choć Horyzont, jak każdy, ma też drugą stronę, którą ukazuje najbliższym oraz kociakom w żłobku, które uwielbia regularnie odwiedzać. Chętnie odciąży królowe, bawiąc się z ich pociechami lub opowiadając przeróżne historie, zarówno te prawdziwe, jak i zmyślone.

MORALNOŚĆ

Kotka na początku nie będzie zbytnio wiedzieć o wierze klanu, jednak Brukselkowa Zadra z czasem zacznie ją oswajać z tym oraz misją, którą otrzymała z rodzeństwem od Klanu Gwiazdy. Pomimo początkowej niewiedzy, po trafieniu do Klanu Wilka będzie zawsze przed snem słyszeć opowieści o przodkach.

CIEKAWOSTKI

– Uwielbia kwiaty jaskry, które często wplata sobie w futro.
– Lubi każdą pogodę, dopóki któraś z karmicielek w żłobku nie zakaże jej zabawy na zewnątrz w deszczowy dzień.
– Interesuje się niemal wszystkim.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Nie jest dość zwinna oraz skoczna, plus ma lekki lęk wysokości, także będzie się zapierać wszystkimi łapami, by ominąć w przyszłości temat wspinaczki po drzewach. Do tego czasem nie zna umiaru i zdarza jej się przesadzić w zabawie czy to rozmowie, będąc ciut za bardzo bezpośrednią.
Mocne strony: Szeroka gama zainteresowań, co Horyzont na pewno będzie wykorzystywać, oprócz tego jest dość silna jak na swój wiek i wygląd, dlatego często daje popalić swojemu rodzeństwu w zabawach. Pomimo raczej mało korzystnej budowy, uwielbia polować, podkradając się do zwierzyny, co z czasem wyćwiczy niemal do perfekcji. Co więcej, jest bardzo wytrzymała i jej determinacja nie zna granic, podobnie optymizm

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Konfident
Matka - Makowiec (biologiczna), Brukselkowa Zadra
Rodzeństwo - Gwiazdnica, Sen
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Brukselkowa Zadra – koteczka traktuje wojowniczkę niczym własną matkę, przychodząc do niej z każdym problemem lub by po prostu pogadać.
Wrotyczowa Szrama – jest dla niej jak starsza siostra, dająca mniejsze poczucie inności ze względu na wygląd.

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Urodzona w miocie dwójki samotników, Makowca i Konfidenta. Porzucona z rodzeństwem przez matkę w wieku 2 księżyców i znaleziona przez Brukselkową Zadrę oraz Wrotyczową Szramę na terenie Klanu Wilka, w trakcie rządów Nikłej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz