BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

20 sierpnia 2014

Piołunowy Dym

Autor grafiki: moth_laidre_[Discord]
OGÓLNE
PIOŁUNOWY DYM
*Poprzednie imiona: Piołun>>Piołunowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Kociak jest jeszcze nieco za mały żeby rozumieć takie kwestie. Ma tylko nadzieję, że kiedy dorośnie będzie mógł kogoś kochać i być kochanym!
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor: moth_laidre_
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kocurek jest zaskakująco drobny i smukły w budowie. Gdyby nie zapach można by z łatwością pomylić go z kotką. Uszy proporcjonalnie duże, często ruchliwe i bardzo ekspresyjne. Półdługa sierść ma tendencję do delikatnego zakręcania się ku górze. Jego pyszczek zazwyczaj zdobi promienny ale nie przesadnie szeroki uśmiech oraz para białych, ostrych jak igiełki kiełków.
Cechy szczególne - Jego płonące wręcz na pomarańczowo tęczówki są dość charakterystyczne. Szczególnie mocno wybijają się na tle liliowo-szarawego futra.
Kolor sierści - liliowa pręgowana klasycznie
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - Ciepły odcień pomarańczy
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Piołun już od urodzenia wszędzie pełzał za matką. Generalnie odpowiedzią na wszystkie jego problemy czy pytania jest Mama. Jest bardzo do niej przywiązany przez co inne kocięta mogą mu trochę dokuczać. To typ marzyciela i romantyka. Usilnie stara się uchodzić za dziarskiego i samodzielnego kocurka, jednak najwyraźniej nie specjalnie mu to wychodzi. Jak na kociaka przystało ma dużo energii, tak że wszędzie go pełno, jednak na tylko najmniejszy znak niebezpieczeństwa chowa się pod bezpiecznym brzuchem rodzica. Nie jest typem zaczepnym, raczej stateczno-obronnym. Unika bezpośrednich konfrontacji. Jest raczej otwarty w stosunku do innych kotów jednak z początku dość nieśmiały. Przykrywa to sztuczną odwagą, która jednak w większości przypadków rozpada się niemal natychmiast.

MORALNOŚĆ

Całym sercem wierzy w każde słowo wypowiedziane przez Matkę. Święty Las, choć nadal dla niego nieco niezrozumiały, stanowi silny wyznacznik moralności. Pomimo jednak nauk rodzica o samodzielności i samowystarczalności nie zdaje się specjalnie wykazywać żadnej z dwóch cech. Na pewno też nie byłyby one żadną wymówką dla skrzywdzenia jakiegokolwiek innego kota… no może z jednym wyjątkiem.

CIEKAWOSTKI

- Absolutnie uwielbia wszystkie błyszczące i kolorowe rzecz. Często można zauważyć go kiedy goni mieniące się w słońcu motyle.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Jest nieco tchórzliwy, a przede wszystkim niesamowicie wybredny. To nie bo dziwnie pachnie, tamto nie bo ma dziwny kolor… Czas posiłku jest zdecydowanie trudnym przeżyciem. Szczególnie dla rodzica, który jedynie próbuje zapobiec śmierci głodowej swojego kociaka.
Mocne strony: Nie angażuje się w kłótnie i zazwyczaj pełni rolę pośrednika pomiędzy zwaśnionymi stronami. Potrafi prędko znajdować kompromisy przez co w przyszłości prawdopodobnie będzie pełnił rolę przyjaciela do którego każdy przychodzi się żalić. Czy mu to przeszkadza? Nie wygląda jakby miało.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Cytrynian - Ojca nigdy nie poznał i szczerze mówiąc prawie się z tego cieszy. Jak śmiał porzucić Mamę?! Oh jak on by go dorwał to… to… ugryzłby go w ogon! Niech ma!
Matka - Jabłoniowy Sad - Kocurek jest na tym etapie życia, kiedy Mama jest absolutnie najlepszą istotą na ziemi. Drepta za kotem krok w krok, jak mały rzep. Absolutnie nie może zasnąć, jeżeli nie jest najbardziej jak to możliwe, przyciśnięty do ciepłego, miękkiego brzucha rodzica.
Rodzeństwo - ///
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

SZKOLENIE

Mentor - Płonąca Dusza
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w klanie podczas panowania Wieczornej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz